Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuoli laittoi tytölleni viestin

Vierailija
31.10.2014 |

Tyttö tuli illalla isältään ja hetken päästä tuli viesti: kuka avannut rasvattoman jugurttini? Tyttö (13-v) ei siihen vastannut, niin 10 min päästä tuli vastaus odotan vastausta.

Mitä olette mieltä ? Minusta jotenkin surullinen ja outo juttu

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:39"]

No jos se on tämän naisen jugurtti. Tyttö ei tietenkään kerro kuin oman puolensa asioista.

[/quote]No voi maailma! Tama sitten on hyvaksyttavaa kaytosta aikuiselta ihmiselta, etta ihan pitaa viela tekstata peraan? Vaikka se olisi koko jaakapin tyhjentanyt, tama tytto, niin onhan han myos isansa tytar.....Kai hanella on lupa isansa luonakin syoda? Pitaisiko ihan kaikkien perheenjasenten kirjoittaa oma nimensa tuotteeseen ihan niinkuin tyopaikalla? Nipouden huippu.

Vierailija
82/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni oli pyytänyt anteeksi ja sanonut ettei tiennyt että sitä ei saa ottaa. Oli sitten vastannut, että kaikki rasvattomat tuotteet ovat hänen ja ettei ole vihainen.

Niin paska fiilis, tyttö on sellainen hiljainen ja kamalan kiltti. Tiedän ettei tee varmana tahallaan pahaa.

Kiitos vastauksista, t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:42"]"Anteeksi, se olin mä. En huomannut/tiennyt/oli nälkä. Toivottavasti sitä riittää vielä sulle. Oli kiva nähdä."
[/quote]
Mitä tyttö vastasi? Tuo olisi ollut hyvä ^ vai siis avasiko hän sen?

Vierailija
84/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy tytöltä että onko siellä noin tarkat säännöt ettei saa ottaa jugurttia ja onko tyttö tietoinen tuollaisista säännöistä?  

ensimmäinen ohje johtamisessa (eli kommunikoinnissa) on se että ohjeet pitää olla olemassa tai niiden rikkomisesta ei voi syyttää jälkeenpäin.   

kysy tytöltä että onko isi sanonut että kaapista saa ottaa ruokaa 

jne... 

kommunikoi isän kautta eläkä mene kiistelyyn vittuilevan äitipuolen kanssa.

t. mies 

Vierailija
85/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:38"]

Mulla ainakin sopimus lapsipuolten kanssa että mun allergiajogurtteja ei syödä jos on muutakin ruokaa 

[/quote]

Ei helvetti sentään näitä vosuja.

Vierailija
86/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin vaan, etta enpa sinun jugurteistasi tieda. Onpa outo muija kerrassaan. Ikava agressiivinen tyyli. 

Vierailija
87/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äitipuoli ollut jo 12v ja ei kyllä tulisi mieleenkään, että olisin mieheni tytöille tuollaisia inhottavia viestejä lähettänyt..Jösses mikä ääliö eukko! Kaapista on kyllä aina saanut ottaa mitä haluaa. 

Vierailija
88/89 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:52"]Tyttöni oli pyytänyt anteeksi ja sanonut ettei tiennyt että sitä ei saa ottaa. Oli sitten vastannut, että kaikki rasvattomat tuotteet ovat hänen ja ettei ole vihainen.

Niin paska fiilis, tyttö on sellainen hiljainen ja kamalan kiltti. Tiedän ettei tee varmana tahallaan pahaa.

Kiitos vastauksista, t ap
[/quote]
Aaargh, mikä veemäinen nillittäjä-äitipuoli. Jos olisin tuo tyttö, olisin tuon ikäisenä veemäisyydellä vastannut takaisin enkä vastaisuudessa söisi mitään sieltä talosta enää.

Vierailija
89/89 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tähän voi muuta todeta kuin että on varmaan biologisesti normaalitilanne, että äitipuoli ei välitä miehensä aikaisemmasta jälkikasvusta. Eläinmaailmassa olisi varmaan aika poikkeuksellista, että pariskunta eroaisi, mies ottaisi uuden naaraan, joka sitten vastikkeettomasti rakastaisi vanhan pariskunnan pesuetta. Varmaan söis ne äpärät ennemmin kuin etsisi niille ruokaa. Ihminen kehittyy eliönä muuta eläinkuntaa nopeammin, mutta kaikkien aivot ei pysy evoluutiossa mukana. Poikkeuksia toki löytyy. Joskus näkee, että koiraäiti jopa imettää kissanpentuja. Siinä saattaa tosin olla kyse hormoonien sekoittamasta äidistä, jolla tissit painaa niin, että kuka tahansa imetettävä saa tulla jaolle. Eikä tule tekstareita jälkeenpäin, että "kuka veti maidot, odotan vastausta!?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä