Lue keskustelun säännöt.
Mies ei maksa osaa vuokrasta, vaikka on luonani yli puolet kuusta. Miten teillä muilla?
16.09.2021 |
Ollaan seurusteltu noin vuosi. Mies asuu osan ajasta vanhempiensa luona, jossa ei maksa vuokraa ja osan ajasta asuu luonani.
Maksan vuokraa 930€. Sen lisäksi sähkön ja veden. Mies asuu täällä noin 15 yötä +päivät kuusta.
Olen ehdottanut, jos voisi maksaa minulle 350€ tästä. Mies ei tähän suostu. Hän tuo joskus ruokaa mukanaan tullessaan ja maksaa matkakustannukset 30min ajomatkasta tänne.
Miten te muut toimitte tällaisessa tilanteessa?
Miten kustannuksia tulisi jaksaa? Kyllähän hän öiden lisäksi viettää useamman päivän täällä. Viikonloppuna tulee perjantaina ajoissa ja lähtee sunnuntaina illallayöhään.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä kannattaa ottaa huomioon. Siskontyttö oli mun luona n 1 kk jonkun harjoittelun takia. Osan ajasta olin kotona ja vkonlopuiksi hän lähti omaan kotiinsa.
Sain isännöitsijältä ilmoituksen, että vesimaksut nousee, kun siellä asuu kaksi ihmistä. En tiedä, oliko joku käräyttänyt, en usko, ehkä oli vaan todettu asia kun taloyhtiölle laskua tuli tms. Ja tietty parikymppinen nuori nainen lotraa huolella vedellä.
No eivät nousseet kun selitin tilanteen, mutta ihmettelen, jos ap ei saa noottia vuoden ajan vierailuista.