Nainen ei saa orgasmia!!! onko vika
Minussa?
En haluaisi lopettaa suhdetta tämän takia sillä seksi on loistavaa noin muuten.
M38
Kommentit (41)
Yllättävänkin yleinen ongelma. Saako hän suuseksillä? Ei välttämättä ole mitään tehtävissä. Eli ei välttämättä johdu sinusta.
Naisissa on valtava ero. Toiset saa orgasmin 5min yhdynnässä ilman minkäänlaista muuta stimulointia, toiset ei saa ollenkaan. Henkinen puoli on myös naisille miehiä tärkeämpi osa...
-useita nainut mies-
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:54"]Yllättävänkin yleinen ongelma. Saako hän suuseksillä? Ei välttämättä ole mitään tehtävissä. Eli ei välttämättä johdu sinusta.
[/quote]
Saa kyllä! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:56"]Naisissa on valtava ero. Toiset saa orgasmin 5min yhdynnässä ilman minkäänlaista muuta stimulointia, toiset ei saa ollenkaan. Henkinen puoli on myös naisille miehiä tärkeämpi osa...
-useita nainut mies-
[/quote]
Meillä on aika voimakas yhteys myös älyllisesti.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:56"]Naisissa on valtava ero. Toiset saa orgasmin 5min yhdynnässä ilman minkäänlaista muuta stimulointia, toiset ei saa ollenkaan. Henkinen puoli on myös naisille miehiä tärkeämpi osa...
-useita nainut mies-
[/quote]
Lisään tähän vielä että olen n puoli vuotta tapaillut häntä ja heti alustaasti on ollut vahva tunnepuoli. Mutta kyllä hän on sanonut nauttivansa kaikesta muusta niin paljon että hänelle se ei ole ongelma. Ihana nainen ja haluaisin tuottaa nautintoa mahdollisimman paljon.
Ap
Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
Ongelmia luvassa viimeistään kun suhde vähän vanhenee..
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:15"]Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
[/quote]
On muidenkin kanssa saanut suuseksissä..mutta ei muuten. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:19"]Ongelmia luvassa viimeistään kun suhde vähän vanhenee..
[/quote]
Kuinka niin? Ap
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:15"]Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
[/quote]
[/quote]
Mä saan vain nuolemalla ja sormilla ja olen äärettömän tyytyväinen seksielämääni. Lopeta stressaaminen! Jos ei saa niin ei saa.
Minä en ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä. Naimisissa kuitenkin useamman vuoden ja seksiä lähes päivittäin, henkinen puolikin kunnossa. Ei vaan tule. Sitten suuseksillä tai ihan sormettamalla laukean helposti.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:15"]Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
[/quote]
[/quote]
Mä saan vain nuolemalla ja sormilla ja olen äärettömän tyytyväinen seksielämääni. Lopeta stressaaminen! Jos ei saa niin ei saa.
[/quote
Seksi on kyllä hyvää. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:27"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:22"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:15"]Onko ikinä saanut? Vai ei vaan saa sun kanssa?
[/quote]
[/quote]
[/quote
Seksi on kyllä hyvää. Ap
[/quote]
Miksi sä ylipäätään kirjoitat, että nainen ei saa orgasmia? Saahan hän! Älä väheksy naisesi nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 06:06"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 05:56"]Naisissa on valtava ero. Toiset saa orgasmin 5min yhdynnässä ilman minkäänlaista muuta stimulointia, toiset ei saa ollenkaan. Henkinen puoli on myös naisille miehiä tärkeämpi osa...
-useita nainut mies-
[/quote]
Lisään tähän vielä että olen n puoli vuotta tapaillut häntä ja heti alustaasti on ollut vahva tunnepuoli. Mutta kyllä hän on sanonut nauttivansa kaikesta muusta niin paljon että hänelle se ei ole ongelma. Ihana nainen ja haluaisin tuottaa nautintoa mahdollisimman paljon.
Ap
[/quote]
Älä ainakaan stressaa naista sillä ettei hän saa orgasmia yhdynnässä. Oletan, että tarkoitat sitä, koska hän saa suuseksin aikana. Mä en tiedä millaista miehillä on nautinko seksin aikana. Oon ajatellut, että ainakin joillekin kerääntyy "painetta", jonka on "pakko purkautua", jotta tulisi hyvä olo. Ainakaan itselläni se ei ole niin. Nautin hirveästi ihan vain siitä kiihottumisesta ja mielihyvän kokemuksesta. Hyvään seksiin ei tarvita loppuhuipennusta.
Tiesitkö ap, että joillakin naisilla on hyvin vähän, jos lainkaan, tuntoa emättimessä? Silloin ei yhdynnässä laueta koskaan. Ja osa naisista ei koko elämänsä aikana laukea partnerin kanssa. Eli seksielämänne on varmasti myös naisen mielestä tyydyttävää, hänellä on kuitenkin jokin tapa, jolla saa orgasminsa. En oikein ymmärrä nyt ongelmaasi. Ajattelitko jättää naisen siksi, ettei hän saa yhdynnässä?
Älä stressaa, kuten jo sanottu. Ei orkku käskien tule :) ja jos suuseksissä saa, sehän on loistavaa. Keskity nautintoon yleisesti, laukeaminen tulee jos on tullakseen. Meillä sekä mies että minä ollaan tässä asiassa samanlaisia. Monesti rakastellaan ilman, että kumpikasn laukeaa ja ihanaa on. Tantrassahan juuri pyritään pidättelemään (meillä ei kyllä tarkoituksella pidätetä, aina ei vaan tule) ;)
Seksi ilman orgasmia on kun lopettaisi pissaamisen puolessa välissä. Ehkä se vähän helpottaa, mutta siihen nautintoon/raukeaan oloon tarvitaan orgasmi. En siis tarkoittanut tällä sitä, että orgasmi on tultava juuri yhdynnässä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:00"]Älä stressaa, kuten jo sanottu. Ei orkku käskien tule :) ja jos suuseksissä saa, sehän on loistavaa. Keskity nautintoon yleisesti, laukeaminen tulee jos on tullakseen. Meillä sekä mies että minä ollaan tässä asiassa samanlaisia. Monesti rakastellaan ilman, että kumpikasn laukeaa ja ihanaa on. Tantrassahan juuri pyritään pidättelemään (meillä ei kyllä tarkoituksella pidätetä, aina ei vaan tule) ;)
[/quote]
Kiitos ! Ap
Ap, monestako naisesta sinulla on kokemusta? Jos monestakin, tulee vahva epäilys että ovat näytelleet orgasmeja sun painostuksen alla.
Kokeile soittaa cheekkiä kun rakastelet.