Tappoiko poikaystävä Gabbyn?
Gabby Petito, 22 v, matkaili ympäri USA:a kansallispuistoja ihastellen. Matkustusvälineenä oli tytön omistama pakettiauto, jota poika ajoi. Kerran he joutuivat poliisin kanssa tekemisiin matkan aikana, kun sivullinen teki ilmoituksen väkivallasta. Gabby tunnusti läimäyttäneensä poikaystäväänsä. Tapaus ei johtanut suurempiin toimiin.
Lopulta kuitenkin vain poikaystävä palasi kotiin, Gabyn autolla. Gabysta ei ole kuulunut mitään, eikä kukaan tiedä, missä hän on, ja onko hän yleensä hengissä. Poikaystävä kieltäytyy puhumasta poliisille, ja vanhemmat ovat hankkineet hänelle asianajajat.
Menikö riita liian pitkälle, ja poikaystävä esimerkiksi kuristi Gabbyn?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008269686.html
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/gabby-petito-update-m…
Kommentit (5931)
Tuo mustasukkaisuus alkaa olla aikamoinen hälytysmerkki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod…
"Minulla on OCD ja olin vain puhdistamassa ja suoristamassa ...", hän sanoo itkien. "Ja pyysin häneltä anteeksi ja sanoin, että olen pahoillani siitä, että olen niin ilkeä, koska joskus olen niin ilkeä, koska minulla on OCD ja olen todella turhautunut.
"Ei kuin ilkeä häntä kohtaan, luulen, että tunnelmani on kuin huonolla tuulella, ja sanoin, että olen pahoillani, että olen huonolla tuulella, olen stressaantunut siitä, että minulla oli niin paljon työtä."
"Olemme taistelleet koko aamun, eikä hän päästänyt minua autoon ennen", hän sanoo.
Virkailija kysyy miksi ja lisää: "Onko se OCD: si takia?"
Petito vastaa hysteerisesti: "Joo. Hän sanoi minulle, että minun täytyy rauhoittua, mutta olen täysin rauhallinen."
Sitten hän lisää, että Laundrie "stressaa minua todella" ja että on ollut "karkea aamu".
Upseeri yritti rauhoittaa Petitoa vakuuttamalla hänelle, ettei hänellä ole "mitään ongelmia", ja vie hänet poliisiauton taakse ja käski "hengittää" muutaman minuutin ajan.
'' Hän ryhtyy toimimaan ''Hymyilevä Laundrie myöntää upseerille, että pariskunnalla oli aiemmin ollut "erimielisyyttä", kuvailemalla riidan luonnetta "normaaliksi pariskuntaksi ... paljon pieniksi asioiksi".
Poliisin raportin mukaan naarmuja näkyy hänen kasvoissaan ja käsivarsissaan.
Hän kertoo upseerille, että Petito saa "todella töitä joskus" ja että hän yrittää "etääntyä siitä".
https://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod…
Riita alkoi, hän sanoi, kun Petito yritti saada pakettiauton avaimet häneltä. Puhelimessa oli myös ristiriita, Laundrie selittää.Hän sanoi, ettei hän ollut "avoimesti fyysinen" Petiton kanssa, mutta yritti työntää hänet pois ja huusi hänelle.
Tällä hetkellä Laundrie kertoo upseerille, että Petito "heilutti" häntä, kun hän piti puhelinta, kun hän yritti torjua hänet.
"Hänellä oli matkapuhelin kädessään, sikshttps://www.the-sun.com/news/3673730/gabby-petito-sobs-in-harrowing-bod… työnsin hänet pois", hän sanoo. "Sanoin, että vedetään henkeä ja älkäämme menkö mihinkään. Rauhoitutaan hetki.
"Tiedän, ettei minun olisi pitänyt työntää häntä, mutta yritin vain työntää häntä pois sanomaan, että astu hetki taaksepäin ja hengitä. Ja hän löi minua puhelimellaan."
Toinen upseeri huomaa naarmuja Laundrien käsissä, käsivarsissa ja vartalossa.
"Rakastan Gabbyä. Minulla ei ole valituksia hänestä", hän sanoi. "Ja toivon, ettei hänellä ole liikaa valituksia minua kohtaan."
'OSOITKO hän sinua?'Muualla leikkeessä Petitoa haastatellaan uudelleen, kun hän istuu poliisiauton takana.
Viranomainen kysyy häneltä, lyökö Laundrie häntä. Hän vastaa "luulen" kyynelten kautta ja sitten
puristaa leukaansa tarttumalla liikkeeseen ja toistaa uudelleen Laundrien väitetyn tekemisen.
"Hän tykkäsi, teki sen kädellään", hän sanoo, kun ääni katkeaa.
Hän lisää, että hän kärsii "ahdistuksesta" ja että Laundrie "turhautuu paljon".
Kieltäen, että jompikumpi heistä oli juonut, Petito jatkaa tunnustamalla, että hän oli "huutanut hänelle" ja sitten "mennyt" olet idiootti ", kun hän teki lyönnin liikkeellä kädellään.
Upseeri kysyy Petitolta, mitä hän yritti saavuttaa lyömällä Laundriea.
"Yritin saada hänet lopettamaan käskyn rauhoittua", hän sanoi murtuneena kyyneleistä.
Tämän jälkeen poliisi neuvoo pariskuntaa eroamaan yöksi.
"Haluan, että molemmat olette tänä iltana kaukana toisistanne", poliisi sanoo ennen kuin sanoo Petitolle: "Rentoudu, hengitä, koska sinun ei tarvitse itkeä nyt."
Kiitos suomentajalle.
Olen eri.
Suomentaja vaikuttaisi tuloksesta päätellen olleen Google kääntäjä.
Jotakin suuria ongelmia heidän välillään oli:
https://nypost.com/2021/09/17/brian-laundrie-was-controlling-had-episod…
"Hän sanoi, että kaksi ystävää jakavat sijaintinsa iPhonessaan pitääkseen toisensa turvassa "siltä varalta, että eksymme", mutta Laundrie sai Petiton lopettamaan jakamisen, kun hän sai tietää.
”Hänellä oli tämä rauhallisuus suloisena, mukavana, huolehtivana kaverina. Mutta voit kertoa, että hän on hieman poissa, hieman outo. Kuten hän, hän pystytti riippumatot, kun menimme rannalle, mutta ei istunut kanssamme, mikä oli mielestäni outoa ”, hän kertoi Daily Mailille.
"Brianilla on mustasukkaisuusongelma", Rose sanoi. "Olen tietääkseni hänen ainoa ystävänsä Floridassa, eikä se johdu siitä, ettei hän voisi saada ystäviä, hän ei vain halunnut hänen saavan ystäviä.""
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos suomentajalle.
Olen eri.
Suomentaja vaikuttaisi tuloksesta päätellen olleen Google kääntäjä.
Siinä olet ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tyttö oli hysteerinen, kun ne kaksi tyttöä oli poikaystävä jo ampunut... Vai olivatko elossa vielä tuon kuulustelun jälkeen?
Ne tytöt oli sanoneet , että siellä liikkui karmivan näköinen mies, ei se Gabbyn poikaystävä niin karmivan näköinen ollut.
Karmiva voi olla tökerösuomennos creepystä ja naiselle mikä tahansa joka ei silmää miellytä on nykyään creepyä
Creepy voi olla myös käytöksen perusteella. Jos on vaikka seurannut, tai tullut iholle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä epäilen, että tyttö on kadonnut vapaaehtoisesti ja on elossa. Ehkä poikkis ei päästänyt autosta, kun tuttö halusi ottaa hatkat
Niin, miksi poika ei suostunut pysäyttämään autoa? Tyttö vieressä riehui kun vaati pysähtymään, poika vain ajoi ylinopeutta. Mikä mahtoi olla riidan aihe.
Miksi tyttö olisi ottanut hatkat keskellä korpea, omasta autostaan. Hän oli anteeksipyytelevä, ei raivoissaan... Luultavasti hän halusi saada jotain kontrollia pojan kaahailuun? Minne poika oli häntä viemässä?
Uskon että tyttö piileksii. Mutta onko poika tehnyt jotain älytöntä, tavannut tytön yöllä, vaikka oli kehoitettu pysymään erossa. En silti keksi, miksi salailu. Poika on käsittääkseni ilmoittanut tietävänsä jotain, mitä ei kuitenkaan voi/halua/saa kertoa?
Laundrie? Eikö se tarkoita pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suomalaisesta uutisoinnista olen ymmärtänyt, pariskunta lähti kiertämään kansallispuistoja Gabbyn omistamalla autolla. Tuon reissun aikana Gabby piti yhteyttä kotiväkeen puheluiden välityksellä ja päivitti instagramiaan, kunnes viisi(?) päivää ennen katoamista instagrampäivitykset lakkasivat ja puhelut kotiin muuttuivat tekstareiksi, joista ainakin viimeisen kirjoittajan henkilöllisyyttä Gabbyn äiti syystä tai toisesta epäilee.
Brian(vaiko Bryan?) palasi reissusta yksin, mutta Gabbyn vanhempien mukaan se ei ollut outoa koska Gabby on katoamistemppuja tehnyt ennenkin, jää jonnekin lataamaan akkujaan hiljaisuudessa ja ilmoittelee itsestään kun kokee että sen aika on.
Kun Gabbyn katoaminen todettiin, Brianilla oli jo asianajaja joka oli neuvonut Briania pitämään turpansa tukossa.
Nyt myös Brian on kadonnut, kuviossa on mukana pariskunta joka väittämänsä mukaan kyyditsi Brianin pois kansallispuistosta ja Brianin pyynnöstä jättivät hänet jonnekin tienvarteen, FBI etsii kadonneita, Gabbylla oli ongelmia mielenterveytensä kanssa ja pariskunta riiteli usein.
Ja nytkö joltain huoltikseltakin on kadonnut porukkaa?
Mikä noita kansallispuistoja riivaa? Vielä on ratkaisematta sen yhden perheen kuolema, ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, noihin puistoihin liittyvät katoamiset ja kuolemantapaukset ovat muutoinkin noususuunnassa. Ja yleensä vielä painotetaan että kadonneet/kuolleet olivat kokeneita luontomatkailijoita, eivät mitään sunnuntailenkkeilijöitä?
Siis täh.
Eikös Brian palannut kotiin heidän autolla?
Ei. Hän maksoi ventovieraille kyydistä. En tiedä, mihin tyttö jätettiin.
Vierailija kirjoitti:
Varsin mukava poikaystävä, eikö olekin ?
Brian Laundrie kontrolloi, kärsi "jaksoja", Gabby Petiton ystävä kertoo
Kirjailija: Patrick Reilly
17. syyskuuta 2021 22.48 PäivitettyBrian Laundrie, Gabby Petiton poikaystävä, on nyt myös kadonnut asianajajansa mukaan
Gabby Petiton poikaystävä Brian Laundrie, joka on nyt myös kadonnut ja jota FBI etsii, kärsi mustasukkaisuudesta ja hallitsemisongelmista ja koki "jaksoja", joissa hän kuulisi ääniä eikä voinut nukkua, Petiton ystävä kertoi The Daily Mailille.
Molemmat olivat selvästi traumatisoituneita. Ja toisilleen vaarallinen yhdistelmä... Juuri se tekee tästä mielenkiintoista - ja surullista.
Poika psykopaatin oloinen, tytöllä huono itsetunto. Mutta poika nyt varautuu syytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tyttö oli hysteerinen, kun ne kaksi tyttöä oli poikaystävä jo ampunut... Vai olivatko elossa vielä tuon kuulustelun jälkeen?
Ne tytöt oli sanoneet , että siellä liikkui karmivan näköinen mies, ei se Gabbyn poikaystävä niin karmivan näköinen ollut.
Karmiva voi olla tökerösuomennos creepystä ja naiselle mikä tahansa joka ei silmää miellytä on nykyään creepyä
Creepy voi olla myös käytöksen perusteella. Jos on vaikka seurannut, tai tullut iholle.
Kyllä tai huonossa kunnossa oltuaan metsässä pitkään tai on tapahtunut jotain dramaattista.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pyykki = laundry. Ja mitä väliä sillä tapauksen kannalta on mitä joku sukunimi mahdollisesti voisi tarkoittaa?
Laundry muuten on käytössä ihan sukunimenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laundry
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tästä body cam -poliisista mahtoi tuntua myöhemmin, kun selvisi, että tyttö on kadonnut... Hän oli selvästi huolissaan tytöstä ja epäili miestä jo tuolloin manipulaatiosta ja pahoinpitelystä, kun oli sanut tytön niin hysteeriseen tilaan. Yritti rauhoitella tyttöä ja molempia kuulusteltiin pitkään. Mitään näyttöä kuitenkaan rikoksesta ei tuolloin ollut, eli piti lopulta päästää heidät jatkamaan matkaa. Nyt varmaan miettii, että kumpa ei olisi päästänyt, tyttö voisi olla muuten vielä elossa. Toivottavasti tapaus selviää pian.
Samaa mietin.
Ensin siellä paikanpäällä tehdään iso juttu siitä tytöstä ja pariskunnasta. Ja sitten päästetään vaan menemään. Olisivat ohjanneet hoitoon.
Paljon energiaa tuohon jo pistivät, ja näkee että siinä voi ihminen huonosti, niin miksi eivät hoitaneet loppuun saakka tilannetta ha auttaneet ja hoitoon.
Poliiseilla, ihan selvästi, oli sellainen tunne että tässä on jotakin. Miksi muuten olisivat niin paljon haastatelleet noita nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pyykki = laundry. Ja mitä väliä sillä tapauksen kannalta on mitä joku sukunimi mahdollisesti voisi tarkoittaa?
Laundry muuten on käytössä ihan sukunimenäkin.
Kuulosti pyykiltä ranskaksi. Väliä tapauksen kannalta? Muistan nimen paremmin, jos se tarkoittaa jotain - eli väliä tapauksen käsittelyn kannalta.
On niitä pahempiakin sukunimiä, kuin pyykki. Ainakin itselläni. :)
Ei nyt ole vallan tavatonta, että kumppani tai jopa lapsi ---, jotta tämä ei tulisi itseltä viedyksi.
Olen kuitenkin optimistinen. Paitsi jos he avioituvat! Siitä ei hyvää seuraisi!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaksit yttöä?
Miettikä vauvaa tuollaisella parilla. Yksin kumpi tahansa heistä hoitaisi vauvan varmaan hyvin. Mutta yhdessä...
Varsin mukava poikaystävä, eikö olekin ?
Brian Laundrie kontrolloi, kärsi "jaksoja", Gabby Petiton ystävä kertoo
Kirjailija: Patrick Reilly
17. syyskuuta 2021 22.48 Päivitetty
Brian Laundrie, Gabby Petiton poikaystävä, on nyt myös kadonnut asianajajansa mukaan
Gabby Petiton poikaystävä Brian Laundrie, joka on nyt myös kadonnut ja jota FBI etsii, kärsi mustasukkaisuudesta ja hallitsemisongelmista ja koki "jaksoja", joissa hän kuulisi ääniä eikä voinut nukkua, Petiton ystävä kertoi The Daily Mailille.
Rose Davis, 21, Sarasotasta, kuvaili Laundriea hallitsevaksi ja manipuloivaksi poikaystäväksi, jossa yksi tapaus varasti Petition henkilöllisyystodistuksen, jotta hän ei voisi mennä baareihin hänen kanssaan.
Petito oli kuvaillut Davisille outoja jaksoja, jotka toisinaan pakottivat Petiton nukkumaan kotonaan.
"Hänellä on mustasukkaisuusongelmia ja hän
Moab Cityn poliisilaitos kamppailee Gabbyn kutsumien" jaksojen "kanssa, joissa hän kuulee asioita ja kuulee ääniä eikä nukkunut", hän kertoi tiedotteelle.
"Gabbyn täytyi jäädä kotiinni monta kertaa, koska hän tarvitsi vain hengähdystauon eikä halunnut mennä kotiin hänen luokseen."
Davis sanoi, että hän "piti [Laundriea] ystävänä" vietettyään aikaa pariskunnan kanssa.
Rose Davis väittää ystävänsä Gabby Petiton jäävän kotiinsa paetakseen Brian Laundrien "jaksoja".
Hän sanoi uskovansa olevansa yksi Petiton ainoista ystävistä, jotka hänellä oli Floridassa, kun hän oli muuttanut sinne Long Islandilta, ja uskoi, että Laundrie oli kateellinen heidän suhteestaan ja otti hänet pois häneltä.
Hän sanoi, että kaksi ystävää jakavat sijaintinsa iPhonessaan pitääkseen toisensa turvassa "siltä varalta, että eksymme", mutta Laundrie sai Petiton lopettamaan jakamisen, kun hän sai tietää.
”Hänellä oli tämä rauhallisuus suloisena, mukavana, huolehtivana kaverina. Mutta voit kertoa, että hän on hieman poissa, hieman outo. Kuten hän, hän pystytti riippumatot, kun menimme rannalle, mutta ei istunut kanssamme, mikä oli mielestäni outoa ”, hän kertoi Daily Mailille.
"Brianilla on mustasukkaisuusongelma", Rose sanoi. "Olen tietääkseni hänen ainoa ystävänsä Floridassa, eikä se johdu siitä, ettei hän voisi saada ystäviä, hän ei vain halunnut hänen saavan ystäviä."
Rose Davis sanoo, että Gabby Petito ja Brian Laundrie ryhtyivät vähitellen "yhä useampiin riitoihin".
"Hän oli aina huolissaan siitä, että hän jättää hänet", hän sanoi. "Se oli jatkuva asia saada meidät lopettamaan hengailu."
Davis kertoi Daily Mailille, että hän oli viimeksi puhunut Petitolle elokuun alussa, missä he keskustelivat tapaamisesta Yellowstonen kansallispuistossa Wyomingissa Davisin syntymäpäivänä 29. elokuuta. Davis sanoi, että hän oli pyytänyt päivätöntä työtä ei koskaan mennyt kuultuaan Petitosta.
Hän sanoi, että pari ei koskaan taistellut hänen edessään, mutta hän uskoi voivansa kertoa, kun he olivat juuri riidelleet. Hän sanoi, että ensimmäisen vuoden aikana, jolloin hän tunsi hänet, Petito vietti seitsemän ja kymmenen yötä kotonaan taistelun jälkeen.
”Uskon, että heidän suhteensa jatkui yhä ongelmallisempana. Näytti vain siltä, että riitaa oli yhä enemmän ”, hän kertoi Daily Mailille ja lisäsi, että he olivat edelleen suunnitelleet naimisiin, vaikka Petito kertoi äidilleen, että se peruutettiin.
"Kaikki mitä hän teki, minusta tuntuu, että hän ajatteli väärin."