Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on outoa, jos sovitaan vierailua ja vastapuoli sanoo, että tulkaa mihin aikaan vain

Vierailija
17.09.2021 |

Minusta pitää sopia aika, sitähän vierailut ovat. Täytyyhän vastapuolen voida rauhassa valmistautua ja esim. syödä perheen kesken yms. ennen kuin vieraat tulevat. Tulee myös sellainen olo, että yksi hailee, tuletteko vai ette, jos sanotaan että tulkaa milloin vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse olen aamuihminen, olisin siellä oven takana koputtamassa jo noin 5.45. aamulla. Tämä aika sopii minulle. Ei tuosta voi pahastua, eihän?

Vierailija
2/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa siihen sanoa että tulette klo 14? Sitten se on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vastaavassa tilanteessa sanon mihin aikaan tulisin esim "jos tuun vaikka kolmen aikaan". Toinen aina on aina sitten kuitannut tämän sanomalla vaikka ok tai tervetuloa. Ja näin on saatu aika sovittua ilman ongelmaa ja turhaa martyyrileikkiä.

Vierailija
4/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa siihen sanoa että tulette klo 14? Sitten se on sovittu.

Mutta siihenkin vastataan suunnilleen, että ihan sama.

Vierailija
5/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rennoilta tyypeiltä. Hyvällä tavalla.

Vierailija
6/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rennoilta tyypeiltä. Hyvällä tavalla.

Kyllä! Mun ystäviksi tervetuloa tällaiset, syödään yhdessä sen mukaan millainen nälkä tulijoilla on, ja jutellaan ja elämä on paljon hauskempaa.

Poikani ällistyi kauheasti kun kuuli, että ennen maalla on kävelty naapureihin sisään noin vain. Nykyisin toisen kotiin meneminen on joku vankilavierailu ja siltä näyttää sitten usein naamat myös, mutta silloin koki olevansa tervetullut kutakuinkin aina. Poika kuunteli pää kallellaan ja totesi sitten mietteliäänä, että eikös se olisi itse asiassa parempi maailma se. Juu, onhan siinä puolensa nykyisessä olemisentavassa, mutta liikaa on kyllä menetetty. Pitäisi löytää joku välimuoto, jota voisi kaikki sitten sorvata enemmän näköisekseen. 

Vierailija
7/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei ollut ennen ovet lukossa edes öisinkään eikä ollut ovikelloa, niin piipahtaminen kylässä oli helpompaa. Näin ainakin maalaistalossa jossa kasvoin ja ovet ei edellenkään öisin lukossa nykyaikana. Silti yönsä nukkuvat siellä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme