Hyvä pyykinpesuaine?
Haussa on hyvä nestemäinen pyykinpesuaine. Joko hajusteeton tai hyvin miedosti hajustettu. Suosituksia?
Kommentit (17)
Erisan on musta hyvää ja kotimaistakin.
Samat kuin 2:lla. Erisan taas ei pese kunnolla ja värit jäävät likaisiksi, kellastuvat.
Oon käyttänyt nyt nykyään näitä Neutraleja. Nää toimii eli puhdasta tulee ja näitä löytyy varmaan kaikista kaupoista.
http://www.neutralzone.fi/product/category/629228/pyykinpesu
Allegroa olen käyttänyt, ja lisänä tarpeen mukaan jotain muita hienopesuun ja valkopesuun. Iso laatikollinen riittää vuodeksi, ja lisänä muutama pullo jotain erikoisainetta. Myös pesupähkinöitä olen käyttänyt varsinkin 60/90 asteen pesuissa.
Serto color. Mieto tuoksu joka ei kuivassa pyykissä enää ees haise.
Formil Lidl.stä...itse käytän jauhemaisena hyvin lähtee kaikki likatahrat jne.iso ja edullinen pkt.Plussaa mieto tuoksu.
Serton puolesta liputan minäkin. Tai sitten pesupähkinät.
ei oo neste, mut lidlin perus pesee hyvin ilman jälkihajuja. riittää pitkään.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:25"]Formil Lidl.stä...itse käytän jauhemaisena hyvin lähtee kaikki likatahrat jne.iso ja edullinen pkt.Plussaa mieto tuoksu.
[/quote]
Mulla oli tota Formilia nestemäisenä pari vuotta sitten ja sen haju oli musta todella voimakas. Alkoi tökkimään jo kun pullo oli vasta puolillaan.
Neutral tai MiniRisk hajuttomia ja tehokkaita
LV! Meillä nyt käytössä toinen pullo nestemäistä LV color ainetta ja tämä on paljon tehokkaampi kuin esim. Erisan, jota aiemmin käytin. On myös kotimainen ja hajusteeton tuote. Suosittelen.
Method Free and clear. Ei ole halvin mahdollinen, mutta on todella riittoisa, tehokas, hajusteeton ja ympäristöystävällinen. Saa mm. Stockalta ja joistain verkkokaupoista. Tyylikäs pullo myös :)
Omo Pikkujätti Aloe vera, jos kaipaa tuoksuvaa, joka ei kuitenkaan haise niin että päätä särkee. Sopivan mieto tuoksu siis, riittoisa ja pesee hyvin.
Meillä on päädytty käyttämään Omo Sensitive jauheita, lapsille tuli monista pesuaineista iho-oireita pinenenä.
Bioluvil hajusteeton. Samaa on omo. saa joka kaupasta ja usein tarjouksesta.