Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30v. juhlat tulossa- ei varaa pitää juhlia

Vierailija
08.11.2014 |

Kuitenkin monet sukulaiset/ystävät sitä odottavat. Olen ihan pulassa! Opiskelen, eikä minulla oikeasti ole rahaa kuin ostaa ruokaa lapsille. Yhtään ylimääräistä ei ole! Neuvoja! En halua loukata ketään, nyyttärisynttärit kuulostaa tosi huonolta (en halua sysätä tarjoiluvastuuta vieraille) mutta en voi myöskään kadota "matkoille" koska ei ole varaa kulkea koulua pidemmälle. Stressi nyt tämmöisestäkin :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä vaikka nyyttärit. sanot reilusti et oot pa ja jos haluavat juhlat niin teette ne yhdessä.

Vierailija
2/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet halua juhlia/haluat juhlia perheesi kesken. Ei kai kukaan nyt tuollaisesta loukkaannu :O Tai sitten menette ravintolaan syömään ja kaikki maksaa omansa. Anteeksi, mutta kuulostaa kyllä hassulta ongelmalta. Paitsi, jos olet ylikiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaankaan järjestää 30-v juhlia. Sano, että voi tulla synttärikahville, mutta isoja juhlia ei ole tiedossa. Jos haluavat isot juhlat niin järjestävät itse. Omien havaintojeni perusteella omia synttäreitään isosti juhlistavat ovat yleensä lapsettomia, tai sitten kyseessä on vaikka 50-v, 60- tai 70-v juhlat.

Vierailija
4/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että näin on näreet!

Vierailija
5/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että tänä vuonna ei juhlita, ei ole varaa. Ensi vuonna/kahden vuoden päästä sitten ehkä. Joko sukulaiset ja kaverit innostuvat järkkäämään sinulle juhlat omista pusseistaan, tai sitten nyrpeinä istuvat kaksi vuotta kotona odottamassa että sinä teet kaiken.

Kaikesta sinäkin tosiaan stressaat... Koitas nyt keskittyä olennaiseen.

Vierailija
6/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:48"]

Sanot, ettet halua juhlia/haluat juhlia perheesi kesken. Ei kai kukaan nyt tuollaisesta loukkaannu :O Tai sitten menette ravintolaan syömään ja kaikki maksaa omansa. Anteeksi, mutta kuulostaa kyllä hassulta ongelmalta. Paitsi, jos olet ylikiltti.

[/quote]

Sorry, sanoitkin opiskelevasi. No sitten ihan rehellisesti kerrot, ettei sinulla ole varaa. Pitäis varmaan mennä nukkumaan... Edellinen typerä vastaaja.

Vierailija
7/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua hävettää pitää nyyttäreitä, ainakaan sukulaisten kohdalla. ystävät kyllä ymmärtävät koska tietävät tilanteen, mutta suku..... no olen jonkinsortin musta lammas :/ en ole tarpeeksi "hyvä", saan syyttää itseäni mm. että erosin pettävästä miehestä ja jäin yksin lasten kanssa jne... mutta kuitenkin. Itsepäisyyteni ansiosta olen päättänyt nousta, vaikka vie vuosia, mutta silti. Suku ei ymmärrä olen p.a.-sanontaa.... (eivät oikeasti ymmärrä, että tililläni on tälläkin hetkellä 2,70 :) suku siis odottaa juhlia vaikka olenkin heille joku "pakollinen juhlittava". ääh, olipa huonosti selitetty.... ap

Vierailija
8/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:48"]Sanot, ettet halua juhlia/haluat juhlia perheesi kesken. Ei kai kukaan nyt tuollaisesta loukkaannu :O Tai sitten menette ravintolaan syömään ja kaikki maksaa omansa. Anteeksi, mutta kuulostaa kyllä hassulta ongelmalta. Paitsi, jos olet ylikiltti.
[/quote]
no täs suvussa kun on juhlittu nimipäivät syntymäpäivät häät hautajaiset kissanristiäiset typerän virallisesti... tiedän etä odottavat juhlia :/

Vierailija
9/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä.
Kuin iso suku? Riittäkö kakkukahvit?

Vierailija
10/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele, että hyvä ystäväsi on kuollut ja sinusta tuntuu pahalta juhlia tänä vuonna, kun ystäväsi ei elänyt edes 28vuotiaaksi.

Vierailija
11/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, ihan hyvä neuvo mutta en kykene valehtelemaan (edes niille sukulaisille:) no suku on aika iso... mieluiten jättäisin juhlat kokonaan väliin (menetti merkityksensä silloin kun lasten isä viimeksi unohti koko syntymäpäivän, vaikka facessakin oli 50 ihmistä onnitellut) mutta pitäisin kyllä juhlat jos olisi vaan rahaa edes kakkukahveisiin :/