Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille koskaan niin ettette meinaa muistaa jotain itsestäänselvää asiaa kuten vaikka mikä vuodenaika on menossa?

Vierailija
18.10.2024 |

esimerkiksi juuri herättyä? Ja sen muistaa vasta pienen miettimisen jälkeen. 

Enkä siis ole mikään muistisairas vaan tälläisiä pieniä hölmöjä huonomuistisuuden hetkiä on tullut minulle koko elämäni ajan. En tiedä liittyykö se johonkin unen vaiheeseen joka on ollut juuri päällä ennen heräämistä tai ylipäänsä huonoon uneen tai stressiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina heti muista kumpi käsi on vasen ja kumpi oikea. 

Vierailija
2/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokaiselle ihmisille tapahtuu tuollaista. Epänormaalia olisi, jos ei ikinä tapahtuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämisvaiheessa uni voi olla aika lähellä vielä. Sillä olen selittänyt itselleni joitain harha-huuhailuja Klo 6 - 7 aamuisin, mutta kyllä ne sitten katoavat - ja usein minua sitten naurattaa. 

Vierailija
4/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Ja ihan päivälläkin pitää miettiä onko nyt syksy vai kevät. Tai minkä ikäinen olen. Mikä osoitteeni, puhelinnumeroni on, tai onko joku ihminen elossa, vai kuollut. Mikä on nimeltään se ja se asia. Mikä on sen ja sen exäni tai kaverini etunimi. Missä työssä, koulussa, kaupungissa olin sinä ja sinä vuonna. Mikä bändi, mikä biisi, mikä leffa kuka näyttelijä...

Olen 40v.

Vierailija
5/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonpäivä meinaa välillä unohtua. Täytyy aamuisin tarkistaa.

Vierailija
6/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo itsestäänselvää muistaa kyllä, mutta jos joku kysyy jotain asiaa, mikä vaatii pitempää muistelua.

Vierailija
7/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosiluvun kanssa muistamista. Ja sitten muistan että "2024 alkoi juuri, sitähän nyt eletään!" Vielä lokakuussakin..

Vierailija
8/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En muista edes omaa ikääni, mikä on kyllä ihan hyväkin asia. Viikkopöllönä olen monesti ja joskus kuukaudetkin on sekaisin. Stressi ja ylikuormitus osittain syynä. Toinen on se kun aika menee nykyään hitsin nopeasti. 

Vierailija
9/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan joskus lokakuun js huhtikuun, oliko menossa syksy vai kevät.

Vierailija
10/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin veljen vaimon nimen ja se vähän katsoi oudosti kun kuuli uuden nimensä. Olen myös unohtanut miten päin L kirjaimen vaakasuora osa kirjoitetaan. Nimessäni on L kirjain.

Olin vuosi sitten vähän uupunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi