Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö koulutus

Vierailija
31.10.2014 |

Hei!

Olen vasta nyt syksyllä aloittanut lähihoitaja opiskelut ammattikoulussa. Haavena on tulevaisuudessa päästä kätilö hommiin. Nyt kun on puolet ensimmäisesta jaksosta käytyy, rupee tuntuu silta, etta en saa lähihoitaja kolulutuksesta oikein mitään kätilöopintoja varden. Tai saanko? Viimeisena vuonna on minulla mahdllisuus erikoistua sairaanhoitaajaksi, mutta auttaako sekin? Tai kannattaisko nyt seuraavassa haussa hakee suoraan kätilöksi? En vaan tiedä, miten ne asiat täällä suomessa menee. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:48"]

On siellä se vaihtoehto. Sairaanhoito ja huolenpito. Tai onko se eri asia?

[/quote]

Voi lapsi-kulta, opiskelet alaa, mutta et oikeasti tiedä mitä opiskelet ja minkä ammattinimikkeen itsellesi saat...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:39"]

Hei!

Olen vasta nyt syksyllä aloittanut lähihoitaja opiskelut ammattikoulussa. Haavena on tulevaisuudessa päästä kätilö hommiin. Nyt kun on puolet ensimmäisesta jaksosta käytyy, rupee tuntuu silta, etta en saa lähihoitaja kolulutuksesta oikein mitään kätilöopintoja varden. Tai saanko? Viimeisena vuonna on minulla mahdllisuus erikoistua sairaanhoitaajaksi, mutta auttaako sekin? Tai kannattaisko nyt seuraavassa haussa hakee suoraan kätilöksi? En vaan tiedä, miten ne asiat täällä suomessa menee. 

[/quote]

Ei tämä voi olla totta! Lähärikoulutukseen ei pääse noin huonolla suomenkielen taidolla!

Vai oletko maahanmuuttaja? 

T. Lähihoitaja

Vierailija
45/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa olet kirjottanut ylioppilaaksi?

Vierailija
46/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:39"]

Hei!

[/quote]

Ei tämä voi olla totta! Lähärikoulutukseen ei pääse noin huonolla suomenkielen taidolla!

Vai oletko maahanmuuttaja? 

T. Lähihoitaja
[/quote]

Lähihoitajaksi pääsee kuka vaan.

Vierailija
48/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
50/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sitä kaikkea teiltä just sen takia, kun en tiedä, miten täällä suomessa nämä opiskelujutut menee. Onhän opiskelu systeemit eri maissa erillaisia. En vaan tiedännyt silloin kevällä, etta voin päästä yo tutkinnolla suoraan kätilökouluun. Sen takia aloitin lähihoitaja opiskelut. 

Mutta kiitos vastauksista. Kevällä otan uusiks koko jutun - tai ainakin yritän ;)

Vierailija
52/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa kaikki kritisoijat jäädä tänne kritisoimaan mun suomen kielen taitoa ja mun tyhmyyttä, pohtimaan sitä, etta olenko mä syntynyt puskassa ja meinanko lähtee opintojen jälkeen huijamaan vanhuuksia(niin kuin kaikki suomessa asuvat virolaiset tekee). Antaka mennä vaan!

Vierailija
53/53 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks c:n papereilla sh:ksi valmistunut..ja koulu meni hyvin, opparistakin melkein täydet!

Taitaa sinne hesaan olla ihan omat pääsyrajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä