Oletteko nähneet enkeleitä?
Tai muita pyhiä ilmestyksiä?
Luonnossa pyhyyden kokemuksia..
Kommentit (44)
En ole. Miten varmistat että enkeliltä vaikuttava ei ole langennut enkeli tai jokin muu?
Olen nähnyt suuren valkosiipisen enkelin hautausmaalla. Päivän valossa, vieläkin muistan tuon kokemuksen.
Pyhän enkelin kohtaamisesta tullee hyvä ja kevyt olo. Muun kohtaamisesta ahdistava. Näin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ooon liikanimeltä Noutaja.
Teuvo vois mennä vaikka onkimaan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt suuren valkosiipisen enkelin hautausmaalla. Päivän valossa, vieläkin muistan tuon kokemuksen.
Kerro. Missä oli ja miten reagoit. Miltä näytti.
Vierailija kirjoitti:
Pyhän enkelin kohtaamisesta tullee hyvä ja kevyt olo. Muun kohtaamisesta ahdistava. Näin väitetään.
Totta, tuo suuri enkeli toi hyvän olon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tuo suuri enkeli toi hyvän olon
Missä näit? Miltä näytti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kristittyjen mielestä tuollaiset ilmestykset on aina paholaisen juonia. Jos niistä tulee hyvä olo, niin sitä suuremmalla syyllä ovat Saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hautausmaalla, äitini haudalle kävelemässä.Enkeli oli kauttaaltaan valkoinen suurisiipinen. Tuli vain hyvä olo
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä on kaikenlaista patsasta hautausmaa täynnä. Päivällä minäkin olen siellä käynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä on kaikenlaista patsasta hautausmaa täynnä. Päivällä minäkin olen siellä käynnyt.
Osa ei usko, näkee mitä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Näetkö useinkin harhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö useinkin harhoja?
Oletko vitt uilemassa?
Enkeli ottaa ihmisen hahmon ja auttaa sitä kautta. Itse olen ylipäätään elossa tällaisen enkelin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hautausmaalla, äitini haudalle kävelemässä.Enkeli oli kauttaaltaan valkoinen suurisiipinen. Tuli vain hyvä olo
Oliko kirkas? Kuinka suuri? Oliko kasvot..
Suurin osa on nähnyt jonkun ilmestyksen, joka voisi olla enkeli. Vaan pilkan vuoksi pitää toki viisastikin itsellään. Onhan täälläkin palstan teuvopetteri taas näsäilemässä.
Kertokaa kokemuksianne, jos olette nähneet tai kuulleet jonkun pyhän kohtaamisen.