Koronarokotus- Sivuoireet jo samana päivänä?
Sain eilen aamulla tejosterokotteen ja iltapäivällä nousi hirveä päänsärky, kova väsymys ja lievä kuume. Voiko johtua rokotuksesta? Luulin sivuoireiden tulevan vasta seuraavana päivänä jos tulee.
Kommentit (14)
Voi tulla tyttärellä sama juttu + käsivarren puutuminen
Yleisimmin kai rokotuspäivän iltana. Voi jatkua seuraavaan päiväänkin.
Ei siitä mitään tule. Miksi keksit asioita?
Ihan normaalia. Minulla tuli käsi kipeäksi jo parin tunnin päästä. Muita oireita ei sitten tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Iteppähän otit.
No shit Sherlock! :D
Kiinnostaisi vain, että kun tässä nyt on ollut aikaa jo pari vuotta, niin miksei rokotteita ole kehitelty vaan edelleen jatketaan noilla hätäratkaisuilla, joiden vaikutuksista ei ole minkäänlaista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi vain, että kun tässä nyt on ollut aikaa jo pari vuotta, niin miksei rokotteita ole kehitelty vaan edelleen jatketaan noilla hätäratkaisuilla, joiden vaikutuksista ei ole minkäänlaista tietoa.
Syyskuussa 2019 kukaan ei ollut kuullutkaan koronaviruksesta. Jo siinä meni tuo sinun juttusi pieleen. Lopuista virheellisyyksistä en viitsi edes aloittaa.
Mikä rokote oli Moderna vai Pfizer?
Ihan oma syy eli toivottavast kuolet koska et anna pillua sekä tissiä ;-D
Mulla ei tuntunut yhtään mitään kipua käsivarressa kuin vasta nukkumaan mennessä jolloin pistoskohtaa jomotti kun yritin nukkua. Piti kääntyä toisin päin nukkumaan. Toinen oire oli että heräsin aamuyöllä siihen että alaraajojen niveliä pakotti ihan kuin lapsena kun oli kasvukipuja. Hieronta auttoi hieman ja kipu oli poissa aamulla.
Oliko se varmasti rokote jota kokeilit?
No mulle tuli ainakin pistoskohdan arkuus heti, tunnin kuluttua siitä lihassärky ja päänsärky. Seuraavana päivänä säryt jatkui ja olosta tuli paljon väsyneempi sekä lämpö nousi. Kolmantena olin jo suht ok.