Vain Elämää just Nyt!!! Voi Vesku......
Kaiken luulin nähneeni mut tää on jo aika kauheeta...Vesku ja Aikuinen nainen, peruukki ja mekko.....Tartteeks muuta sanoa......
Kommentit (36)
Ap:lla ei taida olla tietoa tästä Tyynestä. :)
No ei ole tietoa Tyynestä. Eli katsoin esitystä ns. väärästä näkökulmasta? No, tästä näkökulmasta esitys oli Kammottava. -Ap
Loirin esitys oli korni. En voinut katsoa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:30"]
No ei ole tietoa Tyynestä. Eli katsoin esitystä ns. väärästä näkökulmasta? No, tästä näkökulmasta esitys oli Kammottava. -Ap
[/quote]Olet kyllä huvittavan tietämätön.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:31"]
AP taitaa olla nuori vielä..
[/quote]
Mitä väliä minkä ikäinen on? Jos esitys on surkea, se on surkea ja sillä sipuli. Täysin hullua fanittaa jotakin vain sen takia, että niin "kuuluu" tehdä. Suorastaan lammasmaista.
Mä olen kolmekymppinen ja muistan Tyynen, olin pieni silloin kyllä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:31"]
[/quote]
Mitä väliä minkä ikäinen on? Jos esitys on surkea, se on surkea ja sillä sipuli. Täysin hullua fanittaa jotakin vain sen takia, että niin "kuuluu" tehdä. Suorastaan lammasmaista.
[/quote]
No kyllä sillä on väliä kun tullaan huutelemaan,vaikka itse on se joka on pihalla kuin lumiukko.
Heh, mä en katso ohjelmaa, mutta toisessa huoneessa katsotaan, ja heti kun kuulin mun oli mentävä katsomaan että onko se Tyyne, kun ajattelin ettei se Loirikaan sentään noin pahasti voi vielä laulaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:30"]
[/quote]Olet kyllä huvittavan tietämätön.
[/quote]
Ja tämä on sinun mielipiteesi minusta muutaman kirjoitetun lauseen perusteella. Wau, onpas sulla hyvä ihmistuntemus. -Ap
Ne on ystäviä, ehkäpä silloin tietää minkä toinen ymmärtää. Se oli sille Koivuniemelle kuitenkin suunnattu...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:31"]
[/quote]
[/quote]
Tuo on vähän kuin kritisoida sitä että Elastinen "vaan puhuu eikä laula, hirveää halventamista". Näin siis voisi sanoa joku joka ei ole koskaan kuullut rap-musiikkia. Toki hän olisi omasta näkökulmastaan oikeassa, mutta saattaisi saada kummastusta osakseen.
Veskun Tyyne-hahmo on itsestäänselvyys tuolle porukalle ja Vesku ja Paula ovat ystäviä vuosikymmenten ajalta.
Oon niin vanha, että Tyyne on tuttu hahmo lapsuudesta. Hirvee toi esitys oli silti, jessus sentään!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:30"] No ei ole tietoa Tyynestä. Eli katsoin esitystä ns. väärästä näkökulmasta? No, tästä näkökulmasta esitys oli Kammottava. -Ap [/quote]Olet kyllä huvittavan tietämätön. [/quote] Ja tämä on sinun mielipiteesi minusta muutaman kirjoitetun lauseen perusteella. Wau, onpas sulla hyvä ihmistuntemus. -Ap
[/quote]Sinä itse tulit tänne tietämättömyyttäsi esittelemään. Turha itkeä.
Nyt nukahtaa tuohon painautumiseen suu suuta vasten..=(