18-vuotias kahden lapsen isä vastailee kysymyksiinne!
Olen 18-vuotias kahden lapsen isä. Haluatteko kysyä jotain?
Kommentit (59)
Oletko manne? Jos olet oletko se tämän päivän puukottaja? Jos olet mitä lastesi Äiti tästä ajatttelee?
En ole manne, enkä myöskään puukottaja. Ihan tavallinen suomalainen vaaleahiuksinen miehenalku.
Olet se poika Toisenlaisista äideistä? :)
En ole :) Olen miettinyt, miksi vielä ei olla tehty ohjelmaa toisenlaisista isistä.
Miksi teit lapsia ollessasi lapsi itsekin? Eikö käynyt mielessä, että vanhempasi ovat vastuussa sinusta 18v saakka? Olivatko lapset suunniteltuja? Jos ei niin, miksi ihmeessä?? Jos olivat, niin miksi helvetissä?? Mikset voinut hankkia ensin kunnon työpaikkaa, kasvaa rauhassa aikuiseksi jne?
Teetkö töitä vai oletko koulussa ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
Ensimmäinen lapsi oli niin sanottu pillerivauva. E-pillerit pettivät puolisoni antibioottikuurin aikana. Miksi olisi pitänyt miettiä, että he olisivat minusta vastuussa? Itse aion elättää ja elätänkin omat lapseni, vanhempani eivät liity siihen millään tavalla. Kuopuksemme oli suunniteltu. Olen tehnyt töitä opiskelujeni ohella.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:03"]
Teetkö töitä vai oletko koulussa ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
[/quote]
Valmistun parissa viikossa, työskentelen opintojen ohella. Ensi vuonna armeija.
Minkä ikäinen puolisosi on? Oletteko naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:06"]
Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
[/quote]
Esikoinen 2,5-vuotias, kuopus 10,5 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:07"]
Olitko Teiniäideissä?
[/quote]
En. Suomesta puuttuu ohjelma "Teini-isät".
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:09"]
Minkä ikäinen puolisosi on? Oletteko naimisissa?
[/quote]
Puolisoni täyttää kohta 21 vuotta. Emme ole naimisissa vielä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:06"]Ensimmäinen lapsi oli niin sanottu pillerivauva. E-pillerit pettivät puolisoni antibioottikuurin aikana. Miksi olisi pitänyt miettiä, että he olisivat minusta vastuussa? Itse aion elättää ja elätänkin omat lapseni, vanhempani eivät liity siihen millään tavalla. Kuopuksemme oli suunniteltu. Olen tehnyt töitä opiskelujeni ohella.
[/quote]
Miksi tyttösi ei käyttänyt lisäehkäisyä antibioottien ajan? Minkä ikäinen hän on? Onko ehtinyt käymään kouluja, töissä, vai millä rahoilla elelee?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:06"]Ensimmäinen lapsi oli niin sanottu pillerivauva. E-pillerit pettivät puolisoni antibioottikuurin aikana. Miksi olisi pitänyt miettiä, että he olisivat minusta vastuussa? Itse aion elättää ja elätänkin omat lapseni, vanhempani eivät liity siihen millään tavalla. Kuopuksemme oli suunniteltu. Olen tehnyt töitä opiskelujeni ohella. [/quote] Miksi tyttösi ei käyttänyt lisäehkäisyä antibioottien ajan? Minkä ikäinen hän on? Onko ehtinyt käymään kouluja, töissä, vai millä rahoilla elelee?
[/quote]
Emme osanneet varautua siihen, että e-pillerit pettäisivät antibioottikuurin takia. Hän on kohta 21-vuotias. Tällä hetkellä on kotihoidontuella, itse käyn töissä aina kun töihin kutsutaan. Ennen ensimmäistä raskautumista oli päiväkodilla töissä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:06"]Ensimmäinen lapsi oli niin sanottu pillerivauva. E-pillerit pettivät puolisoni antibioottikuurin aikana. Miksi olisi pitänyt miettiä, että he olisivat minusta vastuussa? Itse aion elättää ja elätänkin omat lapseni, vanhempani eivät liity siihen millään tavalla. Kuopuksemme oli suunniteltu. Olen tehnyt töitä opiskelujeni ohella.
[/quote]
Miksi tyttösi ei käyttänyt lisäehkäisyä antibioottien ajan? Minkä ikäinen hän on? Onko ehtinyt käymään kouluja, töissä, vai millä rahoilla elelee?
[/quote]
Niin. Antibiootit määrännyt lääkäri on nähnyt koneeltaan e-pillerit ja on aivan varmasti kehoittanut käyttämään lisäehkäisyä. Antibioottien vaikutus e-pillereihin on ihan selvä juttu. Lääkäri ei ole voinut jättää tuota huomiotta. Joten kumpi on narrannut; lääkäri unohtaessaan muka kertoa lisäehkäisyn tarpeesta vai tyttösi joka tuli "vahinko"raskaaksi? ;) Nämä on näitä...
Olitko siis kasiluokkalainen kun vaimosi tuli raskaaksi?
Miksi teet näin huonon provon?