Olisko sulla varaa ostaa kotimainen reppu?
Kommentit (23)
Epäilemättä olisi, jos puhutaan oikeasti kotimaisesta repusta.
AP:n teksti kuitenkin saa miettimään että hänellä on nyt jotain muuta mielessä.
Toistan erään poliittisen kommentaattorin sanat: "On mahdotonta tehdä yhteistyötä sellaisen tahon kanssa joka ei tarkoita mitä sanoo, eikä sano mitä tarkoittaa."
AP voisi siis, kyetessään, sanoa mistä oikeasti puhuu.
Todennäköisesti, mutten tarvitse. Hinta?
Olisi varaa. Tiedä vaikka ostaisinkin, muttei ko. mallia koska en pitänyt. Mieluummin tuo silti kuin vaikka Vittuni.
Olisi, mutta kotimaiset laukut on makuuni kovin rumia
Ostan mieluumin jonkun erikoistuneen valmistajan (Osprey tms.) repun.
Minkä hintainen reppu on? Aloituksesta puuttuu oleellinen tieto
Minulla on Savotta. Pitäisi tietysti tulla kirveenvarsi näkyviin läpän pielestä, mutta sitä ei ole.
Ei olisi, mutta on hienoa, että ne, kenellä on, kannattavat suomalaisia pienyrityksiä!
Vierailija kirjoitti:
Himpun verran alle 350.
En viitsi käyttää reppuun niin paljoa.
Olisi varaa, katsoin reppua, se on oikein tyylikäs, hinta ei ole mielestäni ihan posketon.
Ei ainakaan sannan reppua, siitä pitää varmaan miljoona maksaa. Vai oliko se puhuvasta päästä, en nyt muista.
Vierailija kirjoitti:
Himpun verran alle 350.
Olisinpa tiennyt, että tuollaisia saa Suomesta. Harmi. Ostin pari vuotta sitten syyslomalla Italian Firenzestä hyvän nahkalaukun, joka maksoi parikymppiä yli tuon. Siinä on laukkua koko loppuelämäkseni.
En ostaisi niin kallista, oli varaa tai ei. Reput on kulutustavaraa, joka voi joutua käytössä ties mihin ojaan, järveen tai suohon.
Olisi, ja sen hintainen reppu mulla onkin. Ei kylläkään kotimainen.
Olen käyttänyt reppua nyt kuusi vuotta useita kertoja viikossa ja uskon, että monta vuotta mennään vielä samalla, joten en pidä hintaa todellakaan pahana.
On. Nyt mietin, että onko kotimaiseen moottorisänkyyn 160 x 200 cm, maksaa hiukan alle neljä tonneroista vermeineen. Tai rahaa on, mutta käytänkö sänkyyn tuon summan?
Nahkainen varmasn? Kuka tarvii nahkareppua, en minä ainakaan. Missä se markkinointivideo on, ei ollut eilen marinin instassa, onko poistanut...
No millaista se mainostaa? Uskoisin, että mulla on varaa, mutta ihan toinen juttu on, haluanko investoida reppuun kovin paljoa.