Paras uusi auto n. 30t eurolla?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]
30 tuhannella ei saa kun wt-autoja uusina. Jos haluat kunnon auton, niin tuolla rahalla ei saa kun käytetyn.
[/quote]
Jos kuvittelet, että joku Mersu, BMW, Audi ym. on kunnon auto niin ne on kunnon autoja vain jos niitä korjataan todella useasti.
t. uudehkon Mersun omistaja, pian ex-omistaja
[/quote]
Uusi Bemari alla. Kohta 2 vuotta ollut ja nyt on ensimmäinen huolto tulossa -ei ensimmäistäkään vikaa ollut vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]
30 tuhannella ei saa kun wt-autoja uusina. Jos haluat kunnon auton, niin tuolla rahalla ei saa kun käytetyn.
[/quote]
Jos kuvittelet, että joku Mersu, BMW, Audi ym. on kunnon auto niin ne on kunnon autoja vain jos niitä korjataan todella useasti.
t. uudehkon Mersun omistaja, pian ex-omistaja
[/quote]
Uusi Bemari alla. Kohta 2 vuotta ollut ja nyt on ensimmäinen huolto tulossa -ei ensimmäistäkään vikaa ollut vielä.
[/quote]
Vielä. Kyllä.
Miksi saksalaiset autot ei ole laatutilastojen kärjessä?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:15"]Ei Honda ole auto. Eikö Mazda, eikä Toyota. [/quote] Ainoastaan saksalaiset osaavat edelleen tehdä autoja vai? :D Kannattaisi joskus katsoa sen laatikon ulkopuolelle ja luopua omista vanhoista ennakkoluuloistaan.
[/quote]
Saksalaiset autot on keskimäärin heikkoja laitteita, mutta joitakin malleja löytyy oikeinkin hyviä ihan tutkimuksienkin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:15"]Ei Honda ole auto. Eikö Mazda, eikä Toyota. [/quote] Ainoastaan saksalaiset osaavat edelleen tehdä autoja vai? :D Kannattaisi joskus katsoa sen laatikon ulkopuolelle ja luopua omista vanhoista ennakkoluuloistaan.
[/quote]
Saksalaiset autot on keskimäärin heikkoja laitteita, mutta joitakin malleja löytyy oikeinkin hyviä ihan tutkimuksienkin mukaan.
[/quote]
Mutta yksikään näistä ei päihitti kuitenkaan edellä mainittuja japanilaisia.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:17"] [quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:15"]Ei Honda ole auto. Eikö Mazda, eikä Toyota. [/quote] Ainoastaan saksalaiset osaavat edelleen tehdä autoja vai? :D Kannattaisi joskus katsoa sen laatikon ulkopuolelle ja luopua omista vanhoista ennakkoluuloistaan. [/quote] Saksalaiset autot on keskimäärin heikkoja laitteita, mutta joitakin malleja löytyy oikeinkin hyviä ihan tutkimuksienkin mukaan. [/quote] Mutta yksikään näistä ei päihitti kuitenkaan edellä mainittuja japanilaisia.
[/quote]
Totta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:58"]
Tämä palsta on teinipoika-/ lassukkahelvetti. Että arvioi sitä tietoa vasten näitä kommentoijia
[/quote]
Minä kyllä "heitän vettä kiukaalla" heti kun näen VITTUA hoettavan. Niitä on vain niin mukava ärsyttää, anteeksi että olen ilkeä ja aikuinen.
[/quote]
Itse heitän yleensä vettä kiukaalle, en kiukaalla. Voin uskoa, että olet ilkeä, mutta aikuinen? Ei, ihan kaikki ei sentään mene läpi.
Audin saa uutena alle 30k euroa:)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:03"]Audin saa uutena alle 30k euroa:)
[/quote]
Ja vuoden päästä olet pistänyt jo useamman tonnin öljyyn ja huoltoihin.
Paljonko auton omistaminen maksaa kaikkineensa jos ajaa 10 000/v?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:57"]
Itse heitän yleensä vettä kiukaalle, en kiukaalla. Voin uskoa, että olet ilkeä, mutta aikuinen? Ei, ihan kaikki ei sentään mene läpi.
[/quote]
No sattuipas nyt kirjoitusvirhe siihen ja sinä löysit sen. Kyllä minä puutun "vittuihin" ja eileinkin minun käskettiin (huora hirtä itsesi) hirttäytyä kun puutuin.. http://www.vauva.fi/keskustelu/4309418/ketju/missa_vaatteissa_nuo_kolarissa_kuolleet
kommentti nro. 20 kirjoitin josta sain "hirttotuomion.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:03"]
Audin saa uutena alle 30k euroa:)
[/quote]
Tai sitten se maksaa yli 200 000€. Kannattaa mainita malli, Audilla on aika suuri hintahaarukka.
Onhan Ferraritkin todella vikaherkkiä ja vanhemmat todellisia pommeja. Miksi tämmöinen auto on ollut vuosikymmeniä yksi maailman himoitummista autoista? Varmasti Toyota Corolla on luotettavampi, mutta jokainen (jopa av-mamma) ottaisi itselleen mielummin uuden Ferrarin. Hintako on vain syy?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:08"]
[/quote]
2300€/vuosi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:08"]
[/quote]
Riippuu autosta, eri autoissa on erihintaiset vakuutukset. Vakuutuksia on myös montaa eri vaihtohtoa pelkästä liikennevakuutuksesta-superkaskoon, joten yhtä vastausta ei ole.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:18"]Onhan Ferraritkin todella vikaherkkiä ja vanhemmat todellisia pommeja. Miksi tämmöinen auto on ollut vuosikymmeniä yksi maailman himoitummista autoista? Varmasti Toyota Corolla on luotettavampi, mutta jokainen (jopa av-mamma) ottaisi itselleen mielummin uuden Ferrarin. Hintako on vain syy?
[/quote]
En ottaisi. Ferrari nyt vain on sellainen munanjatke-auto, jolla nostetaan omaa statusta. Auto on ihan paska mutta symboli itsessään. Itse ottaisin sen auton jonka tarvitsen, vaikka sen Corollan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:18"]Onhan Ferraritkin todella vikaherkkiä ja vanhemmat todellisia pommeja. Miksi tämmöinen auto on ollut vuosikymmeniä yksi maailman himoitummista autoista? Varmasti Toyota Corolla on luotettavampi, mutta jokainen (jopa av-mamma) ottaisi itselleen mielummin uuden Ferrarin. Hintako on vain syy? [/quote] En ottaisi. Ferrari nyt vain on sellainen munanjatke-auto, jolla nostetaan omaa statusta. Auto on ihan paska mutta symboli itsessään. Itse ottaisin sen auton jonka tarvitsen, vaikka sen Corollan.
[/quote]
Olen luullut, että munanjatkeita on nämä 50 tuhannen BMW:t ja Audit. Eikai 500 tuhannen auton ostajan tarvitse enää "jatkaa munaa". Onhan Ferrari varmasti hyvä ajaa, tuskin Corolla on ihan yhtä hyvä on ajo-ominaisuuksiltaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:18"]Onhan Ferraritkin todella vikaherkkiä ja vanhemmat todellisia pommeja. Miksi tämmöinen auto on ollut vuosikymmeniä yksi maailman himoitummista autoista? Varmasti Toyota Corolla on luotettavampi, mutta jokainen (jopa av-mamma) ottaisi itselleen mielummin uuden Ferrarin. Hintako on vain syy? [/quote] En ottaisi. Ferrari nyt vain on sellainen munanjatke-auto, jolla nostetaan omaa statusta. Auto on ihan paska mutta symboli itsessään. Itse ottaisin sen auton jonka tarvitsen, vaikka sen Corollan.
[/quote]
Olen luullut, että munanjatkeita on nämä 50 tuhannen BMW:t ja Audit. Eikai 500 tuhannen auton ostajan tarvitse enää "jatkaa munaa". Onhan Ferrari varmasti hyvä ajaa, tuskin Corolla on ihan yhtä hyvä on ajo-ominaisuuksiltaan.
[/quote]
Väitätkö että Ferrari ei muka ole statussymboli?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:35"]
[/quote]
En. Mutta luulen, että niiden ostajilla ei ole samalaista tarvetta "jatkaa munaa" kun osalla BMW:n ja Audin omistajilla. Tosin en minä tunne ketään kenellä on 500000- 1000000€ auto, joten mutulla heitän.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:35"]
[/quote]
En. Mutta luulen, että niiden ostajilla ei ole samalaista tarvetta "jatkaa munaa" kun osalla BMW:n ja Audin omistajilla. Tosin en minä tunne ketään kenellä on 500000- 1000000€ auto, joten mutulla heitän.
[/quote]
Statussymboli, munajatke tai mikä vaan nimitys niin faktahan on että auto ostetaan merkin tuoman mielikuvan takia. Siksi että on rahaa ja ollaan vähän parempia kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:15"]Ei Honda ole auto. Eikö Mazda, eikä Toyota.
[/quote]
mazda on ford mondeo.