Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi sanoisi jos ehdottaisit illalliseksi kaalikääryleitä?

Vierailija
17.09.2021 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kyseisestä ruoasta mutta mulla ei ole ketään joka tekisi tollaista ruokaakaan. 

T. Yksin asuva mies

Vierailija
22/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi innoissaan. Valitettavasti en kysy tuota, koska kaalikääryleet ovat liian työteliäitä tehdä.

Niitä saa ostaa myös valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ravintolaa. Meillä syödään kitisemättä mitä valmistan.

Vierailija
24/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs lintu kirjoitti:

En tykkää kyseisestä ruoasta mutta mulla ei ole ketään joka tekisi tollaista ruokaakaan. 

T. Yksin asuva mies

Ei muuta kuin keittokirja (tai Google) käteen ja opettelemaan. Ei ruuanlaittoon naista tarvitse. Ei tietysti kannata tehdä kaalikääryleitä jos ei niistä tykkää.

Vierailija
25/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitävät näköjään jostain kumman syystä kaalikääryleiden tekoa työläänä. Olen vissiin outo, mutta eihän siinä nyt kauaa mene kun kaalia vähän pehmentää, paistaa jauhelihan, keittää riisit ja rullaa kääryleet kokoon. Uunissahan ne sitten itsekseen hautuvat.

Vierailija
26/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliruoat saa yöllä peiton leijumaan kuin lentävä matto. Ei tiedä mistä peiton aamulla löytää.🧞‍♂️

Vierailija
27/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, jos ei ole puolukkahilloa tarjolla.

Vierailija
28/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotatko vaan, vai aiotko/ osaatko myös tehdä.

Jos mies sanoo kysymykseesi: näm.

Sanot: liian kova työ ei jaksa.

Vierailija
29/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi innoissaan. Valitettavasti en kysy tuota, koska kaalikääryleet ovat liian työteliäitä tehdä.

Niitä saa ostaa myös valmiina.

En usko.

Vierailija
30/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitävät näköjään jostain kumman syystä kaalikääryleiden tekoa työläänä. Olen vissiin outo, mutta eihän siinä nyt kauaa mene kun kaalia vähän pehmentää, paistaa jauhelihan, keittää riisit ja rullaa kääryleet kokoon. Uunissahan ne sitten itsekseen hautuvat.

😂Niinhän sä luulet.

Vierailija
31/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekäs lintu kirjoitti:

T. Yksin asuva mies

Ei muuta kuin keittokirja (tai Google) käteen ja opettelemaan. Ei ruuanlaittoon naista tarvitse. Ei tietysti kannata tehdä kaalikääryleitä jos ei niistä tykkää.

Minä: en tykkää kyseisestä ruoasta

Sinä: ei muuta kuin keittokirja käteen ja opettelemaan. Ei tietysti kannata tehdä kaalikääryleitä jos ei niistä tykkää.

Nobody:

Sinä: Ei ruuanlaittoon naista tarvitse. (Ihan kuin minä syön ilmaa joka päivä)

Otsikko: Mitä miehesi sanoisi jos ehdottaisit illalliseksi kaalikääryleitä?

Minä: mulla ei ole ketään joka tekisi tollaista ruokaakaan. 

Lääkkeet?

Vierailija
32/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Niinhän sä luulet.

No olenhan minä niitä ennenkin tehnyt. Mitäs ihmeen voltteja sinä heittelet niiden kääryleiden kanssa?

Vierailija
33/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puhuttiin miehen kanssa että ei ole syöty kaalikääryleitä pitkään aikaan mutta nyt pitäisi syödä mahdollisimman pian. Joten varmasti innostuisi.

Vierailija
34/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottais siirapin esiin valmiiksi ja tekis kääryleille pyytämättä herkullisen liemen

Vierailija
35/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoisi "käykö että tehdään huomenna kun en pitkän työviikon jälkeen jaksaisi ja mulla oli mielessä ruoka x josta eilen puhuin, muistatko?"

Vierailija
36/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi varmaan miksi haluaisin niitä ruveta väsäämään kun kaalilaatikko on helpompaa ja maistuu samalta. Muuten olisi varmaan ihan tyytyväinen, koko perhe tykkää kaalilaatikosta.

Vierailija
37/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öö, no joo, ei oo kyl mun lemppari 😬, söisköhän lapset vieläkään."

Vierailija
38/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoisi, että syö sä kaalikääryleitä, hän hakee itselleen ja lapsille pizzat. Näin on myös tehty, mä tykkään kaaliruoista, muu perhe ei.

Vierailija
39/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdottaisi, että voidaanko tehdä kaalilaatikkoa, kun siinä vähän samaa makua, mutta valmistamisessa paljon vähemmän työtä. Ja minä olisin samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi