Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä voi tehdä kotona ja ansaita siitä elantonsa?

Vierailija
08.02.2024 |

Elkeputkessa oleva olen ja en haluaisi työpaikkaan, jossa joutuu kärsimään ikävistä ilkeistä työkavereista ja ehkä jopa terveyttshaitoista sisäilmaongelmien takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans videoita tai tekemällä jotain muita seksivideoita. Saat heti tunnissa  ~100€, jos lähetät strippaus videoita livenä youtuubiin 

Vierailija
2/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H. Tuossa iässäkin on vielä kysyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta jotain muuta kiitos! Raamattu kieltää tuollaiset touhut eikä mun moraalikaan siedä itseni myymistä tuossa muodossa.

Vierailija
4/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassutteluvideoita Youtubeen. Testaat vaikka chilin syömistä ja sitten kiroilet ja oksennat. Ja seuravana päivänä sama surströmmingin kanssa.

Vierailija
5/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kieltää only fans -videoiden tekemisen? En tiennytkään.

Vierailija
6/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän sivulta tuo kielto löytyy oikein tuolla nimellä?

Vierailija
7/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän sivulta tuo kielto löytyy oikein tuolla nimellä?

Lue raamattu, niin ehkä se sieltä löytyy!

Vierailija
8/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko yuotubessa voi tienata?

Vierailija
9/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä osaa sinulle mitään suositella, kun en tiedä, mitä osaat. Yleensä ottaen sellaiset työt, mitkä voi tehdä tietokoneella, voi tehdä periaatteessa kotona. Tai jokin pienkäsityöpaja, koruja, neuleita tms. Kotonahan voi pitää vaikka veneveistämöä tai keramiikkapajaa, jos on tarvittavat tilat, materiaalit ja välineet, mutta näiden puutteessa pitää keksiä jotain pienimuotoisempaa. Miten olisi perhepäivähoitaja? Palkka ei ole suuren suuri ja työtä ja vastuuta paljon, mutta saapahan olla kotona, jos se on ensisijainen tavoitteesi.

P.S. Itse olen kääntäjä, toiminimellä. Tämäkin toimii hyvin ja alkuinvestoinnit ovat pienet, mutta alan koulutus ehdottomasti tarvitaan, jos tällä meinaa elää.

Vierailija
10/13 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouden harjoittaja. Jopa viljanviljelijöiltä tämä onnistuu hyvällä liksalla.

Vierailija
11/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakeudut ulkotöihin, ei ole ainakaan sisäilmaongelmia. Ja työkaveritkin on näissä hommissa yleensä reiluja. Toki näin pakkasilla ei ole ihan auvoisinta hommaa, eikä räntäsateessa jne, mutta sekin on pukeutumiskysymys. Työnantaja huolehtii asianmukaiset vaatteet ja varusteet.

Vierailija
12/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kotoa tehtävät hommat missä voisi tienata on melkoisen vähissä ellet omaa mitään todella erikoisia teknisiä ja kielellisiä taitoja. On ulkomaisia freelancer-sivustoja miltä voi ajoittain saada jotain kirjoittelu yms. hommia mutta en usko että niilläkään ihan elää.

Vierailija
13/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiantuntija"-nimikkeillä kulkevia töitä voi nykyisin aika usein tehdä vaikka kokonaan etänä. Tosin edellyttää sitä, että on asiantuntija.