Naapuri huutaa taas kurkkusuorana
En tiedä onko skitso vai huutaako vaimolleen mutta toi sama huuto jatkunut monta viikkoa. Ja joka yö.
Osaako joku sanoa kun meillä on makkarissa "ilmastointikanava" jota kautta toi kuuluu, että tuleeko ylhäältä päin toi tappelu vai?
Kommentit (13)
Saatko sanoista selvää mitä huutaa?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:53"]
Soita poliisi
[/quote]
Mind your own fucking business!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:53"]
Soita poliisi
[/quote]
Mind your own fucking business!
[/quote]
Suomessa puhutaan suomea.
Poliisit paikalle heti, loppuu se saatanan mölyäminen. Kannattaa pitää henk.kohtaista kalenteria siitä huutamisesta, jos todella haluat eroon naapureistasi, sillä on merkittävää painoarvoa, kun lähdette selvittämään tilannetta on hyvä olla muistiinpanot paperilla.
Kuka ääliö kirjoittelee muistiinpanoja yötä päivää, täh?
Mun naapuri ei huuda, mutta oksentaa monta kertaa viikossa. Mikähän sitäkin vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:54"]
Mun naapuri ei huuda, mutta oksentaa monta kertaa viikossa. Mikähän sitäkin vaivaa.
[/quote]
Terminaalivaiheen vatsasyöpä :(
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Kun haluaa eroon idiootti-naapureista, niin Minä. Kaikki paska on pasrasta olla muistissa. Helpottaa huomattavasti asioiden hoitoa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Minä kirjasin ylös ääliönaapurin möykkäämiset ja voilà - rasvaletti joutui lopulta hankkimaan uuden kämpän.
Kyllä kannatti. :)
Naapurikyttääjiä ei vain voi arvostaa. Elä ja anna elää, siinä hyvä sääntö kerrostaloasumiseenkin.
Niin, mutta kun näissä tapauksissa se häiriköivä naapuri EI anna muiden elää, saatika nukkua.
Vagfsf kirjoitti:
Niin, mutta kun näissä tapauksissa se häiriköivä naapuri EI anna muiden elää, saatika nukkua.
Mitä järkeä on kommentoida neljä vuotta vanhaan ketjuun ikään kuin se olisi aloitettu äsken??
Soita poliisi