Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALLOWEENIN KUNNIAKSI KERROTAAN KARMAISEVIA KUMMITUSTARINOITA!

Vierailija
31.10.2014 |

Vaikka itse keksimiä tai tositarinoita! Hyvää halloweenia kaikille:-)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta klassikosta tuli mieleen tositarina:

Olin lastenvahtina 4- ja 5-vuotiaille sisaruksille. Paikka ja lapset olivat minulle tuttuja. Nukutin lapset ja jätin heidän oven raolleen eteiseen, että kuulisin jos heräisivät. Sammutin eteisen valon, ettei se loistaisi huoneeseen. Ovikello soi. Ovessa ei ollut ikkunaa ja koitin hetken kurkkia olohuoneestakin, kuka kumma soittelee yhdeksän aikaan illalla. Näkyvyys ikkunasta ovelle oli huono, joten menin avaamaan. Oven takana ei ollut ketään. Ajattelin, että joku naapurin lapsi tekee kepposia ja menin sisälle. Laitoin lisää valoja päälle, kun alkoi sen verran jännittää. Onneksi lastenvahtikauhugenren leffat oli kuitenkin katsomatta, ettei mieleeni tullut ihan mahdottomia. Katsoin televisiota jonkin aikaa ja nukkumaan lähtiessä aloin sammutella valoja. Ovikello soi. Nyt alkoi jo hieman kylmäämään, kun etupihalla ei edelleenkään näkynyt ketään. Ovea en enää halunnut avata, istuin tuijottelemassa etupihalle, jos soittaja olisi tullut näkyviin. Ei ketään.

Vanhempien palattua seuraavana päivänä selostin tapahtuneen ja sitä porukalla kummasteltiin. Illalla soittivat, että ovikellon ja eteisen valon sähkövedot olivat alkaneet reagoida jostain syystä toisiinsa. Oli melkoista sattumaa, että sitten osui juuri minun kohdalleni tuo. Pisti kyllä miettimään myös silloin aikana ennen kännyköitä, että mistä olisin saanut vanhemmat kiinni, jos olisi iskenyt kunnon pelkotila päälle. Kai olisin soitellut teatteriin, ravintolaan ja minnelie, jotta olisivat tulleet ihmettelemään. :)

Vierailija
42/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ne kahden lauseen kauhutarinat englanniksi:

http://beba.fi/artikkelit.php?aid=28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:16"]Olipa kerran kiltti, kunnollinen mies, perheen isä. Tunnollisesti hän kävi töissä, hoiti huushollin, pyykkäsi ja siivosi, laittoi ruokaa, leipoi, hoiti lapset ja muutenkin vastasi tenaviensa viihdyttämisestä ja hyvinvoinnista. Rouvalle antoi kikulia, silloin kun rouvalle sopi. Rouva teki uraa ja harrasti.

Kävipä kuitenkin eräänä päivänä niin, että isukin mitta tuli täyteen, lähti toisen naisen matkaan. Tästäpä ex-rouva hirmustui, vei talon, vei rahat, velkoja toki ei huolinut. Lapsiaan ei saanut mies enää tavata, kuin valvottuna. Oikeudesta oli miehen päätös haettava lapsiansa tavatakseen, jotta ei kokonaan vieraannuteta. Miten näin, tämän kiltin, kunnollisen miehen, joka entisessä perhe-elämässäkin lapsiensa hyvinvoinnista oli vastannut?
[/quote]
99,9% noi roolit ois tasan toisinpäin, ja vaimon pettäessä olisit ensimmäisenä raivoassa pää punaisena huoraa ja loisijaa.

Vierailija
44/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan:)

Vierailija
45/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:05"]

Klassikko: Tyttö oli palkattu erään perheen lapsenvahdiksi, koska vanhemmat lähtivät viettämään iltaa. Hänelle sanottiin, että jos mitään ongelmia tulisi, hänen täytyisi vain soittaa vanhemmille. Illan myötä tyttö laittoi lapset nukkumaan ja meni itse olohuoneeseen katsomaan televisota. Hän kuitenkin tunsi, kuinka jokin tarkkaili häntä. Hän huomasi klovni-nuken huoneen nurkassa, joka hirvitti häntä. Tyttöä häiritsi valtavasti ja hän päätti soittaa perheen isälle. Tyttö kysyi, voisiko hän mitenkään peittää nurkassa olevan klovni-nuken, koska se häiritsi häntä. Linjan toinen pää hiljeni ja hetken hiljaisuuden jälkeen isä vastasi: Ota lapset ja menkää pois talosta, meillä ei ole mitään klovnia.

[/quote]

Hui hitto, tämä oli lyhykäisyydessään karmiva.

Vierailija
46/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mammat kauhutarinoita!

Vierailija
47/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat eivät alkaneetkaan...

Vierailija
48/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 17:44"]

Menkat eivät alkaneetkaan...

[/quote]

I feel you.

Vierailija
49/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jostain Englantilaisesta kummitustalosta, jossa oudot ilmiöt huipentuivat siihen että aaveet ottivat lasten olomuodon. lapset ilmestyivät muka istumaan sohvalle, vaikka nukkuivat yläkerrassa. perhe muutti pois.

Vierailija
50/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:05"]

Klassikko: Tyttö oli palkattu erään perheen lapsenvahdiksi, koska vanhemmat lähtivät viettämään iltaa. Hänelle sanottiin, että jos mitään ongelmia tulisi, hänen täytyisi vain soittaa vanhemmille. Illan myötä tyttö laittoi lapset nukkumaan ja meni itse olohuoneeseen katsomaan televisota. Hän kuitenkin tunsi, kuinka jokin tarkkaili häntä. Hän huomasi klovni-nuken huoneen nurkassa, joka hirvitti häntä. Tyttöä häiritsi valtavasti ja hän päätti soittaa perheen isälle. Tyttö kysyi, voisiko hän mitenkään peittää nurkassa olevan klovni-nuken, koska se häiritsi häntä. Linjan toinen pää hiljeni ja hetken hiljaisuuden jälkeen isä vastasi: Ota lapset ja menkää pois talosta, meillä ei ole mitään klovnia.

[/quote]

Hui hitto, tämä oli lyhykäisyydessään karmiva.

[/quote]

Oikeakielisyysvirheen vuoksi tarinasta saa sellaisen käsityksen, että "huoneen nurkka hirvitti tyttöä". Huh, kun oikein selkäpiitä karmii tuollaiset virheet.

Vierailija
51/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitamassa serkkuni kahta pientä lasta eräänä kesänä. Menimme lasten kanssa normaalisti ulos puistoon ja laitoin tietenkin ulko-oven lukkoon. Kun tulimme sisälle, aloin vaihtamaan pienemmälle lapselle vaippaa joten menimme kohti vessaa. Ja ovi oli lukossa. Vessan ovi oli siis lukossa, punainen täplä näkyi. Siinä vaiheessa meni kylmät väreet. Yritin avata ovea ja ei auennut. Mun suojeluvaistot heräsi ja otin molemmat lapset sivummalle. Soitin serkulleni ja yritin olla mahdollisimman cool. Selitin tilanteen ja serkku kertoi että joo, niin on käynyt heillekin joskus kun ovi on laitettu kiinni lukon ollessa jotenkin huonossa asennossa. Huh kuinka mä pelästyin. Olin varma että joku murhaaja piilee siellä vessassa. Mutta aikamoisen huono tuuri että näin kävi just kun minä olin hoitamassa..:/

Vierailija
52/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies ajoi työmatkalta kotiinsa, oli yömyöhä ja satoi aika lujaa. Tuulilasinpyyhkimet lakkasivat yhtäkkiä toimimasta ja näkyvyys oli kaatosateen vuoksi nolla. Mies päätti poistua autosta ja mennä tarkistamaan pyyhkimiin tullutta ongelmaa. Hän pysäytti autonsa tienviereen seisakkeelle, johon oli pysähtynyt toinenkin auto. Hän kääntyi katsomaan tuon toisen henkilöauton suuntaan, kun hänen autonsa tuulilasinpyyhkimet alkoivatkin yhtäkkiä toimia. Samalla hän huomasi, että toisen henkilöauton kuljettaja teki virtsaa seisakkeen alapuolella metsässä. Mies päätti mennä takaisin autoonsa ja laittoi sen ovea kiinni, juuri kun viereisessä henkilöautossa oleva henkilö starttasikin autonsa käyntiin. Mies odotti, että viereinen henkilöauto poistui seisakkeelta ja jatkoi matkaansa kotiin. Sade oli hieman heikentynyt ja katuvalotkin alkoivat vähän seisakkeen jälkeen. Miehellä oli jano ja hän kaivoi hansikaslokerosta pillimehun.

Loppu

Vierailija
53/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:16"]

Kamalan pelottava lastenhoito episodi, joka sopii Halloweeniin! Supernatural sarjan pilottijakson avauskohtaus.

[/quote]

ei aukea, mutta luulisin tämä liittyvän mieheen lastenhuoneessa jota perheenäiti luulee puolisokseen jne

Vierailija
56/56 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:16"]Olipa kerran kiltti, kunnollinen mies, perheen isä. Tunnollisesti hän kävi töissä, hoiti huushollin, pyykkäsi ja siivosi, laittoi ruokaa, leipoi, hoiti lapset ja muutenkin vastasi tenaviensa viihdyttämisestä ja hyvinvoinnista. Rouvalle antoi kikulia, silloin kun rouvalle sopi. Rouva teki uraa ja harrasti. Kävipä kuitenkin eräänä päivänä niin, että isukin mitta tuli täyteen, lähti toisen naisen matkaan. Tästäpä ex-rouva hirmustui, vei talon, vei rahat, velkoja toki ei huolinut. Lapsiaan ei saanut mies enää tavata, kuin valvottuna. Oikeudesta oli miehen päätös haettava lapsiansa tavatakseen, jotta ei kokonaan vieraannuteta. Miten näin, tämän kiltin, kunnollisen miehen, joka entisessä perhe-elämässäkin lapsiensa hyvinvoinnista oli vastannut? [/quote] 99,9% noi roolit ois tasan toisinpäin, ja vaimon pettäessä olisit ensimmäisenä raivoassa pää punaisena huoraa ja loisijaa.

[/quote] Mutta lapsia en toki emostaan vieraannuttaisi, oi sinä ikikatkera marttyyri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi