Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tappoiko poikaystävä Gabbyn?

Vierailija
17.09.2021 |

Gabby Petito, 22 v, matkaili ympäri USA:a kansallispuistoja ihastellen. Matkustusvälineenä oli tytön omistama pakettiauto, jota poika ajoi. Kerran he joutuivat poliisin kanssa tekemisiin matkan aikana, kun sivullinen teki ilmoituksen väkivallasta. Gabby tunnusti läimäyttäneensä poikaystäväänsä. Tapaus ei johtanut suurempiin toimiin.
Lopulta kuitenkin vain poikaystävä palasi kotiin, Gabyn autolla. Gabysta ei ole kuulunut mitään, eikä kukaan tiedä, missä hän on, ja onko hän yleensä hengissä. Poikaystävä kieltäytyy puhumasta poliisille, ja vanhemmat ovat hankkineet hänelle asianajajat.
Menikö riita liian pitkälle, ja poikaystävä esimerkiksi kuristi Gabbyn?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008269686.html
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/gabby-petito-update-m…

Kommentit (5931)

Vierailija
101/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitsen jokaisesta kuolleesta jenkistä.

Jenkkien puolesta uhriutujat: PAINUKAA SINNE SAASTAISEEN JENKKILÄÄNNE!

Ole hyvä ja hae apua

Vierailija
102/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on ilmoittautunut pariskunta, joka uskoo kyydinneensä Gabbya pois kansallispuistosta.

Jos tarkoitat sitä TikTok- pariskuntaa, niin he kuskasivat miestä, ei Gabbya.

https://mol.im/a/10002979 (en tiedä toimiiko, yritin Daily Mailista kopioida linkkiä)

Brian Laundrie oli tarjonnut 200 dollaria kyydityksestä Jacksoniin ja oli jonkin ajan kuluttua hätääntyneenä halunnut jäädä kyydistä pois, eikä mennä määränpäähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin poliisin video julkaistiin? Mitä jos Gabby ei sen takia kehtaa enää tulla julkisuuteen.

Vierailija
104/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Gabby vain piileksii jossain. Mutta siinä tapauksessa sulhanen (yhä kihloissa?) on tuskin siinä jeesannut.

Vierailija
105/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suomalaisesta uutisoinnista olen ymmärtänyt, pariskunta lähti kiertämään kansallispuistoja Gabbyn omistamalla autolla. Tuon reissun aikana Gabby piti yhteyttä kotiväkeen puheluiden välityksellä ja päivitti instagramiaan, kunnes viisi(?) päivää ennen katoamista instagrampäivitykset lakkasivat ja puhelut kotiin muuttuivat tekstareiksi, joista ainakin viimeisen kirjoittajan henkilöllisyyttä Gabbyn äiti syystä tai toisesta epäilee.

Brian(vaiko Bryan?) palasi reissusta yksin, mutta Gabbyn vanhempien mukaan se ei ollut outoa koska Gabby on katoamistemppuja tehnyt ennenkin, jää jonnekin lataamaan akkujaan hiljaisuudessa ja ilmoittelee itsestään kun kokee että sen aika on.

Kun Gabbyn katoaminen todettiin, Brianilla oli jo asianajaja joka oli neuvonut Briania pitämään turpansa tukossa.

Nyt myös Brian on kadonnut, kuviossa on mukana pariskunta joka väittämänsä mukaan kyyditsi Brianin pois kansallispuistosta ja Brianin pyynnöstä jättivät hänet jonnekin tienvarteen, FBI etsii kadonneita, Gabbylla oli ongelmia mielenterveytensä kanssa ja pariskunta riiteli usein.

Ja nytkö joltain huoltikseltakin on kadonnut porukkaa?

Mikä noita kansallispuistoja riivaa? Vielä on ratkaisematta sen yhden perheen kuolema, ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, noihin puistoihin liittyvät katoamiset ja kuolemantapaukset ovat muutoinkin noususuunnassa. Ja yleensä vielä painotetaan että kadonneet/kuolleet olivat kokeneita luontomatkailijoita, eivät mitään sunnuntailenkkeilijöitä?

Vierailija
106/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä fanit? Oliko joku somettaja?

Vierailija
108/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ukko. Teitkö sen vai jouduitko itsekin uhriksi

Vierailija
109/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä epäilen, että tyttö on kadonnut vapaaehtoisesti ja on elossa. Ehkä poikkis ei päästänyt autosta, kun tuttö halusi ottaa hatkat

Vierailija
110/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonnekin parantolaan vastikään annettu potilaille nettiyhteys, vai miksi nykyään tuntuu jatkuvasti olevan aivan sekopäistä settiä joka keskustelu täynnä?

Oli aihe, mikä vaan...

Vierailija
111/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suomalaisesta uutisoinnista olen ymmärtänyt, pariskunta lähti kiertämään kansallispuistoja Gabbyn omistamalla autolla. Tuon reissun aikana Gabby piti yhteyttä kotiväkeen puheluiden välityksellä ja päivitti instagramiaan, kunnes viisi(?) päivää ennen katoamista instagrampäivitykset lakkasivat ja puhelut kotiin muuttuivat tekstareiksi, joista ainakin viimeisen kirjoittajan henkilöllisyyttä Gabbyn äiti syystä tai toisesta epäilee.

Brian(vaiko Bryan?) palasi reissusta yksin, mutta Gabbyn vanhempien mukaan se ei ollut outoa koska Gabby on katoamistemppuja tehnyt ennenkin, jää jonnekin lataamaan akkujaan hiljaisuudessa ja ilmoittelee itsestään kun kokee että sen aika on.

Kun Gabbyn katoaminen todettiin, Brianilla oli jo asianajaja joka oli neuvonut Briania pitämään turpansa tukossa.

Nyt myös Brian on kadonnut, kuviossa on mukana pariskunta joka väittämänsä mukaan kyyditsi Brianin pois kansallispuistosta ja Brianin pyynnöstä jättivät hänet jonnekin tienvarteen, FBI etsii kadonneita, Gabbylla oli ongelmia mielenterveytensä kanssa ja pariskunta riiteli usein.

Mikä noita kansallispuistoja riivaa? Vielä on ratkaisematta sen yhden perheen kuolema, ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, noihin puistoihin liittyvät katoamiset ja kuolemantapaukset ovat muutoinkin noususuunnassa. Ja yleensä vielä painotetaan että kadonneet/kuolleet olivat kokeneita luontomatkailijoita, eivät mitään sunnuntailenkkeilijöitä?

Naispariskunta huoltoasemalta, jolla riitelivät löytyi murhattuna.

Itse spekuloin, että olisivatkohan Gabi ja miehensä jollain lailla sekaantuneet tähän, joko nähneet jotain, tai tehneet jotain?

Miehen vaikeneminen voi selittyä sillä, että on pahasti traumatisoitunut ja potee syyllisyyttä, tai yrittää peitellä jotain ja välttää vankilan. Ehkä tiet erkani riidoissa ja Gabi jäi oman onnensa nojaan?

Kansallispuistoissa tapahtuneet katoamiset ja henkirikokset varmaan selittyy sillä, että lääniä on paljon eikä ihmisiä lähimailla. Täydellinen paikka henkirikokselle ilman silminnäkijöitä. Toisekseen, puistot itsessään voivat olla vaarallisia, varsinkin kokemattomalle luonnossaliikkujalle, joka ei tunne reittejä hyvin eikä tiedä vaaranpaikkoja.

Vierailija
112/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispariskunta huoltoasemalta, jolla riitelivät löytyi murhattuna.

Itse spekuloin, että olisivatkohan Gabi ja miehensä jollain lailla sekaantuneet tähän, joko nähneet jotain, tai tehneet jotain?

Miehen vaikeneminen voi selittyä sillä, että on pahasti traumatisoitunut ja potee syyllisyyttä, tai yrittää peitellä jotain ja välttää vankilan. Ehkä tiet erkani riidoissa ja Gabi jäi oman onnensa nojaan?

Kansallispuistoissa tapahtuneet katoamiset ja henkirikokset varmaan selittyy sillä, että lääniä on paljon eikä ihmisiä lähimailla. Täydellinen paikka henkirikokselle ilman silminnäkijöitä. Toisekseen, puistot itsessään voivat olla vaarallisia, varsinkin kokemattomalle luonnossaliikkujalle, joka ei tunne reittejä hyvin eikä tiedä vaaranpaikkoja.

Linkki murhista kertovaan juttuun.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008272840.html

Vierailija
113/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei poliisi pidä poikaystävää varsinaisesti epäiltynä. Myös se että on nyt onnistunut katoamaan hänkin kertoo, ettei poliisi ole edes pitänyt miestä silmällä.

Ehkä sitten tietävät jotain mitä ei ole yleisölle kerrottu?

Vierailija
114/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh.

Eikös Brian palannut kotiin heidän autolla?

Vierailija
115/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh.

Eikös Brian palannut kotiin heidän autolla?

Minun eheidän auto hävisi?

Vierailija
116/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod…

"Minulla on OCD ja olin vain puhdistamassa ja suoristamassa ...", hän sanoo itkien. "Ja pyysin häneltä anteeksi ja sanoin, että olen pahoillani siitä, että olen niin ilkeä, koska joskus olen niin ilkeä, koska minulla on OCD ja olen todella turhautunut.

"Ei kuin ilkeä häntä kohtaan, luulen, että tunnelmani on kuin huonolla tuulella, ja sanoin, että olen pahoillani, että olen huonolla tuulella, olen stressaantunut siitä, että minulla oli niin paljon työtä."

"Olemme taistelleet koko aamun, eikä hän päästänyt minua autoon ennen", hän sanoo.

Virkailija kysyy miksi ja lisää: "Onko se OCD: si takia?"

Petito vastaa hysteerisesti: "Joo. Hän sanoi minulle, että minun täytyy rauhoittua, mutta olen täysin rauhallinen."

Sitten hän lisää, että Laundrie "stressaa minua todella" ja että on ollut "karkea aamu".

Upseeri yritti rauhoittaa Petitoa vakuuttamalla hänelle, ettei hänellä ole "mitään ongelmia", ja vie hänet poliisiauton taakse ja käski "hengittää" muutaman minuutin ajan.

'' Hän ryhtyy toimimaan ''

Hymyilevä Laundrie myöntää upseerille, että pariskunnalla oli aiemmin ollut "erimielisyyttä", kuvailemalla riidan luonnetta "normaaliksi pariskuntaksi ... paljon pieniksi asioiksi".

Poliisin raportin mukaan naarmuja näkyy hänen kasvoissaan ja käsivarsissaan.

Hän kertoo upseerille, että Petito saa "todella töitä joskus" ja että hän yrittää "etääntyä siitä".

https://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod…

Riita alkoi, hän sanoi, kun Petito yritti saada pakettiauton avaimet häneltä. Puhelimessa oli myös ristiriita, Laundrie selittää.

Hän sanoi, ettei hän ollut "avoimesti fyysinen" Petiton kanssa, mutta yritti työntää hänet pois ja huusi hänelle.

Tällä hetkellä Laundrie kertoo upseerille, että Petito "heilutti" häntä, kun hän piti puhelinta, kun hän yritti torjua hänet.

"Hänellä oli matkapuhelin kädessään, sikshttps://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod… työnsin hänet pois", hän sanoo. "Sanoin, että vedetään henkeä ja älkäämme menkö mihinkään. Rauhoitutaan hetki.

"Tiedän, ettei minun olisi pitänyt työntää häntä, mutta yritin vain työntää häntä pois sanomaan, että astu hetki taaksepäin ja hengitä. Ja hän löi minua puhelimellaan."

Toinen upseeri huomaa naarmuja Laundrien käsissä, käsivarsissa ja vartalossa.

"Rakastan Gabbyä. Minulla ei ole valituksia hänestä", hän sanoi. "Ja toivon, ettei hänellä ole liikaa valituksia minua kohtaan."

'OSOITKO hän sinua?'

Muualla leikkeessä Petitoa haastatellaan uudelleen, kun hän istuu poliisiauton takana.

Viranomainen kysyy häneltä, lyökö Laundrie häntä. Hän vastaa "luulen" kyynelten kautta ja sitten

puristaa leukaansa tarttumalla liikkeeseen ja toistaa uudelleen Laundrien väitetyn tekemisen.

"Hän tykkäsi, teki sen kädellään", hän sanoo, kun ääni katkeaa.

Hän lisää, että hän kärsii "ahdistuksesta" ja että Laundrie "turhautuu paljon".

Kieltäen, että jompikumpi heistä oli juonut, Petito jatkaa tunnustamalla, että hän oli "huutanut hänelle" ja sitten "mennyt" olet idiootti ", kun hän teki lyönnin liikkeellä kädellään.

Upseeri kysyy Petitolta, mitä hän yritti saavuttaa lyömällä Laundriea.

"Yritin saada hänet lopettamaan käskyn rauhoittua", hän sanoi murtuneena kyyneleistä.

Tämän jälkeen poliisi neuvoo pariskuntaa eroamaan yöksi.

"Haluan, että molemmat olette tänä iltana kaukana toisistanne", poliisi sanoo ennen kuin sanoo Petitolle: "Rentoudu, hengitä, koska sinun ei tarvitse itkeä nyt."

Kiitos suomentajalle.

Olen eri.

Vierailija
117/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahettakaa tutkintalautakunta Utahiin heti!

Vierailija
118/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tyttö oli hysteerinen, kun ne kaksi tyttöä oli poikaystävä jo ampunut... Vai olivatko elossa vielä tuon kuulustelun jälkeen?

Ne tytöt oli sanoneet , että siellä liikkui karmivan näköinen mies, ei se Gabbyn poikaystävä niin karmivan näköinen ollut.

Karmiva voi olla tökerösuomennos creepystä ja naiselle mikä tahansa joka ei silmää miellytä on nykyään creepyä

Vierailija
119/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli sellainen tunne tästä tapauksesta, että poikaystävä tappoi Gabbyn. Riitely varmaan jatkui, ja sen myötä poikaystävä olisi ehkä päätynyt tähän ratkaisuun. Sitten hän päätti olla hiljaa asiasta, ja lopulta vei hengen myös itseltään. Mutta toivottavasti oon väärässä, ja molemmat löytyvät vielä hengissä.

Vierailija
120/5931 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Gabby on elossa ja tappoi ne kaksi tyttöä