Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma nainen ja komea mies

Vierailija
17.09.2021 |

Tiedän tällaisen pariskunnan ja moni ihmettelee, miten mies joka on komea on päätynyt ruman kanssa yhteen. Mies on timmi ja hyvin säilynyt, nainen vastakohta. Hävettääköhän miestä vaimonsa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sua tyhmyytesi?

Vierailija
2/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hävettää, eikä sinänsä mikään ihme. 

Vierailija
4/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet voivat valita puolisokseen kenet tahtovat ja usein heidän kriteerinsä ovatkin jotain muuta kuin pelkkää pintaa. Kauniita naisia on kolmetoista tusinassa, mutta esimerkiksi oikeastin hauskoja vähemmän.

Vierailija
5/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nainen on kova imemään.

Vierailija
6/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hävettää, ei tuo mitenkään erikoista ole että komealla miehellä on rumempi nainen.

Vierailija
7/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä akalla on ollut rahaa, ei niin väliä jos on susiruma.

Vierailija
8/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on älykäs, ja mies ymmärtää, että tarvitsee tällaisen naisen, kun itse on yksinkertainen.

Vierailija
9/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Naisten kriteerit miehelle ovat niin epärealistiset, että miehet joutuvat tyytymään omaa tasoaan alempiin naisiin.

Tämä on VÄÄRIN! Mutta valitettavasti naisilla on valta. Vielä...

Vierailija
10/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että mun 156cm 120kg vaimo olisi rumempi kuin vaikka 160cm ja 50kg nainen? Olen itse 175/75

Vierailija
11/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies lienee kokeillut kaikenlaisia naisia, joten lopulta voi hyvinkin valita vähän vaatimattomamman näköisen naisen. Harva nainen esimerkiksi on älykäs ja hauska, mikä on kuitenkin viihtyvyyden kannalta olennaista pitkässä suhteessa. Tuommoiset naiset kauniina ovatkin jo satuolentoja, joten jos fiksun ja muutenkin hyvän haluaa niin ei auta ottaa kuin hieman rumempi.

Vierailija
12/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Naisten kriteerit miehelle ovat niin epärealistiset, että miehet joutuvat tyytymään omaa tasoaan alempiin naisiin.

Mistä sä automaattisesti tiedät, että mies on naista tasokkaampi? Ulkonäkö ei nosta miehen tasoa vaan raha ja valta.

Vierailija
13/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Komea mies saa halutessaan kauniin naisen, ja tavallisen näköinen mies saa perusnätin tavallisen näköisen naisen.

Ei näissä yleisesti mitään eroja ole, ja maailma on täynnä naisia jotka ovat tyytyneet itseään vanhempiin ja rumempiin miehiin eli naiset ei niitä nirsoja ole…

Vierailija
14/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on kenenkin mielestä komea.

Itse kauniina naisena näen kyllä erittäin harvoin yhtään komeaa miestä missään. Ja aina kun joku kehuskelee vaikkapa somessa että ”mieheni on niin jumalattoman hyvännäköinen”, katson ja totean että ihan täysi tavis.

Vierailija
15/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kauniina naisena näen kyllä erittäin harvoin yhtään komeaa miestä missään. Ja aina kun joku kehuskelee vaikkapa somessa että ”mieheni on niin jumalattoman hyvännäköinen”, katson ja totean että ihan täysi tavis.

Sama. Ne tavallisten naisten ”komeat miehet” on aina täysin taviksia.

Ja tietysti on ihanaa, että nainen näkee oman miehensä komistuksena, vaikka se ei muiden silmissä sellainen olisikaan.

Vierailija
16/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ku kuulen kavereilta, et heijä tyttöystävänsä/vaimonsa on nii kaunis, nii täytyy kyl myöntää et ei oo. :) Suominaiset ny harvemmi on kauniita.

Vierailija
17/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti nainen on kova imemään.

Mä tapailen yhtä susirumaa mammaa ihan vaan siksi, kun se jäätävä syväkurkku... Tuntuu sukat lähtevän jaloista kun hän imee ja nielee kaiken...

Vierailija
18/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Aina kun joku kehuu somessa olevansa komea/kaunis, niin katson ja totean että ihan täys tavis. Tai sitten keksii tekosyitä, miksi ei voi näyttää kuvaansa.

Vierailija
19/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se ukko on yhtä vaatimaton kuin eukkonsa ja sinulla on AP vain huono maku miesten suhteen.

Vierailija
20/51 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se ukko on yhtä vaatimaton kuin eukkonsa ja sinulla on AP vain huono maku miesten suhteen.

Ei välttämättä. Itsekin tiedän erään pariskunnan, jonka osapuolet ovat keskenään täysin eri sarjaa. Nainen on taviksennäköinen, lihava lirutukka, mies puolestaan nuorempi ja komea. Aika epäsuhtaisen näköinen pari, melkein kuin äiti ja poika olisivat liikenteessä.