Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset (varsinkin naiset) ovat niin saatanan tekopyhiä!

Vierailija
01.11.2014 |

Jatkuvasti saa kuunnella kun joku akka ruikuttaa kuinka häntä vituttaa paskanpuhujat ja pettäjät. Voisivat edes saatana lisätä siihen, että nämä asiat ärsyttävät heitä vaan kun ne osuvat omalle kohdalle, koska nämä samat ihmiset ovat kuitenkin riemusta kiljuen mukana jos joku puhuu heidän "vihamiehistään" pahaa tai jos joku varattu mies tulee heille kekkuloimaan. 

Jos te olisitte absoluuttisesti kyseisiä asioita vastaan niin te ette ottaisi mitään osaa niihin. Vittu ihan sama juttu vaikka jonkun koulukiusaamisen kanssa, että jos te ette puutu siihen tai jos otatte siihen osaa niin te annatte sille hyväksyntänne. Turha lässyttää mitään "ei oo muiden parisuhteet mun vastuulla"-paskaa. Kun te olette mukana pettämisessä niin te annatte hyväksyntänne sille konseptille ja ihan turha sitten ruikuttaa jos teitä petetään. Sama paskanpuhumisen kanssa. Kaikki on 100 % ok niin kauan kun ette itse ole kärsijöinä tilanteessa. Ihan helvetin naurettavaa. Aikuiset ihmiset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lääkkeet, ihme raivoamista.

Vierailija
22/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:08"]

Pettäjien haukkuminen on kaksinaamaista. Jos naiset eivät oikeasti pitäisi pettäjistä, eivät ne antaisi niille, vaan halveksuisivat kuin lastenraiskaajia tai eläinrääkkääjiä. Kuitenkin pettäjillä taitaa olla itse asiassa enemmän seksikumppaneita kuin uskollisilla miehillä!

[/quote]

Onpas paskaa logiikkaa. Kaikki ihmiset eivät todellakaan petä tai harrasta seksiä pettäjiksi tietämiensä ihmisten kanssa.

[/quote]

No suurin osa tekee kyllä. Suurin osa ihmisistä pettää parisuhteessa ainakin joskus ja aina se joutuu jonkun kanssa pettää. Joten aika harvaksi käy ne jotka ei ole asian kanssa tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:52"] Kerro ihan rauhallisesti, miten olet itse vähentänyt tekopyhyyttä maailmassa? Oletko puuttunut kiusaamiseen? Oletko pakolaisen tai syrjäytyneen kaveri? Pelkkä vitun haistattelu tai naisvihan lietsominen ei edistä asiaa millään tavalla. Itse asiassa olet itse nettikiusaaja ja -trollaaja, jolla on mielenterveyden ongelmia. [/quote] Mä en ensinnäkään puhu tai tee mitään sellaista mitä en kestäisi mun läheisten tietävän tai kuulevan. Mä olen itse ollut kiusattu peruskoulussa ja myöhemmin puuttunut kiusaamiseen kyllä. En tiedä koetko itse olevasi mua parempi kun alat heti ensimmäisenä spekuloimaan sitä, että olen mielisairas trolli, joka ei ole itsekkään mitään hyvää elämässään tehnyt muiden eteen. Kyllä mä teen. Mua suoraan sanoen hävettäisi olla samanlainen tekopyhistelijä kuin jotkut toiset ihmiset. En tiedä miten luulit, että mä pystyisin jotenkin "vähentämään tekopyhyyttä maailmassa", mä en valitettavasti pysty kyllä toisten ihmisten tekemisiin ja sanomisiin vaikuttamaan. [/quote] Eli mitä olet tehnyt? Kiusaamiseen puuttuminen on hyvä alku, mutta se ei tällaisessa paatoksessa riitä.

[/quote]

Siis mä en oikein ymmärrä, että millasta vastausta sä nyt odotat? :DD Ehkä kenenkään ei tarvitse tai kannata kytätä baarissa, että kuka iskee ja ketä ja käydä cockblokkaamassa kaikki varatut miehet vaan ihan se, että kaikki käyttäytyis toisiaan kohtaan kunnioittavasti ja ottais muutkin huomioon. Vai mitä sä odotat? Että mun pitäis omistaa elämäni vapaaehtoistyölle ja antaa vaikka vaatteet päältäni huono-osaisimmille, että mulla olisi "oikeus" postata ärsytyksiäni av-palstalle?

Vierailija
24/24 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:08"]

Pettäjien haukkuminen on kaksinaamaista. Jos naiset eivät oikeasti pitäisi pettäjistä, eivät ne antaisi niille, vaan halveksuisivat kuin lastenraiskaajia tai eläinrääkkääjiä. Kuitenkin pettäjillä taitaa olla itse asiassa enemmän seksikumppaneita kuin uskollisilla miehillä!

[/quote]

Onpas paskaa logiikkaa. Kaikki ihmiset eivät todellakaan petä tai harrasta seksiä pettäjiksi tietämiensä ihmisten kanssa.

[/quote]

No suurin osa tekee kyllä. Suurin osa ihmisistä pettää parisuhteessa ainakin joskus ja aina se joutuu jonkun kanssa pettää. Joten aika harvaksi käy ne jotka ei ole asian kanssa tekemisissä

[/quote]

http://yle.fi/uutiset/evoluutiobiologi_varoittaa_ala_seurustele_liian_hyvannakoisen_kanssa_tulet_petetyksi/7165507 "- Evoluutiohistoria on täynnä pettämistä. Se, että petämme, johtuu siitä että esi-isämme ovat tehneet näin. Ne, jotka käyttäytyvät tietyllä tapaa, ovat saaneet geeneissä eteenpäin nämä käyttäytymispiirteet. Sen takia ne ovat niin yleisiä."