Olisiko sinulle turn-off, jos treffikumppani tap paisi perhosentoukan?
Minulle jäi huono mieli. Toukka mönki polun yli, mistä kävelimme. Mies tallasi tahallaan toukan lyttyyn kengällään. En pystynyt ajattelemaan enää mitään muuta.
Kommentit (22)
Kyllä.
Tuollainen turha eläimen tappaminen kyllä kertoo jotain henkilön tunne-elämästä, empatiakyvystä ja elämän kunnioittamisesta.
Ei tarvitse kulkea lakaisemassa tietä edellään, mutta ei tuollainen tarkoituksellinen, mielijohteinen ja turha tappaminen ihmisestä mitään hyvää kerro.
Täällä kohta lihansyöjät kilvan kauhistelemassa toukan tappamista.
Kumpikin sairasta ja väärin, mutta jostain syystä valtaväestön mielestä possujen lahtaaminen teollisessa mittakaavassa on ok (ja jopa suotavaa).
Kiinnostukseni loppuisi siihen paikkaan. Enkä syö lihaa, kalaa, maitotuotteita tai kananmunaa eettisistä syistä, tiedoksi neljännelle kommentoijalle.
Tuo olisi turn-on, mutta tavallaan ajattelisin että minunhan tuo olisi pitänyt tehdä
Miksi? Miten hän kommentoi sitä? Minä olisin ainakin nostanut karsean mölyn ja motkottanut miehelle asiasta niin kauan, että se olisi ollut mies, joka lähtee korvat punaisena ja häpeissään.
Hyvä että tuli tässä vaiheessa ilmi että ei tarvii mennä uusille treffeille.
Jos olisi tappanut espanjansiruetanan, tai muun vieraslajin edustajan, niin olisi ollut ok. Perhoset ja pölyttäjät on parempi jättää rauhaan.
Miksi mies haluaa alistaa vaikka sitten hakkaamalla jos ei muuten pysty..?
Toukkia tulee ja toukkia menee, paskanko väliä jos joku talloo toukan numero 13845885697600650505065040405050405052.
Minulle käynyt näin. Olin miehen kanssa treffeillä kesällä puistossa viltin kanssa ja oli hieman eväitä mukana. Siihen viltille lennähti kimalainen kiinnostuneena herkuista. Mies löi kengällään pienen kimalaisparan kuoliaaksi. Olin täysin tyrmistynyt, meni totaalisesti maku koko tyyppiin, en vain pystynyt enää, tuli niin paha mieli. Lähdin kotiin tekosyyn varjolla ja blokkasin tyypin numeron.
Oliko se maailman ainoa ötökän toukka?
Ei ole turn-off vaan turn-on.
Nyt ehkä selvisi useiden autoilijoiden hidas eteneminen; siellähän ne väistelee itikoita ja ötökäitä.
Ettei vaan sudenkorentoa sattuisi kun törmää autoon.
Ei olisi vain turn-off, vaan en haluaisi nähdä tuollaista ihmistä enää ikinä.