Korkeakiiltoiset huonekalut ym
Mitä mieltä olette korkeakiiltoisista huonekaluista, keittiöistä, kaapinovista ym? Minua ne miellyttää tosi paljon, mutta vähän harmittaa kun ovat ns. trendijuttu.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:45"]
Eihän ne enää ole trendijuttu? Eivätkö ne olleet jotain 5 vuotta sitten muodissa? Nykyään laitetaan taas mattapintaisia valkoisia ovia.
[/quote]
Jaa, minusta ovat edelleen t. Ap
Ei ole mun juttu, eikä myöskään avokeittiöt. Kohta rakennetaan keittiöille seiniä ja paukutellaan valkoiseksi maalatuille pinnoille puupaneelia.
No kai, jos jossain korvessa asut. Jos haluat vanhanaikaiset kaapin ovet, laita korkeakiiltoiset. Täällä muualla ne eivät enää ole mikään trendijuttu.
Korkeakiiltoiset ovet ja kalusteet ovat menneen talven lumia. Muutama vuosi sitten olivat suosittuja, nyt näyttävät lähinnä halvoilta.
Alapeukutteleeko ap täällä, kun ei saa mieleisiä vastauksia? Mitä siitä, ettei korkeakiiltoiset ole enää trendikkäitä? Jos haluat ne ja et uskalla laittaa sen takia, että ovat mielestäsi liian trendikkäät, etkö ole tyytyväinen vaan, kun ovat menneet pois muodista? Nyt voit laittaa mieleiset kaapinovet ja huonekalut olematta trendikäs!
Laita ihan sellaiset kuin itse haluat ! Turha kuunnella näitä punkkupäisiä luusereita
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:24"]
No kai, jos jossain korvessa asut. Jos haluat vanhanaikaiset kaapin ovet, laita korkeakiiltoiset. Täällä muualla ne eivät enää ole mikään trendijuttu.
[/quote]
Asun helsingissä. Ja kai ne ovat edelleen jossain määrin trendijuttu, kun jokapaikasta niitä edelleen saa. Mutta parempi minulle jos menevät pian pois muodista ;) t. ap
Voisko joku selvittää mulle, mitä merkitystä on trendeillä ja miksi niitä niin kovin halutaan seurata? Miksi ihmiset kyselee tällaisia asioita, vaikka on kyse omasta kodista, joka tulisi olla sellainen, missä itse viihtyy?
Kertokaa joku, kun mä ihmettelen tätä jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:24"]
[/quote]
Asun helsingissä. Ja kai ne ovat edelleen jossain määrin trendijuttu, kun jokapaikasta niitä edelleen saa. Mutta parempi minulle jos menevät pian pois muodista ;) t. ap
[/quote]
nyt niitä saa halvalla, kun kukaan ei halua enää ostaa niitä. Askossakin myydään parilla sadalla korkeakiiltoinen ruokapöytä, joka ennen maksoi lähemmäs tonnin
Eihän ne enää ole trendijuttu? Eivätkö ne olleet jotain 5 vuotta sitten muodissa? Nykyään laitetaan taas mattapintaisia valkoisia ovia.