Minkälaisen kauneusleikkauksen tekisit....
jos saisit yhteen toimenpiteeseen rahat? Sanotaan nyt vaikka 7t€.
Ja et voi käyttää rahaa muuhun, tai kenenkään muun hyväksi.Ota tai jätä -tilanne.
Kommentit (21)
Iso mummoluomi pois naamasta. (Ei siihen taitaisi ihan noin paljon rahaa mennä...) No jos lisäksi leuasta vähän helttaa pois.
Tissit nostattaisin. On tosi löllöt enkä edes näe omia nännejäni suihkussa kun katson alas. Koko on hyvä enkä sitä muuttaisi.
korjauttaisin rintojani. Ovat kuin tyhjät nahkalaput. Sinänsä se ei haittaa, mutta olishan se kiva jos omistaisi kauniit rinnat.
Nenän leikkauttaisin. Iso kun mikäkin.
Rasvaimu TAI korjauttaisin tummat silmänaluset. En osaa päättää kumpi.
Silmäluomet aion leikkuuttaa joka tapauksessa jos alkavat roikkua, joten jos vaikka nämä iän mukana tulleet pienet poskipussit.
Vielä ei ole ajankohtaista, mutta jo ajat sitten olen päättänyt, että silmäluomet leikkaan, kun alkavat roikkua. Nyt jos olisi valittava jokin leikkaus, kait rasvaimu vatsaan :)
Lasketaanko hampaiden valkaisu? Jos ei, niin jättäisin käyttämättä.
Todennäköisimmin teettäisin jonkin ihotoimenpiteen, siis arpien korjauksen kasvoihin. Onko se leikkaus? Mikäli ei ole, siinä tapauksessa valitsen rasvaimun vatsaläskeihin.
Hmm. Minulla on eripari rinnat. Haluaisin että tuo isompi leikkattaisi pienemmän kaltaiseksi.
Toinen olisi nenän pienennys.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 11:20"]
jos saisit yhteen toimenpiteeseen rahat? Sanotaan nyt vaikka 7t€.
Ja et voi käyttää rahaa muuhun, tai kenenkään muun hyväksi.Ota tai jätä -tilanne.
[/quote]
Aika paha jos vain yksi pitää valita,tuntuu olevan niin monta epäkohtaa kun on huono kroppa-päivä(samanlainen kuin bad hair day,mutta vartalon kanssa.) Valitsisin ehkä rintojen kohotuksen. Olen tyytyväinen kuppikokooni,mutta rinnat roikkuvat ikävästi,kaipaan teiniaikojen kiinteyttä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 11:49"]
[/quote]
Miten voi korjauttaa tummat silmänaluset?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 11:49"]
[/quote]
Mulla on sama,kaksi yhtä "isoa" ongelmaa.Joko rasvaimu,tai sitten rintojen kohotus.Silmäpusseihin olen melkein jo tottunut :D
Rasvansiirto rintoihin tai nenäleikkaus.
Raskaudesta jäänyt vyölaukku pois kiitos.
Pienet rintaimplantit ottaisin. Tissit kun ovat kokoa "teinipojan rintakehä" niin ehkä sinne jotain täytettä voisi laitattaa.
Ap:llä olisi myös vaikeus päättää että naama vai takamus, vai vatsa ja kyljet. Voisin kokeilla sellaista comboa että rasvaimu vatsaan ja kylkiin ja sitten verettömiä hoitoja naamaan ja pakaroiden ihoon, jos tuo raha riittäisi. Voidaan tietty laajentaa tuo summa vaikka kymppiin niin riitäisi paremmin :)
Kiva lukea vastauksia, niistä huomaa että samankaltaisia "ongelmia" monilla.
Hamsterit pois.