Hävetti kun kävin lääkäris ja
Lääkäri kysy ammattiani kun kirjoitti sairaslomaa. Mitäköhän se lääkäri mietti kun olen vain lähihoita.
Kommentit (27)
Lääkärit eivät työssäänkään mieti juuri muuta kuin miten onkaan mahdollista, että osa sairaalan henkilökunnasta on vain lähihoitajia. Tosta aiheesta pitäisi olla lääkiksessä ihan oma kurssinsa. On se vaan nimittäin niin vaikeasti ymmärrettävä asia.
Että kyllä se varmaan ymmällään oli. Voi olla, ettei seuraavat potilaat kovin hyvää hoito saaneet sun jälkeen, kun lääkäri jäi tota sun ammattias ihmetteleen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:08"]Sairasloman pituus voi riippua siitä mitä työtä tekee. Vrt. istumatyöläinen ja lähihoitaja. Ihmetyttää miksi edes ajattelet tuollaista? T. Lähihoitaja
[/quote]No ajattelin et ihmetteleekö se kun en ole kouluttautunu lisää, kun itse oli lääkäri, pitikö minua huonompana.
Jos juttelit yhtä tyhmiä kuin nyt, varmasti piti jotenkin outona
Kauheeta! Saitko elinikäset traumat?!
Niin, se lääkäri itse varmaan oli lähärikoulun jälkeen lisäkurssittanut itsensä lääkäriksi.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:45"]Mä inhoan tuota kun kysytään ammattia. Kun kerron olevani opiskelija, niin kysytään heti että mitä opiskelen ja kun kerron opiskelevani muotoilua, niin puolet lääkäreistä/hoitajista on tosi tylyjä mua kohtaan sen jälkeen. [/quote] Oisko kateutta? Tekisivät itsekin mieluumin luovaa työtä?
[/quote]
En tiedä, luultavasti ne ajattelee että oon joku turha taiteilija, joka vaan piirtelee ja jolla ei oo älyä, eikä siksi arvosta.
-21