Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pettää puolisoaan - mitä tehdä?

Vierailija
31.10.2014 |

Sain sattumalta tietää, että läheinen ystäväni pettää avomiestään. Avomies on niinikään minun ja oman puolisoni ystävä, joten tilanne suututtaa ja ahdistaa. Ystäväni ei tiedä, että minä tiedän, ystävän avomies ei ilmeisesti tiedä tilanteesta mitään. 

En halua puuttua ystäväni suhteeseen, mutta minun on vaikea olla enää ystävän seurassa itse luontevasti, kun tiedän, mitä ystävä puuhailee. Samalla hän myös valehtelee minulle, tiedän nimittäin, että hän on muun muassa pyytänyt minulta kyytiä "töihin", kun on tosiasiassa mennyt vieraan miehen luo. TUntuu pahalta, että ystävän avomiehelle tehdään näin paskasti, mutta en tiedä, miten tilanteessa toimisin, sillä en kuitenkaan haluaisi pilata välejä omaan läheiseen ystävään, joka on ollut elämässäni tukena monessa tilanteessa. Minulla ei myöskään ole mitään "todisteita" pettämisestä, joten jos puhuisin tälle avomiehelle, voisi tilanne helposti mennä siihen, että minun väitetään keksivän olemattomia valheita, mikä voisi vaikuttaa muihinkin ihmissuhteisiini.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tehdä mitä?

Vierailija
22/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:31"]

Anna olla. Et voi puuttua muiden parisuhdekiemuroihin.

[/quote]Miksi ei, kaikkeen voi puuttua jos haluaa. Nössöt eivät puutu.

[/quote]

Kyylät ja viestintuojat saa näissä asioissa aina näpeilleen. Jos sillä pariskunnalla onkin avoin suhde. Mitä se kenellekkään kuuluu?

[/quote]Kukaan ei kiellä selvittämästä onko suhde avoin. Mitä väliä vaikka saa näpeilleen, miljoonassa asiassa saa näpeilleen, joten mitäs yksi näppi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"]

Kuten jo totesinkin, en halua puuttua ystäväni parisuhteeseen, vaikka en pettämisestä tietenkään pidäkään, kun siinä satutettavana osapuolena on toinen ystäväni.

Enemmänkin minua vaivaa se, miten minua käytetään tuossa alibina, sillä asian paljastuessa voin itsekin olla hankalassa tilanteessa, jos sivulliset luulevat, että olen ollut ns. juonessa mukana. En myöskään arvosta sitä, että minulle itselleni valehdellaan. 

-ap

[/quote]Voi aina avata suusi.

Vierailija
24/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sille miehelle jonkin nimettömän salaviestin vaikkapa paperille kirjoitettuna, ja sitten kun aviomies saisi varmistuksen tms. asiasta ja ystäväni tulisi vihdoin itkemään minulle, että miksi et kertonut koko asiasta minulle mitään. Ja näin lol.

Vierailija
25/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta sivusuhteesta ei seuraa ystävällesi mitään hyvää.

sinä olet hänen ystäväsi, haluat varmasti hänen parastaan.

koita jotenkin hienovaraisesti ottaa asia esille.

Vierailija
26/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ei kuulu todellakaan sinulle. Itse olisin iloinen ystäväni puolesta, että hänellä on hauskaa: )

Vierailija
27/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:51"]

tuosta sivusuhteesta ei seuraa ystävällesi mitään hyvää.

sinä olet hänen ystäväsi, haluat varmasti hänen parastaan.

koita jotenkin hienovaraisesti ottaa asia esille.

[/quote]Miksi salasuhteesta ei koituisi hyvää? Eiköhän juuri sen hyvän takia salasuhteita olekin, eivät ne ole mitään pakkopullia niinkuin ehkä vakituinen suhde on. Ystävällä on nyt elämässään ihminen, jonka kanssa sujuu ja jonka takia hän on varmasti hyväntuulinen ja tuntee itsensä upeaksi. Tosin tässä välissä olisi hyvä laittaa siihen poikaystävään välit poikki, siitä suhteesta tuskin tulee enää mitään.

Vierailija
28/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on oikeasti sun hyvä ystäväs niin sä voit sanoa että oot kuullut että tällaista on ilmassa..... kyllä mä ainakin oikeasti hyvältä ystävältä kysyisin.

Vierailija
29/29 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä tuo petetty puoliso? Kaikki aina sanovat että haluaisivat tietää jos kumppani pettää, puhumattakaan siitä että pettäminen tuomitaan herkästi, mutta sitten neuvotaankin että ei saa kertoa, tai edes puuttua koko asiaan. Onhan tuolla petetylläkin oikeus saada tietää millaisen naisen kanssa elelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme