Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: ITALIASSA EI SAA MENNÄ TÖIHIN ILMAN ROKOTEPASSIA. Milloin Suomessakin? Onko hyvä?

Vierailija
17.09.2021 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/58d08359-18ae-4d67-a620-5c24108ca2bd

Rokotettujen ei tarvitse pelätä tartuntaa, kun työpaikalla ei ole rokottamattomia.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rokotettujen ei tarvitse pelätä tartuntaa, kun työpaikalla ei ole rokottamattomia."

😄🤣

Siellä ne rilluttelevat vapaasti tajuamatta, että tartuttavat toisiaan.

Vierailija
82/85 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmisten painostaminen ja jatkuva r o k o t € -propaganda on järkyttävää. Seuraan aivan silmät selällään tätä touhua. Ja kyllä olen aina suhtautunut kotonaan vakavasti otettavana tautina ja mielestäni monet rajoitukset olivat paikallaan. Mutta nyt menee ihan oikeasti överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku liike alkaa vaatia kor0napassia, niin lakkaan asioimasta siellä. Teen kaikkeni, että heillä menisi jatkossa huonosti. Tämä meininki on suoraan kolmekymmentäluvulta. Haluatko kuulua sortajien puolelle?

Ne on rokottamattomat jotka sortaa muita, heikentävät koko yhteiskuntaa, taloutta, terveydenhuoltoa, aiheuttavat kärsimystä muille.

Voi kyynel kuinka sä oletkaan kärsinyt kun mä olen tehnyt töitä kotona 1,5 vuotta ja harvakseltaan käynyt kaupassa ja tilannut vaatteenikin netistä!

Kyllä mun tulee nyt sua parkaa suunnaton sääli.

Terkuin rokottamaton

Vierailija
84/85 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, miten tuo on Italiassa suunniteltu? Elättävätkö rokotetut ja siis yhteiskunta suosiolla rokottamattomat vai ollaanko rakentamassa massiiviset määrät vankiloita? Se tietenkin tulisi vielä kalliimmaksi. Outoa.

Tän periaate on siinä että melkein kaikki ottaa rokotteet että sairaalat pääsisivät normaali toimintaan, siinä myös valtio säästää rahaa.

Sossu täällä ei toimi kuten Suomessa, rahan saaminen voi kestää kuukausia (sillä aikaa voi saada ihan perusruokaa caritas liikkeistä, laskuja voidaan siirtää myöhempään) eli jos on työpaikka niin siitä täytyy pitää kiinni.

Tänään sanottiin että passi pakko on voimassa vuoden loppuun ja että yritykset joissa on max 15 työntekijää voivat palkata väliaikaisesti uuden sen lomautetun tilalle. Luulen että ne lomautetut käyttävät ensin jäljellä olevat lomapäivät että saavat rahaa (näin ainakin itse tekisin)

Vierailija
85/85 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku liike alkaa vaatia kor0napassia, niin lakkaan asioimasta siellä. Teen kaikkeni, että heillä menisi jatkossa huonosti. Tämä meininki on suoraan kolmekymmentäluvulta. Haluatko kuulua sortajien puolelle?

Ne on rokottamattomat jotka sortaa muita, heikentävät koko yhteiskuntaa, taloutta, terveydenhuoltoa, aiheuttavat kärsimystä muille.

Voi kyynel kuinka sä oletkaan kärsinyt kun mä olen tehnyt töitä kotona 1,5 vuotta ja harvakseltaan käynyt kaupassa ja tilannut vaatteenikin netistä!

Kyllä mun tulee nyt sua parkaa suunnaton sääli.

Terkuin rokottamaton

Aamen. Tuohon on tiivistetty kaikki myös minun osaltani.