Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkoholisti, silti juon

Vierailija
17.09.2021 |

Eilen menin töihinkin humalassa. Haluan raitistua. Onko joku täällä onnistunut raitistumaan? Juuri nyt on krapula ja katumus päällä, mutta varmaan jo huomenna tekee mieli juoda. Eilen join 2l viiniä ja yhden Leijonan, enkä muista työpäivästä mitään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun uuden harrastuksen voisin aloittaa. Aiempina selvinä kausina olen lenkkeillyt paljon ja kuunnellut samalla AA-kokouksia puhelimella.

Tänään on ollut aivan kauhea päivä. Ja vieläkin ködet ja jalat puutuvat, jos istun paikallani pitkään. Vatsa on kipeä. Huominen työpäivä hirvittää. Pelkään, jos puhelin soi. En haluaisi edes tavata kaveriani. Mietin, että jos kertoisin hänelle alkoholismistani. Hän sen varmasti jo tietää, on nähnyt minut humalassa ja puhunut puhelimessa kanssani silloin, kun olen kotona kaatokännissä.

Se, että jotkut muut ovat onnistuneet raitistumaan, antaa minullekin toivoa.

Aloittaja

Voi voi... toivottavasti voit avautua ja saat apua. Jos voisin, istuttaisin sut sohvalle viereeni ja hieroisin varovasti hartiat ja ohimot. Peittelisin nukkumaan ja aamulla alettaisiin suunnitella miten ongelmaa aletaan hoitaa.

On aina kurjaa kun oman lapsen ikäisellä menee huonosti. Minulla on saman ikäinen tytär, mutta hänellä ei ole päihdeongelmaa.

Vierailija
42/42 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, saako udella millä alalla voi olla noin kännissä ettei kukaan huomaa?

Päätöksistä päätellen politiikan alalla.

Tää trolli on NIIN RASITTAVA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla