Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman alkoi auto likaantua

Vierailija
01.11.2014 |

Huomaa että kansa on vaihtanut pari viikkoa sitten nastarenkaat autoihin. Nastat hakkaa kiveä ja bitumia pölyksi tien pinnasta ja autot sotkeentuu maantieajossa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin syksyllä. Suolaa tai hiekkaa ei ole levitetty muruakaan ainakaan tänne Varsinais Suomen teille, joten siitä tämä ei johdu.

Nastarenkailla ajavat saisivat kyllä ihan itse maksaa tiestölle aiheuttamansa turhan kulumisen.

t. kitka4ever

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

Huomaa että kansa on vaihtanut pari viikkoa sitten nastarenkaat autoihin. Nastat hakkaa kiveä ja bitumia pölyksi tien pinnasta ja autot sotkeentuu maantieajossa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin syksyllä. Suolaa tai hiekkaa ei ole levitetty muruakaan ainakaan tänne Varsinais Suomen teille, joten siitä tämä ei johdu.

Nastarenkailla ajavat saisivat kyllä ihan itse maksaa tiestölle aiheuttamansa turhan kulumisen.

t. kitka4ever

[/quote]

Niinhän minä maksankin, autoveroa, käyttömaksua, polttoaineveroa.

Entäs nämä ryssät ym. Ulkomaalaiset suomessa ajavat? Katsastamattomilla, vakuuttamattomilla autoilla ajavat.

Ja tiesittekö että venäläisten autoilijoiden vakuutus (jos sellainen on) ei korvaa kuin maksimissaan 3500 € loput pitäisi auton omistajan maksaa omasta pussista.

Vierailija
2/4 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla asiat hyvin, kun koet tuon noinkin suurena ongelmana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

t. kitka4ever

[/quote]

Niinhän minä maksankin, autoveroa, käyttömaksua, polttoaineveroa.

Entäs nämä ryssät ym. Ulkomaalaiset suomessa ajavat? Katsastamattomilla, vakuuttamattomilla autoilla ajavat.

Ja tiesittekö että venäläisten autoilijoiden vakuutus (jos sellainen on) ei korvaa kuin maksimissaan 3500 € loput pitäisi auton omistajan maksaa omasta pussista.

[/quote]Vähän sekava virke

Vierailija
4/4 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sippasi painepesuri muutama viikko sitten. ...kele sentään. Eipä sitä juuri tarvi ennen kuin alkaa nastarengaskausi ja nythän se alkoi pari viikkoa sitten kun oli pakkasöitä. Auto on uskomattoman sontanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän