Ruma nainen ja komea mies
Tiedän tällaisen pariskunnan ja moni ihmettelee, miten mies joka on komea on päätynyt ruman kanssa yhteen. Mies on timmi ja hyvin säilynyt, nainen vastakohta. Hävettääköhän miestä vaimonsa?
Kommentit (51)
onko fitnes barpeilla joku ongelma kun viikoittain näitä ja vastaavia kirjoituksia joillain kirjoitus taitoisilla teettävät. korona aloitti ja nyt laskusuhdanne jatkaa ei ole baareissa tarjoajia vaikka kuinka 3l silikoneita esittelisi.
Koska mies ei hae statusta suhteelta ja arvostaa enemmän naisen muita ominaisuuksia ja rakastuu niihin. Ulkonäköön rakastuminen ei vie pitkälle eikä tyydyytä miehen tarpeita. Usein "ruma" nainen kantsaa itsensä ylpeänä toisin kuin jotkut "kauniit" naiset. He ovat usein myös itsevarmempia ja aitoja, joka tekee heistä seksikkäitä.
Jos vaginassa on alipaine kuin imurissa saa nainen ryhdittömät hiukset anteeksi..
Puoliso kommentoi kerran että on parempi olla yhdessä vähemmän kauniin kanssa kun ei tarvitse pelätä että olisi vientiä. Sama kommentti on kuultu aiemmissakin suhteessa. Eli siinä yksi selitys.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden komean miehen, jolla on ruma kumppani. Nainen on lyhyt, lauta, vinohampainen, ohuthiuksinen lättänäpää. Sanalla sanoen ruma. Mies on tullut (komeudestaan huolimatta) jätetyksi toisen miehen vuoksi ja olenkin päätellyt, että mies haluaa varmistua, ettei niin käy uudelleen. On siksi ottanut naisen, jonka perään kukaan muu mies ei katso kahta kertaa eikä ole pelkoa että nainen jättäisi. Mies on toki pettänyt naista, mutta nainen ei tätä tyhmyydessään vaistoa. On siis sekä ruma että tyhmä, todellinen catch. Eli vastaus: komea mies ottaa ruman naisen, koska miehellä on huono itsetunto eikä kestä riskiä yksinolosta.
Jatkakaa vaan faktojen levittämistä. Mitä enemmän naiset kuulee ja lukee miesten avautumisia sitä varmemmin nainen joko hommaa rehellisen gigolon tai poikkeaa Keltaisessa Ruusussa Justinin luona.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso kommentoi kerran että on parempi olla yhdessä vähemmän kauniin kanssa kun ei tarvitse pelätä että olisi vientiä. Sama kommentti on kuultu aiemmissakin suhteessa. Eli siinä yksi selitys.
Aika rauhallisesti otit räkäsyn vastaan
Olen ollut lihavien ja laihojen naisten kanssa parisuhteessa, eikä niiden kanssa ole hävettänyt ikinä. Tosin olen kyllä tapaillut paria todella lihavaa naista seksin merkeissä, ja näiden kanssa olen kyllä hieman hävennyt julkisilla paikoilla. Suhteissa olen siis ollut n. 100kg naisten kanssa, jotka ovat kauniita ja muodokkaita mielestäni olleet, mutta nämä pari tapausta ovat olleet melko epäviehättäviä tapauksia ja paljon lihavempia, vaikkakin ihan kivoja luonteeltaan, mutta tuon hävetyksen takia en seksiä enempää ole heidän kanssaan halunnut. Olivat vielä melko häpeilemättömiä asioita julkisesti laukovia tapauksia. Joten sanoisin, että jos mies on parisuhteessa naisen kanssa, ei häntä luultavasti hävetä olla naisen seurassa. Itseäni ei ainakaan ole hävettänyt näiden naisten kanssa, joiden kanssa olen suhteessa ollut. Ja olen siis ihan normaalinnäköinen, pitkä ja lihaksikas mies. Tiedän kyllä että monet ovat hieman oudoksuen katsoneet meitä ja varmastikin ihmetelleet, että miten minä sellaisen naisen kanssa olen, mutta ei minua se kiinnosta, kun välitän enemmän naisestani, kuin niistä muista.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miehet voivat valita puolisokseen kenet tahtovat ja usein heidän kriteerinsä ovatkin jotain muuta kuin pelkkää pintaa. Kauniita naisia on kolmetoista tusinassa, mutta esimerkiksi oikeastin hauskoja vähemmän.
Hah hah! Entä joku päävikainen Mika moring, jota naiset sanoivat komeaksi,
Ettäkö kenet vaan saa? Taisi saada vaan ojanpohjalle alkoholisoituneita.l
Mä oon lihava nainen epäsymmetrisillä kasvoilla. Mun poikaystävä on taas klassisen komea ja pitkä mies. Itse asiassa en halunnut häntä ulkonäön takia, olen lähes aina ihastunut rumiin miehiin (kai se on myös itsetunto kysymys, vaikka kaikki miehet näyttääkin komeilta kun pahin ihastuminen on päällä). Me ollaan toistemme unelmien kumppaneita. Pidetään läheisyydestä, seksiä jopa useita kertoja päivässä, halutaan lapsia ja yhteinen koti, loppuelämän suhde, kumpikaan ei ole pettäjä tyyppiä (ennemminkin vähän omistushaluisia), huumorintajut kohtaa, vähän kotihiirulaisia kumpikin, selvät roolit suhteessa, mutta myös kunnioitus toisiamme kohtaan, pidämme samanlaisesta seksistä (tämä on ihme, yleensä miehet ovat halunneet vähemmän ja tavallisempaa seksiä kuin minä). Jo ennen ensimmäistä näkemästämme mies ilmoitti, että halua minut vaimokseen :D
Ja vaikka joku varmasti miettii meistä, miksi mies on huolinut minun kaltaiseni löllykän, hän jaksaa kehua minua aina <3
Onhan sitä muitakin arvoja ihmisillä kuin ulkonäkö.
Harvoin tuollaisia pariskuntia näkee. Useammin menee toisin päin, eli mies on se vaatimattomampi.