Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet mustat jalalliset ötöt jauhoissa, hiutaleissa yms.

Vierailija
30.10.2014 |

Mitä ihmettä ne ovat ja miten niistä pääsee eroon? Ovat muutaman kuukauden aikana levinneet kaikkiin keittiön kaappeihin. Alkuun oli vain yhdessä kaapissa, jonka tyhjensin kokonaan ja olen myös heittänyt tavaraa pois sitä mukaa kun olen noita ötöjä huomannut. Nyt aion käydä kaikki kaapit läpi ja heittää tavaraa reilusti roskiin.

Kysymys kuuluu siis A) Mitä ötöjä nuo ovat? (että voin googlettaa) B) Miten niistä pääsee lopulllisesti eroon? Eli kannattaako minun pistää kaappeihin esim. jotain ainetta, etteivät tulisi enää takaisin jostain seinänraosta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli lesepussin mukana ilmeisesti kun kaikki kuhisivat joukkona siellä, yök! Ja ongelma poistui kun pussi hävitettiin, ei olleet onneksi levinneet muualle. Vieläkin puistattaa se näky!

Vierailija
22/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla riisipaketti kuhisi niitä. Heitin pois enkä ole sen jälkeen nähnyt... *koputtaa puuta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä asunnossa todellinen riisihärö ongelma. Häröt olivat vallanneet koko opiskelija kerrostalon.
Ongelmaa kesti meillä reilun vuoden. Ensin luulin että häröjä oli vain meillä ja siivosin keittiötä ihan hullunlailla. Kaikki kuiva-aineet oli tiiviissä rasioissa ja olitkin kaikki murut yms lattialta kaksikertaa päivässä. Tästä huolimatta häröjä putkahteli esille säännöllisesti välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Myöhemmin selvisi että talossa oli pidemmän aikaa ollut eri asunnoissa härö ongelmaa.
Koko talossa tehtiin tuholaistorjuntaan erikoistuneen yrityksen toimesta myrkytys. En valitettavasti tiedä syytäkin myrkytys vai ei koska muutimme uuteen kotiin viikko myrkytyksen jälkeen.
Uuteen kotiin hätöt ei seurannut. Mitään ruokaaineita en siirtänyt vanhasta kodista uuteen.

Vierailija
24/24 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiöpakatutkin roskiin, kaikks avaamattomatkin!

Myrkytä? RAID toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme