Mikä tietoturvaohjelma teillä on Anroid-puhelimissa?
Kommentit (16)
Ei mitään. Käytän Androidia vain puhelimena. Kaikki pankki-ym. asiat hoidan IOS:llä eli Applen vehkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Elisan. Tuntuisi toimivan, ollut mulla jo vuosia.
Ai siis että kun se ei ole räjäyttänyt puhelinta, niin se toimii. Ei Androidit tarvitse mitään tietoturvaohjelmia. Ne syövät vaan akkua ja hidastavat turhaan. Toki jos se on valheellisen turvallisuudentunteen arvoista, niin siitä vaan.
Ei mitään. En tarvitse sellaisia, kun ei ole tapana klikkailla mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Käytän Androidia vain puhelimena. Kaikki pankki-ym. asiat hoidan IOS:llä eli Applen vehkeillä.
Miten uskallat, kun niistäkin pitää paikkailla näitä kriittisiä turva-aukkoja näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis että kun se ei ole räjäyttänyt puhelinta, niin se toimii. Ei Androidit tarvitse mitään tietoturvaohjelmia. Ne syövät vaan akkua ja hidastavat turhaan. Toki jos se on valheellisen turvallisuudentunteen arvoista, niin siitä vaan.
Ole ilman, ei sulle kukaan ole mitään tyrkyttänyt.
En ole asentanut mitään erillistä tietoturvaohjelmaa Android-puhelimeen, enkä Windows-tietokoneeseen ainakaan 10 vuoteen. Kaikki pankkiasiat ja ostokset hoidan noilla välineillä. Mitään pahaa ei ole koskaan tapahtunut.
En väitä, etteikö se olisi mahdollista, mutta pidän hyvin epätodennäköisenä.
Tosimies ei käytä ehkäisyä tai suojakalvoja.
Paras scamspam tuli eilen. Otsikossa varoitettiin kaiken maailman nettihuijareista.
En osta paskaa eikä minulla ole maksuvaikeuksia, siksi en käytä Android-laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sitten kertoa, mistä sen huomaa että se Elisan tietoturvaviritys toimii?
F-Secure Safe. Ihan hyväksi olen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sitten kertoa, mistä sen huomaa että se Elisan tietoturvaviritys toimii?
Jos sä et tiedä miten tietoturvaohjelma toimii, niin kvg.