IL: ITALIASSA EI SAA MENNÄ TÖIHIN ILMAN ROKOTEPASSIA. Milloin Suomessakin? Onko hyvä?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/58d08359-18ae-4d67-a620-5c24108ca2bd
Rokotettujen ei tarvitse pelätä tartuntaa, kun työpaikalla ei ole rokottamattomia.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapassin kannattajat ovat näitä jotka olisivat heti valmiita viemään rokottamattomia keskitysleireille, jos päättäjät käskisivät. En ihmettele enää miten holokausti tapahtui.
Siihen tämä tulee vielä johtamaan. Rokottamattomat eristetään täysin yhteiskunnasta, passisysteemi tulee olemaan pysyvä. "Tottelemattomien" vangitseminen on looginen seuraava vaihe.
Minäkään en enää ihmettele. Ennen mietin että joku kollektiivinen harha tms on tarvittu. Mutta nyt sen näkee, että eihän se vaadi mitään, että ihmiset saadaan viemään toisilta oikeudet. Vieläpä ihan ilolla. Uskoni ihmisiin on mennyt tämän myötä täysin. Ennen vielä jaksoin uskoa että suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä, mutta nyt näen ettei niin olekaan. Pelkään tulevaa, mutta en silti ota rokotetta. Minua ei hallita ja ohjata pelolla. Mieluummin olen sitten vaikka se toisen luokan kansalainen.
Tämä!!
Sen verran minussa on vapaustaistelijaa että tämän katson loppuun asti. Tulkoon irtisanominen, vieköön pankki talon mutta rokotetta ei tähän perheeseen tule.
Tulee vielä päivä jolloin nämä passin puolustelijat katuvat ja silloin voin sentään itse katsoa peiliin suoraselkäisenä, mutta voitteko sanoa samaa itsestänne? Miettikää oikein tarkkaan kummalla puolen aitaa haluatte seistä, siellä vangitulla puolella syyttömänä (mihin, terveyteen?) vai sillä jotka toimivat vangitsijoina.
Vierailija kirjoitti:
Rokotepassia ajavat ja kannattavat saisivat joutua uudelleenkasvatusleireille.
Noh, onneksi leirit on suunnattu sinulle kavereinesi. Milloinkas ne tulikaan? Joko syksyllä? Suihkut on kuulema erittäin miellyttävät siellä.
Tietääkö joku, miten tuo on Italiassa suunniteltu? Elättävätkö rokotetut ja siis yhteiskunta suosiolla rokottamattomat vai ollaanko rakentamassa massiiviset määrät vankiloita? Se tietenkin tulisi vielä kalliimmaksi. Outoa.
Ihmisten pahuus näyttäytyy. En enää ihmettele miten saksalaiset suostui tuhoa maan juutalaisia. Tämä sama mentaliteettihan näkyy joissakin rokotetuissa.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassin kannattajat ovat näitä jotka olisivat heti valmiita viemään rokottamattomia keskitysleireille, jos päättäjät käskisivät. En ihmettele enää miten holokausti tapahtui.
Siihen tämä tulee vielä johtamaan. Rokottamattomat eristetään täysin yhteiskunnasta, passisysteemi tulee olemaan pysyvä. "Tottelemattomien" vangitseminen on looginen seuraava vaihe.
Ajatteletko että EU:ssa annettaisiin näin tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle. Vtuttaa muutenkin käydä töissä, joku muu saa ilomielin jatkaa vaihteeksi, kun minä jään kotiin vetämään lonkkaa. Ai että lopetetaan sosiaaliturva samalla? No sitten voitte olla varmoja, että teiltä varastetaan ihan kaikki sillä välin kun käytte siellä rakkaissa rokotettujen duuneissanne.
Käy ottamassa ne rokotteet ja ei tarvitse änkyröidä.
En käy, miksi kävisin? Kuolleisuus sama kuin aina muulloinkin, rokotettujakin on sairaalassa ja kai kuollutkin. Olen sinut oman elämäni ja kuolemani ja valintojeni seurausten kanssa. Länsimaisena sivistyneenä ihmisenä en voi kuitenkaan hyväksyä ihmisten pelottelua, uhkailua ja pakottamista. Ihan periaatteessa siis olen alkanut vastustaa rokotetta, joka oli minulle aluksi yksi ja sama. Me ihmiset päätämme, miten annamme meitä kohdella ja johtaa. Nyt ihmiset suorastaan kerjäävät erottelua, syrjintää ja rajoittamista. Minä en yhden naisen protestina aio siihen osallistua.
Se vaan että rokottamattomat kuormittavat juuri nyt todella paljon, eniten koko pandemian aikana terveydenhuoltoamme. Muut kärsivät teidän vuoksenne kun hoidot, tutkimukset, kontrollit lykkääntyvät. Näiden odottelu lisää myös mielenterveysongelmia. Jos oikeasti olet valmis kuolemaan koronaan niin voisit tehdä sen sitten kotonasi, ilman että hakeudut sairaalahoitoon tai teholle.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku liike alkaa vaatia kor0napassia, niin lakkaan asioimasta siellä. Teen kaikkeni, että heillä menisi jatkossa huonosti. Tämä meininki on suoraan kolmekymmentäluvulta. Haluatko kuulua sortajien puolelle?
Ne on rokottamattomat jotka sortaa muita, heikentävät koko yhteiskuntaa, taloutta, terveydenhuoltoa, aiheuttavat kärsimystä muille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti uskot, että tämä on mennyt Italian kansalaisille? Älkää nyt ihan kaikkea uskoko.
Suomessa ei paljon uutisoida ulkomaiden mielenosoituksista. Ainakaan länsimaiden mielenosoituksista, jotka ovat viime aikoina olleet aika raivokkaita ainakin Ranskassa, Saksassa ja Hollannisa. Italiasta en tiedä itsekään kun siitä ei lue mitään oikein missään ikinä.
Juu, otan rokotteen heti kun riski kuolla siihen on pienempi kuin riski kuolla koronaan LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle. Vtuttaa muutenkin käydä töissä, joku muu saa ilomielin jatkaa vaihteeksi, kun minä jään kotiin vetämään lonkkaa. Ai että lopetetaan sosiaaliturva samalla? No sitten voitte olla varmoja, että teiltä varastetaan ihan kaikki sillä välin kun käytte siellä rakkaissa rokotettujen duuneissanne.
En käy, miksi kävisin? Kuolleisuus sama kuin aina muulloinkin, rokotettujakin on sairaalassa ja kai kuollutkin. Olen sinut oman elämäni ja kuolemani ja valintojeni seurausten kanssa. Länsimaisena sivistyneenä ihmisenä en voi kuitenkaan hyväksyä ihmisten pelottelua, uhkailua ja pakottamista. Ihan periaatteessa siis olen alkanut vastustaa rokotetta, joka oli minulle aluksi yksi ja sama. Me ihmiset päätämme, miten annamme meitä kohdella ja johtaa. Nyt ihmiset suorastaan kerjäävät erottelua, syrjintää ja rajoittamista. Minä en yhden naisen protestina aio siihen osallistua.
Se vaan että rokottamattomat kuormittavat juuri nyt todella paljon, eniten koko pandemian aikana terveydenhuoltoamme. Muut kärsivät teidän vuoksenne kun hoidot, tutkimukset, kontrollit lykkääntyvät. Näiden odottelu lisää myös mielenterveysongelmia. Jos oikeasti olet valmis kuolemaan koronaan niin voisit tehdä sen sitten kotonasi, ilman että hakeudut sairaalahoitoon tai teholle.
Nyt niitä lukuja pöytään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en enää ihmettele. Ennen mietin että joku kollektiivinen harha tms on tarvittu. Mutta nyt sen näkee, että eihän se vaadi mitään, että ihmiset saadaan viemään toisilta oikeudet. Vieläpä ihan ilolla. Uskoni ihmisiin on mennyt tämän myötä täysin. Ennen vielä jaksoin uskoa että suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä, mutta nyt näen ettei niin olekaan. Pelkään tulevaa, mutta en silti ota rokotetta. Minua ei hallita ja ohjata pelolla. Mieluummin olen sitten vaikka se toisen luokan kansalainen.
Sama juttu, minäkin luulin aikaisemmin että ihmiset ovat suurimmaksi osaksi hyviä ja haluavat toisilleen hyvää. korona-aika on avannut silmät, suurin osa on itsekkäitä, jopa niin itsekkäitä että ovat valmiita tartuttamaan tappavan taudin heikompiin ihmisiin ja vielä hymyilevät suloisesti päälle. Minusta psykopaattista tuollainen julmuus. Haluaisin itse olla suojassa tuollaisilta ihmisiltä ja haluaisin että valtio suojaisi heikompia. Jokaisella tulisi olla oikeus terveyteen ilman että toinen tulee sen viemään jonkun maailmanlopunkultin ideologioihin nojaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä lukuja pöytään!!!
Thl:n sivuilta löytyy, voit myös katsoa torstaisen tiedotustilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa syyllistää rokottamattomia julkisen terveydenhuollon vuosikausia tiedetyistä ongelmista resurssipuutteineen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pahuus näyttäytyy. En enää ihmettele miten saksalaiset suostui tuhoa maan juutalaisia. Tämä sama mentaliteettihan näkyy joissakin rokotetuissa.
Tarkoitit varmaan rokottamattomissa, hehän diskriminoivat heikompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko että EU:ssa annettaisiin näin tapahtua?
Oikeastiko joku on noin lammas?
Huh huh, propaganda on tosiaan ottanut kierroksia viime vuosina. Ei 20 vuotta sitten olisi voinut kuvitella aikuisen ihmisen kysyvän tuollaista. Alkaa olla edellisistä meiningeistä täällä suunnalla vissiin liian pitkä aika kun tavan kansalainen alkaa pitää poliitikkoja, armeijaa ja muita viranomaisia erehtymättöminä hyväntahtoisina pyhimyksinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko todella kaikki mitä lehdet kirjoittaa?
Tosiasia tämä on eikä mikään uskoa tai ei. Minulla on passi. Asun Italiassa. Tällä hetkelläkään ei enää pääse ravintoloihin ym. monenlaisiin sisätiloihin jos ei ole esittää passia. Miksi työpaikoilla rokottamattomilla olisi oikeus tartuttaa työkaverit? Rokottamattomien luku teho-osastoilla on eilisen IS mukaan korkea.
Mikä oikeus rokotetulla on tartuttaa työkaverit? Vai etkö sen vertaa tiedä että myös rokotettu levittää koronaa?
#separempikorona
Se, jota ei edes testata enää, jotta saadaan tukea väitteille rokottamattomien pandemiasta.
Näin on, siis jos olet saanut kaksi rokotetta ja sairastut ulkomaanreissun jälkeen korona oireisiin niin sinulle ei tehdä korona testiä.
"Rokotettujen ei tarvitse pelätä tartuntaa, kun työpaikalla ei ole rokottamattomia."
😄🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidot ovat lykkäytyneet älyttömyyksiin paisuneen testauksen ja jäljittämisen takia, johon on ollut sidottuna valtava määrä terveydenhoitohenkilökuntaa. Veikkaan, että noissa testeissä ovat juosseet sankoin joukoin tietyt hysteeriset ihmiset. Kertoihan täälläkin joku, että hänen perheensä on käynyt testeissä 30 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan rokottamattomissa, hehän diskriminoivat heikompia.
Ei. Tarkoitin juurikin rokotettuja. Hehän tälläkin palstalla toivovat kaikkea pahaa rokottamattomille. Samoin hesarin ja iltiksen kommenteissa.
Aika järkyttävää lukea moista tekstiä.
Mistä tiedät kuka on rokotettu ja kuka ei