Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen hyvä ystävä ilkeilee kateuttaan

Vierailija
01.09.2006 |

Olemme olleet aiemmin hyviä ystäviä. Kaikki meni hienosti, kunnes minä valmistuin yliopistosta ja sain hyväpalkkaisen työn. En ole koskaan kertonut palkkaani tai kehuskellut työlläni. Nyt vähemmän koulutettu ystäväni vahtii koko ajan hankintojamme ja tekee piiloilkeitä huomautuksia. Vituttaa, että ennen niin hyvä ystävä on muuttunut helvetin kateelliseksi ja suoraastaan " piilo" ilkeäksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmeisesti alkaa valehdella, kuinka kamalaa elämä on.

Vierailija
2/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen järkevä ihminen ei käyttäydy noin. Ehkäpä sinun ei kannata enää olla tämmöisten ihmisten kanssa tekemisissä...

Itse menetin muutaman oikein hyvän ystävän koska kehtasin saada lapsia... Heille kun ei ole niitä siunaantunut, niin eivät sitten enää pystyneet katsomaan kun meidän perhe kasvoi. Olen tosi surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse menetin muutaman oikein hyvän ystävän koska kehtasin saada lapsia... Heille kun ei ole niitä siunaantunut, niin eivät sitten enää pystyneet katsomaan kun meidän perhe kasvoi. Olen tosi surullinen.

Vierailija
4/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuta onneasi ja hankintojasi. Jos hän jotain ilkeilee, esim uutta ostostasi, niin kehu sitä kursailematta ja sano vielä että hänenkin kannattaisi sellainen hankkia.

Et tee mitään tuollaisella ystävällä joten anna palaa, hän kyllä varmaan tajuaa lopettaa vierailunsa ja potea kateuden peikon kanssa eloaan ihan vain kotonansa.

Tai ala voivottelemaan hänen köyhyyttään ja ilmiselvästi pahaa oloaan. Kysy sympatiaa pursuavalla äänellä että onko hänellä paha olo henkisesti ja voisitko sinä auttaa häntä.

Ja sitä rataa.

Ihan oikeasti ärsyttää tuollaiset kateen pa***t.

Vierailija
5/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kestänyt kuunnella sua kun teidän perhe kasvoi. Näin on mulle käynyt mutaman kaverin kanssa. Kun ei niillä ole enää mitään muuta puhuttavaa kuin lapset niin ei niitä jaksa kuunnella ja olla kiinnostunut.

Sitäpaitsi, naiset tyhmenee äitiysaikana. Ei jaksa.

Vierailija
7/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä onkin niin, että sinusta on lasten myötä tullut tylsää seuraa lapsijuttuinesi niin, ettei seurasi enää yksinkertaisesti kiinnosta lapsettomia kavereitasi. Joillain kun jutut oikeasti pyörivät kehää lasten saannin jälkeen ihan loputtomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi