Paras uusi auto n. 30t eurolla?
Kommentit (128)
Itse ostaisin Hondan, ehdottomasti parhaita autoja.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:23"]
Ja sinunlaiset wt:n hokijat ostaa käytetyn BMW:n ettei kukaan vaan erehtyisi luulemaan "wt":ksi. Ap kysyi parasta UUTTA autoa n. 30 tuhannella, ja heti on joku hokemassa jotain VITUN wt-paskaa.
[/quote]
Onko hermoissa vikaa vai mikä on kun ei osaa kirjoittaa sivityneesti? No mikä on sinun ehdotuksesi ap:lle? Ethän sinäkään tänne ketjuun ole muuta "antanut" kun suu vaahdossa hokenut vittua. Ei minulla ole käytettyä BMW:tä, ehdotin vain sitä, meillä ajetaan ihan vm- 2012 V-70-wt-volvolla.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:23"]
Ja sinunlaiset wt:n hokijat ostaa käytetyn BMW:n ettei kukaan vaan erehtyisi luulemaan "wt":ksi. Ap kysyi parasta UUTTA autoa n. 30 tuhannella, ja heti on joku hokemassa jotain VITUN wt-paskaa.
[/quote]
Onko hermoissa vikaa vai mikä on kun ei osaa kirjoittaa sivityneesti? No mikä on sinun ehdotuksesi ap:lle? Ethän sinäkään tänne ketjuun ole muuta "antanut" kun suu vaahdossa hokenut vittua. Ei minulla ole käytettyä BMW:tä, ehdotin vain sitä, meillä ajetaan ihan vm- 2012 V-70-wt-volvolla.
[/quote]
Niin, ehdotit käytettyä BMW:tä kun kysyttiin uusista autoista. Syy ehdotuksellesi oli se, että mielestäsi n. 30 000 euroa maksavat uudet autot ovat "wt-autoja". Kyllä, hermot ovat kovilla kun joutuu moista paskaa lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:35"]
Niin, ehdotit käytettyä BMW:tä kun kysyttiin uusista autoista. Syy ehdotuksellesi oli se, että mielestäsi n. 30 000 euroa maksavat uudet autot ovat "wt-autoja". Kyllä, hermot ovat kovilla kun joutuu moista paskaa lukemaan.
[/quote]
Minun ensimmäinen komentti tähän ketjuun on nro.3 Niin kauan kun ap. ei vastaa siihen, on turha ehdotella mitään vakavasti. Heti kun hän vastaa sihen, niin ehdotan jotain "järkevää" autoa.
Jos internetin keskustelupalstan lukeminen aiheuttaa hermojen kiristystä, kannattaa olla lukematta koko palstaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]
30 tuhannella ei saa kun wt-autoja uusina. Jos haluat kunnon auton, niin tuolla rahalla ei saa kun käytetyn.
[/quote]
Mikään ei ole enempää wt kuin ostaa joku vitun Audi johon ei oikeasti olisi edes varaa, ja kuvitella sen kääntävän päät ja herättävän muissa kateutta (tuhansien muiden identtisten Audien joukossa).
[/quote]
Ehkä sinulaiset vitunhokijat ostaa auton siksi, että muilla kääntyy päät ja aiheuttaa kateutta. Tuossa linkitety BMW (ei Audi) on varmasti puolet parempi ajaa/hiljaisempi kun Skoda ja moni ostaa sen takia.
[/quote]Hiljaisempi? Parempi ajaa?
Noita eroja tuskin huomaa vaikka ostaa minkä tahansa 2000-luvulla valmistetun auton. Ainakaan niillä ei ole mitään merkitystä ellet asu autossa aja 200 000 vuodessa.
Eli kyllä hän se ainoa syy ostaa Audi on oman pienen munan epätoivoinen jatkaminen. Harmi vaan että noita Audeja on jo niin paljon ettei sillä saa kunnioitusta vaan sääliä
Uuden auton ostajan ei tarvi kuin ajaa ja ostaa bensaa.
4 vuotta vanhan Bemarin ostaja maksaa melkein uuden hinnan ja vastaa kaikista korjaamolaskuista itse.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:46"]
[/quote]Hiljaisempi? Parempi ajaa?[/quote]
Toi F10 korinen BMW on yksi hiljaisimmista autoista, Skodassa taas on kamalat rengasmelut. Ai eroja ei huomaa, kun ostaa minkä tahansa 2000 luvun auton...voi jeesus mitä juttuja. Se nyt on selvä, että on eroja ja paljon, vai meinaatko, että vain merkki maksaa esim. 50 000€ enemmän?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:47"]
Uuden auton ostajan ei tarvi kuin ajaa ja ostaa bensaa.
4 vuotta vanhan Bemarin ostaja maksaa melkein uuden hinnan ja vastaa kaikista korjaamolaskuista itse.
[/quote]
Uuden auton ostajan auton hinta tippuu 20% kun sen ajaa liikkeestä ulos. Uuden auton ostajan on käytettävä autoa sikakalliissa huollossa, jotta takuu säilyy yms. Se nyt on kaikkien tiedossa, että uuden auton osto yksi huonoimmista sijoituksista.
Turha tästä on väitellä, jokainen ostakoon sellaisen minkä huvittaa...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:46"]
Noita eroja tuskin huomaa vaikka ostaa minkä tahansa 2000-luvulla valmistetun auton. Ainakaan niillä ei ole mitään merkitystä ellet asu autossa aja 200 000 vuodessa.[/quote]
Tämä on kyllä illan paras vitsi...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:58"]
Tämä palsta on teinipoika-/ lassukkahelvetti. Että arvioi sitä tietoa vasten näitä kommentoijia
[/quote]
Minä kyllä "heitän vettä kiukaalla" heti kun näen VITTUA hoettavan. Niitä on vain niin mukava ärsyttää, anteeksi että olen ilkeä ja aikuinen.
[/quote] Et ole henkisesti aikuinen
[/quote]
Hänestä nyt on vaan kovin mukavaa vittuilla, saa varmaan kylmiä väreitä tyytyväisyyttään mikäli joku ottaa tosissaan moisen trollin.
Mikäli ei ole trolli, niin muksaa kuplaelämää; ei tuollaista jeesusta kukaan tosissaan katsele :D
Honda on kyllä hyvä, meillä oli CRV 3 vuotta eikä edes polttimoa tarvinnut vaihtaa, kun esim. S-Max oli saman 3 vuotta ja huollettiin mm. ilmastointivesien sisälle tulon takia, tyyppivika kuulemma. Nyt on tulossa Mokka, koska Opeleista on vain hyviä kokemuksia. Ostettiin muuten työkaverilta Passat 200 eurolla ja on hyvä, joten tonnillakin saa autoja ja hyviä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:58"]
Tämä palsta on teinipoika-/ lassukkahelvetti. Että arvioi sitä tietoa vasten näitä kommentoijia
[/quote]
Minä kyllä "heitän vettä kiukaalla" heti kun näen VITTUA hoettavan. Niitä on vain niin mukava ärsyttää, anteeksi että olen ilkeä ja aikuinen.
[/quote] Et ole henkisesti aikuinen
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:16"]
Skoda Octavia
[/quote]
Superb on hienompi, samoin iso Peugeot. Ne kaksi on tuon hintaluokan edustavimmat, tai ainakin isoimmat?
[/quote]
peugeot..ahhahhahaaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
Hieno kommentti.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]
30 tuhannella ei saa kun wt-autoja uusina. Jos haluat kunnon auton, niin tuolla rahalla ei saa kun käytetyn.
[/quote]
Jos kuvittelet, että joku Mersu, BMW, Audi ym. on kunnon auto niin ne on kunnon autoja vain jos niitä korjataan todella useasti.
t. uudehkon Mersun omistaja, pian ex-omistaja
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:16"]
Jos kuvittelet, että joku Mersu, BMW, Audi ym. on kunnon auto niin ne on kunnon autoja vain jos niitä korjataan todella useasti.
t. uudehkon Mersun omistaja, pian ex-omistaja
[/quote]
Mersuhan on ihan paska nykyään. Yksi ruostuvimmista autoista, miksi ostit mersun? Koska kuvittelit itse sen olevan hyvä auto.
Toyota Auris Touring Sports Hybrid tai Honda Civic Tourer.
Ne on tehty ajoa varten eikä siksi, että odottelet korjaamon kahviossa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:03"]
Juttua Kamuxista
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12799887
[/quote]
Kateellinen pikkujobbari vaan mustamaalaa kilpailijoiden kunnon liikkeitä. Säälittävä reppana.