Käyttääkö joku Stepler-sovellusta?
Liityin vähän aikaa sitten ja mukana kärkilistoissa. Sovellus mittaa askelmääriä. Tänään, kun iloitsin, että oon kerrankin ykkösenä niin heti meni ohi tyyppi, jonka ohitin vain vähän aiemmin. Melkein heti ohitti toinenkin. Ihan ärsyttää että kyttäävätkö ihmiset todella sijoitustaan vai onko robotteja, jotka aktivoituvat heti, kun ohitetaan? Tuntuu epäilyttävältä, että joku muka olisi tänään kävellyt melkein 16000 askelta. Ihan kuin kiusallaan menisi ohi, kun 'ei minua saa ohittaa'. Kenties kotona juoksumatto, jolla kävelee?
Kommentit (9)
Tänään kävelty 32 000 askelta. Yleensä jäädään 25 000-30 000 askeleeseen
Tallentaaksesi sovellus lenkkireittisi? Voiko sijainnin ja lenkkireitit piilottaa muilta käyttäjiltä?
Vierailija kirjoitti:
Tallentaaksesi sovellus lenkkireittisi? Voiko sijainnin ja lenkkireitit piilottaa muilta käyttäjiltä?
Ei lenkkireittiä näe.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkia ei ole pakko ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyseisellä tyypillä yli 17000 askelta. Kuinka moni tekee tuollaisia kävelylenkkejä, kun jo 10000 askeleeseen vaaditaan 6 kilometriä?
Minä!
Työmatka suuntaansa noin 3km, askeleita reilut 4000. Työpäivän aikana askeleita 6000-7000. Tästä tulee jo pelkästään 14 000-15 000 askelta. Illasta vielä kävelylenkki 10-11km. Askeleita lisää noin 12 000-13000. Reilut 26 000 askelta päivässä
Vierailija kirjoitti:
Sinähän hurjia matkoja teet! Eikö jalat kipeydy?
Minulla on kännykässä useampikin terveyssovellutus, jotka mittaavaat askelten määrää ja käveltyä matkaa. Luotan kuitenkin enemmän taskussa olevaan askelmittariin.
Olen kävelystä pitävä ulkoilmaihminen ja päiväkeskiarvoni on 20.342 askelta päivässä viimeiseltä 15 vuodelta, mitä olen mitannut. Paras päiväkeskiarvo on 51.026 asketa. Siihen nähden tuo 16.000 ei ole kovin paljon. Eihän se vaadi kuin parin tunnin lenkin hyötyaskelten lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän hurjia matkoja teet! Eikö jalat kipeydy?
Harvoin kipeyvät, teen kyllä kehonhuoltoa, venytyksiä, joogaa päivittäin. Hieronnassa kuukausittain. Kävelyn lisäksi lihaskuntotreeniä muutaman kerran viikossa
Nyt kyseisellä tyypillä yli 17000 askelta. Kuinka moni tekee tuollaisia kävelylenkkejä, kun jo 10000 askeleeseen vaaditaan 6 kilometriä?