Lue keskustelun säännöt.
Kauanko jaksat
31.10.2014 |
Kuinka kauan jaksat ylläpitää yksipuolisia kaveri suhteita, eli miten kauan jaksat olla se joka ottaa yhteyttä ja on se aktiivinen osapuoli? Jos tunnistat olevasi se passiivinen niin mikä siinä on niin vaikeaa että eläisi vuoroin vierassa periaatteen mukaan? Onko kenellekään muulla sisarruksia jotka eivät ota yhteyttä, vaan odottavat sitä sinulta?
Kommentit (22)
Kannattaa hyväksyä että kavereita tulee ja menee. Joskus voi harmittaa kun jonkun menettää mutta uusia tulee tilalle. Mua ainakin harmittais jos mulla olis vaan ne lapsuuden kaverit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä olen aktiivinen osapuoli aina oikeastaan.Ja liian usein yksipuolista, toisesta ei kuulu mitään. Ja veljen kanssa ei suhdetta ole ollenkaan. Onhan se vittumaista että joutuu aina turhaan odottelemaan että toinen ottaisi yhteyttä. Nykyisin jätän kylvämäni siemenet nopeammin koska etsin ystäviä ja kavereita. Jos toinen kieltäytyy pariin kertaan jostain eikä itse ota yhteyttä, niin se on sitten useimmiten siinä.Ennen jaksoin odottaa paljon kauemmin.Rajansa kaikella..