Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta jolla ollut noin 30 miestä?

Vierailija
16.09.2021 |

Varattuja suurin osa.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siellä 30:n joukossa on varmasti ollut joku mieleenpainuvan isovehkeinen alfa, joka on pilannut naisen ajatukset lopullisesti. En siis voisi kiinnostua sellaisesta naisesta.

Vierailija
22/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olevat täällä kauhistelee. Vetäkää käteen, ja antakaa ihmisten elää omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monella pieni tai mitättömän pieni. Vain 2 miestä jolla ollut iso. Ap

Vierailija
24/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalle mennyt nainen. Ei jatkoon.

En ikinä tyytyisi tuollaiseen.

Naiset alkoi alapeukuttamaan, kun mies on asettanut naiselle tiukat kriteerit.

Miehellä ei saisi olla mitään kriteereitä naiselle.

Vierailija
25/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että siellä 30:n joukossa on varmasti ollut joku mieleenpainuvan isovehkeinen alfa, joka on pilannut naisen ajatukset lopullisesti. En siis voisi kiinnostua sellaisesta naisesta.

Pieni munasen puhetta.

Vierailija
26/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa olevat täällä kauhistelee. Vetäkää käteen, ja antakaa ihmisten elää omaa elämää.

Elä toki ja anna muillekin omat mielipiteet. Jatka valitsemallasi tiellä.

Vierailija
27/149 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella pieni tai mitättömän pieni. Vain 2 miestä jolla ollut iso. Ap

Noniin, arvasin, että siellä joukossa oli ainakin yksi.

Vierailija
28/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pistäisi mietitytttämään, onko naisesta tullut paha tautipesä kun on noin monen kanssa ollut. Herpekset ja muut arveluttavia

Vierailija
29/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ei todellakaan paljon. Minä mies ja poikamiesvuodet 20v-35v oli eri nainen sen kolme kertaa viikossa joka tuli juhlittua.

Vakiintumisen jälkeen ei ole tarvetta käydä vieraissa. Kukin tyylillään.

Vierailija
30/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, viehättävä, elämänhaluinen ja vapaa sielu. Noi tulee ekaks mieleen.

Vierailija
31/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 ei todellakaan paljon. Minä mies ja poikamiesvuodet 20v-35v oli eri nainen sen kolme kertaa viikossa joka tuli juhlittua.

Vakiintumisen jälkeen ei ole tarvetta käydä vieraissa. Kukin tyylillään.

Kuinka monta kertaa viikossa kävit testeissä?

Vierailija
32/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut minua ennen vain yhden naisen kanssa. Itselläni taas on ollut kymmeniä eri kumppaneita. Mieheni ajattelee, että onpa hienoa, että lopulta valitsin hänet. Ja nyt hänen ei tarvitse ajatella, että minä haluaisin joskus "kokeilla" jotain uutta. Hän sanoo, että miehenä on helppo saada fyysistä tyydytystä, eikä tarvitsekaan etsiä sitä eri naisilta. Naisen sen sijaan on tärkeä etsiä ja löytää itselleen sopiva kumppani.

Vierailija
33/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että kun tuleva aviomies kysyy, monenko kanssa olet ollut, että siihen vastataan rehellisesti? Mieshän ei saa tietää, kuin avioliitot.

Vierailija
34/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että kun tuleva aviomies kysyy, monenko kanssa olet ollut, että siihen vastataan rehellisesti? Mieshän ei saa tietää, kuin avioliitot.

Suomi on pieni maa. Tietysti toiselta puolelta suomea tullut voi saada pitää salaisuutensa.

Vierailija
35/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ollut minua ennen vain yhden naisen kanssa. Itselläni taas on ollut kymmeniä eri kumppaneita. Mieheni ajattelee, että onpa hienoa, että lopulta valitsin hänet. Ja nyt hänen ei tarvitse ajatella, että minä haluaisin joskus "kokeilla" jotain uutta. Hän sanoo, että miehenä on helppo saada fyysistä tyydytystä, eikä tarvitsekaan etsiä sitä eri naisilta. Naisen sen sijaan on tärkeä etsiä ja löytää itselleen sopiva kumppani.

Juuh.. yksi minun työkaveri avautui saunassa kertoillen, että vaatimattoman näköisessä naisessa on etunsa, kun se joutuu yrittämään enemmän ja vaatimukset parisuhteelle on vähäisemmät, mutta täytyy arvioida tilanne uudelleen, jos tulee paremmannäköinen vastaan. Olisiko sama ilmiö.. Mutta tykkään tuosta asenteesta. Kun elämä antaa sulle sitruunoita, kantsii tehdä limonadia, vai miten se nyt menikään..

Vierailija
36/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kertaa todistettu

Vierailija
37/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies)olen ollut sängyssä noin 350-400 eri vaimo ehdokkaan kanssa aikoinaan. Nyt 43v ja ei ole ollut enään tarvetta tähän touhuun noin 15 vuoteen, ja ihan hyvä kyllä näin. Oi niitä aikoja kumminkin!

Vierailija
38/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Entä sitten. Mitä vastaavasti ajattelet miehestä.

Itse en missään nimessä haluais sellaista miestä parisuhdemielessä. Ei jaettais samaa arvomaailmaa. Joten ymmärrän, jos joku mieskään ei tuollaista naista haluais puolisokseen. Muutenhan tuo on jokaisen oma asia.

Ohis

Vierailija
39/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä siitä ajattelisin? Ei ole minun paikkani häntä siitä tuomita eikä kyllä ylistääkään.

En itse tosin kovinkaan innokkaasti huolisi kumppanikseni irtosuhteita innokkaasti harrastanutta miestä. Ihan siksi, etten voi tietää ehkäisystä varmasti. En voi tietää, kantaako mies hankalia sukupuolitauteja, kuten HIV tai herpes. Haluan suhteessani harrastaa suojaamatonta seksiä ja se ei onnistu, jos on korkea riski saada sukupuolitauti. Jos mies kiinnostaa tarpeeksi, niin passitan hänet testeihin. Olen harranstanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa ja suostun jatkossakin harrastamaan sitä vain ihmisten kanssa joista pidän ja joiden kanssa seurustelen.

Vierailija
40/149 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kukaan ei varmasti odota sun olevan rehellinen kaiken perusteella.

Ps. Eikö tuo voimaantuminen olekaan jotain mikä tehdään pää pystyssä eikä salaten ja häpeilleen?

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan