Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei saa orgasmia!!! onko vika

Vierailija
31.10.2014 |

Minussa?
En haluaisi lopettaa suhdetta tämän takia sillä seksi on loistavaa noin muuten.
M38

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:44"]Ap, monestako naisesta sinulla on kokemusta? Jos monestakin, tulee vahva epäilys että ovat näytelleet orgasmeja sun painostuksen alla.
[/quote]

Muutamasta :) ap

Vierailija
22/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa sattui silmään tuo "ei saa orgasmia - suuseksissä saa". Saahan se nainen sitten kuitenkin sen orgasmin. Mä en saa yhdynnässä enkä suuseksissä, ainoastaan jos itse avitan klitorista yhdynnän aikana. Eikä haittaa pätkääkään! Onhan se seksi ilman (yhdyntä)orgasmiakin aivan mahdottoman ihanaa oikean kumppanin kanssa. Olikohan niin että vain alle 5% naisista pystyvät ylipäätään saamaan yhdyntäorgasmin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saa yhdynnässä, mies hoitelee mut ensin sormin tai suuseksillä. En mä ole ikinä edes pitänyt tätä asiaa ongelmana, saan ihania orgasmeja ja nautin seksistä.

Vierailija
24/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan niin helposti jos olen miehen päällä että on vaikea ymmärtää miks joku ei saa.Sen täytyy olla henkistä.Jännittää tai ei luota suhun vielä täysin?

Vierailija
25/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:54"]

Mä ainakin saan niin helposti jos olen miehen päällä että on vaikea ymmärtää miks joku ei saa.Sen täytyy olla henkistä.Jännittää tai ei luota suhun vielä täysin?

[/quote]no jos sä saat niin ei se tarkoita että kaikki muutkin saa. Itse olen harrastanut seksiä useiden miesten kanssa, joista kahden kanssa ollut pitkissä parisuhteissakin (exän kanssa 10v ja nykyisen kanssa 7v) ja ei, en koskaan ole saanut yhdynnässä (paitsi itse sormilla klittaa hieroen samalla kun mies panee). Enkä kyllä koe jääneeni mistään paitsi. Aviomieheni hieroo mulle orkut ennen yhdyntää ja molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
26/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:52"]

Minussa? En haluaisi lopettaa suhdetta tämän takia sillä seksi on loistavaa noin muuten. M38

[/quote]

Miksi se suhde pitäisi lopettaa sen takia, että nainen ei saa orgasmia? Outoa.

Vierailija
27/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ikinä tavallisessa seksissä jos klitorista ei samalla hyväillä. Suuseksissä ja käsipelissä saan kyllä aina. Ihan jo itseänikin harmittaa..
T. Nainen

Vierailija
28/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa orgasmia kuin suuseksissä tai lelulla eikä se ole mikään ongelma minulle tai miehelle. Lelu on lähes aina mukana seksissä. En silti koe seksielämääni huonoksi, päinvastoin.

Vierailija
29/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, miehen sormesta tulen minuutissa parissa. kun kuitenkin yhdyntä tuntuu hyvältä, mitä sitä murehtimaan, jos naisesi nauttii kuitenkin itse yhdynnästä ja saa välillä sitten suuseksissä orgasmin niin good for, eli älä murehdi turhia ja nauti läheisyydestänne ja seksistänne. Joskus riittää pelkkä yhdyntä ilman orgasmia, joskus hyvä tehdä naiselle hyvää ja antaa orgasmi.

nimim. nainen vm 83

Vierailija
30/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opettelet hoitelemaan naisesi g-pisteen.

Vierailija
31/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään g-pistettä.

T. Nainen, joka saa yhdynnässä.

Vierailija
32/41 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on se ongelma?  Näinhän se on valtaosalla, täysin normaalia ja tyydyttävää!

Vierailija
33/41 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksi on loistavaa niin miksi valitat? Kyllä se muija lähtee ite menemään jos ei kalu kelpaa.

Vierailija
34/41 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuotettua tyttöystävälleni eilen ensimmäiset orgasmin mutta mikä parempaa tuli vielä tuplana!!. Koskaan ei ole millään päässyt finaaliin aiemmin.Ollaan vuoden päivät yritetty kaikin keinoin myös lelujen kanssa ja on ollut aina hänellä ongelmaa saada.

Vierailija
35/41 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:13"]

En minäkään saa orgasmia kuin suuseksissä tai lelulla eikä se ole mikään ongelma minulle tai miehelle. Lelu on lähes aina mukana seksissä. En silti koe seksielämääni huonoksi, päinvastoin.

[/quote]

Leluista voi tosiaan olla apua koska melkosen nopeat sormet pitää olla miehenä että saa tuotettua yhtä nopeaa hierontaa mitä esim vibraattori

Vierailija
36/41 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:52"]

Minussa? En haluaisi lopettaa suhdetta tämän takia sillä seksi on loistavaa noin muuten. M38

[/quote]

Naisesi saa orgasmin muulla tavalla kuin yhdynnässä. Eikö se riitä, jos naisesi saa orgasmin ja on tyytyväinen?
Esim. 69 mahdollistaisi ainakin teoriassa myös yhtä aikaa tulemisen.

Entä sormetus yhdynnän aikana ja oletko varma ettei kyse ole vain vaihtelunhalusta?

Ei se elämä muutu ruusuilla tanssimiseksi vaikka nainen saisikin yhdynnässä orgasmin. Ainakin itse kaipaan välillä jotain muutakin tapaa tuottaa vaimolleni orgasmin kuin yhdyntä yhdessä ainoassa g-pisteseen osuvassa asennossa ja esim. vaimoa edeltäneiden naisten sormettamista orgasmiin muistelen kyllä joskus kaiholla. Mutta kun rakastan vaimoani ja hän on tyytyväinen, ei ole sellaista kaihoa että moisen syyn takia olisin koskaan miettinyt vaimoni jättämistä.

Vierailija
37/41 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosentuaalisesti naisista mahtoi olla ainakin 40 % jotka ei saa yhdynnässä orgasmia juuri koskaan ap! Ne on vaan niin paljon erinlaisempia nuo naiset

Vierailija
38/41 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:15"]Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
[/quote]
On muidenkin kanssa saanut suuseksissä..mutta ei muuten. Ap
[/quote]
Vika on naisessa

Vierailija
39/41 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:54"]

Yllättävänkin yleinen ongelma. Saako hän suuseksillä? Ei välttämättä ole mitään tehtävissä. Eli ei välttämättä johdu sinusta.

[/quote]

Hänellä saattaa olla toivoa saada joskus orgasmi tai hyvänolon tunnetta. Täytyy myöntää että on hyvä olla suomessa. En nyt muista ulkomaata missä naisilta poistetaan klitorikset, kun tulee kuukautiset nainen laitetaan häkkiin ettei saastuta muita ihmisiä. Käsittämätöntä että näin toimitaan, saako nainen yhdynnässä minkäänlaista hyvänolon tunnetta, jos saa niin sekin on vissiin peiteltävä. Tämä mitä kirjoitin löytyy googlettamalla. Pöyristynyt mies.

Vierailija
40/41 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en koskaan ole nuolemalla saanut orgasmia, sillä tarvitsen sisääni jotain. Yhdynnässä kyllä joskus. Harvoin jään ilman orgasmia, sillä miehelläni on taidokkaat sormet.

Mikäs tuo aloittajan ongelma oli? Nainenhan kykenee orgasmiin, joten ihmeellistä valittaa sen puutteesta. On naisia, jotka eivät koskaan laukea millään tavalla, joten aloitus tuntui melkeinpä loukkaavalta heitä ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän