Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen tinder-kilometrit päivittyy vaikka sanoo ettei käytä sitä

Vierailija
17.09.2021 |

Miten tähän pitäisi suhtautua? Päivittyy ainoastaan kahteen eri paikkaan. Mutta ilmeisesti kuitenkin siis sovellus on käytössä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ladattuna puhelimeen mut mies ei välttämättä avaa sitä

Vierailija
2/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ladattuna puhelimeen mut mies ei välttämättä avaa sitä

Voiko olla näin? Olen ymmärtänyt, että kilometrit muuttuu ainoastaan jos apin avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt tietämättömälle, että mitä tuo tarkoittaa? Seuraako Tinderi sijaitia? Ja jos seuraa, niin miksi?

Vierailija
4/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyys ei päivity jos sovellusta ei avaa.

Vierailija
5/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt tietämättömälle, että mitä tuo tarkoittaa? Seuraako Tinderi sijaitia? Ja jos seuraa, niin miksi?

No siksi kun siihen voi määritellä sen etäisyyden jolta haluat matcheja. Jos ei etsi kaukosuhdetta, määrittelee etäisyydeksi 50 kilometriä eikä 500.

Vierailija
6/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman ja mun ukko viel väittää asuvansa tietys paikas, mutta ei kyl kilometrir täsmää.

Vierailija
7/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut saman ja mun ukko viel väittää asuvansa tietys paikas, mutta ei kyl kilometrir täsmää.

Kilometrit ei kyllä ole tarkkoja. Monesti samassa kaupungissa asuvan miehen kanssa ollut etäisyytenä 1km vaikka todellisuudessa ollut yli 5km etäisyys.

Vierailija
8/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole koskaan käynyt hänen luonaan?kö

Vierailija
9/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole koskaan käynyt hänen luonaan?kö

En oo siks epäilenkin kusettaako mies. Vaikutaa muutenki pelurilta

Vierailija
10/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sovellus on siis käytössä.. voihan paska. Ollaan jo sovitukkin, että tapaillaan vaan toisiamme.

Vierailija
11/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sovellus on siis käytössä.. voihan paska. Ollaan jo sovitukkin, että tapaillaan vaan toisiamme.

Jätä se sika

Vierailija
12/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilometrit voivat muuttua miehen tinderissä, samoin kuin kaikkien muiden, ainoastaan siten, että hän avaa sovelluksen, eli käyttää tinderiä.

Siis mies on tinderissä aktiivinen, jos kilometrit tiuhaan vaihtuvat, eli kirjautuu sovellukseen eri paikoista yhtenään.

Vierailija
13/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä syrjäseudulla puhelimen gps näyttää toisinaan sijainnin sen viisikin kilometriä väärään paikkaan, ja epäilen että tästä on tässäkin tapauksessa kyse.

Vierailija
14/25 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä syrjäseudulla puhelimen gps näyttää toisinaan sijainnin sen viisikin kilometriä väärään paikkaan, ja epäilen että tästä on tässäkin tapauksessa kyse.

Mutta jos kilometrien päivittyminen vaatii appin avaamisen niin eikö se ole silloin käytössä?

Vierailija
15/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä. Tinder rupesi yhtä äkkiä ehdottelemaan liukuhihnalta Oulun ympäristöstä olevia naisia, jotka olisivat olleet 10-20 kilometrin päässä. Joukossa roppakaupalla tykättäviä. Mietin jo että missä täällä on jotkut Oulun naisten koulutus- tai kokouspäivät, jos menisi vaikka käymään paikanpäällä; ammatti- ja koulutuskuvauksissa ei vaan ollut oikein yhteistä nimittäjää.

Sitten tarkistin omasta profiilista sijainnin - Kempele. En ole kuuna päivänä edes käynyt Kempeleessä. Oulussakin vain kerran. Joku heitti sijainnin melkein 500 kilometriä sivuun.

Päivitin sijainnin kohdalleen, mutta kun taas seuraaan kerran avasin sovelluksen oli sijaintina taas Kempele.

Onkohan tämä joku enne. Pitäiskö lähteä käymään syyslomalla Kempeleessä jos vaikka tärppäisi.

Vierailija
16/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuitenkin on aktiivinen Tinderissä kun tietää miehen kilometrit ja  sijainnit tarkkaan. 

Outoa kaksinaismoralismia.  

Vierailija
17/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siellä tinderissä sitten teet, kyttäät vain viattomasti miehen kilsoja?

Vierailija
18/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sovellukset toimivat vaikka ei olisikaan "päällä", kait teillä joskus tulee että se ja se kuluttaa paljon akkua ? Pakota lopetus + poistaminen auttaa.

Vierailija
19/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on Match made on heaven, kun mustasukkaisuus, vakoilu ja kyttäily alkaa jo tässä vaiheessa.

Äläkä vaan puhu asiasta miehes kanssa, vaan analysoi vauviksella, siinä on perusta kunnolliselle parisuhteelle.

Vierailija
20/25 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kysyy että saako luvan käyttää sijaintia

-Aina

-Sovellusta käytettäessä

-Ei koskaan

Eli voi päivittää sijaintia vaikkei sovellusta avaisikaan.