Hävetti kun kävin lääkäris ja
Lääkäri kysy ammattiani kun kirjoitti sairaslomaa. Mitäköhän se lääkäri mietti kun olen vain lähihoita.
Kommentit (27)
Sairasloman pituus voi riippua siitä mitä työtä tekee. Vrt. istumatyöläinen ja lähihoitaja. Ihmetyttää miksi edes ajattelet tuollaista? T. Lähihoitaja
Mietin vain mitä lääkäri ajatteli.
Itse mietin mitähän ne ajattelee, kun sanon aina vaan "tutkija".
Lääkärivaimo: "Tekeepä joku tärkeätä työtä ja alipalkattua!"
Itsehän ajattelen aina näin: "Hahhah! Vai sitä ollaan pelkkä lähäri! Taitaa olla aikamoisen lahjaton älyllisellä puolella, kun ei lukenut itseään lääkäriksi."
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:27"]Itsehän ajattelen aina näin: "Hahhah! Vai sitä ollaan pelkkä lähäri! Taitaa olla aikamoisen lahjaton älyllisellä puolella, kun ei lukenut itseään lääkäriksi."
[/quote]Täs se nyt tuli!!
Minulla on akat.tutkinto. OIen työtön. Aion hakea seuraavaksi lähihoitajakoulutukseen. Saa nähdä, pääsenkö :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:27"]Itsehän ajattelen aina näin: "Hahhah! Vai sitä ollaan pelkkä lähäri! Taitaa olla aikamoisen lahjaton älyllisellä puolella, kun ei lukenut itseään lääkäriksi."
[/quote]Täs se nyt tuli!!
[/quote]
Ja ilman sarkasmin häivääkään!
Varmasti kauhisteli vallan kauhiast. Lähihoitajahan on porttitutkinto koviin tutkintoihin.
T. Entinen lähihoitaja, nyk. juristi
Miksi muiden pitäisi arvostaa ammattia jota et itsekään arvosta?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:10"]Lääkärit eivät työssäänkään mieti juuri muuta kuin miten onkaan mahdollista, että osa sairaalan henkilökunnasta on vain lähihoitajia. Tosta aiheesta pitäisi olla lääkiksessä ihan oma kurssinsa. On se vaan nimittäin niin vaikeasti ymmärrettävä asia.
Että kyllä se varmaan ymmällään oli. Voi olla, ettei seuraavat potilaat kovin hyvää hoito saaneet sun jälkeen, kun lääkäri jäi tota sun ammattias ihmetteleen.
[/quote]
........
Mitä tarkoitat? Onhan siitä lääkiksessä kurssi?!
" Kuinka kohdata lähihoitaja, joka hakee saikkua"
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:30"]Minulla on akat.tutkinto. OIen työtön. Aion hakea seuraavaksi lähihoitajakoulutukseen. Saa nähdä, pääsenkö :)
Miksi et hae sairaanhoitajaksi?
[/quote]
Mitähän siitäkin tulisi jos kaikki olisivat vain lääkäreitä? Diagnosoisivat toisiaan ja kirjoittelisivat reseptejä huonolla latinalla?
Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen.
[/quote]
Oisko kateutta? Tekisivät itsekin mieluumin luovaa työtä?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]
Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen.
[/quote]
Sano, että muotoilet niiden naamatkin uudelleen jos ei käytös parane.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen. [/quote] :D
[/quote]
Mikä naurattaa?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]
[/quote]
Sano, että muotoilet niiden naamatkin uudelleen jos ei käytös parane.
[/quote]
Siitäpä suattaa räpsähtää M1- lähete.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:06"]Lääkäri kysy ammattiani kun kirjoitti sairaslomaa. Mitäköhän se lääkäri mietti kun olen vain lähihoita.
[/quote]Siis lähihoitaja tarkotin.