Meilahteen ebola-potilas? Juuri nyt!
Kommentit (311)
Olisi todella pelottavaa, jos olisi se nainen Arton ohjelmasta :D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:06"]
Avustustyöntekijäkö on sairastunut?
[/quote]
Koskas se hoitsu tulikaan sieltä takaisin? Hän joka oli julkisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:58"]
Liberiasta? Eli joku mamu tai opiskelija? Älkää menkö huomenna kouluun, jos on liberialaisia koulukavereita.
[/quote]
Täälläpäin on vaihtareita epidemia-alueilta kai aika paljon, ja olen miettinyt tänä syksynä aika usein tuota, että mitäs jos niiden läheiset kuolee ebolaan, niin kai ne menee käymään hautajaisissa yms. ja siellä perinteiden mukaan halailevat ruumiita ja tulevat sitten takaisin ja tuovat ebolan mukanaan Suomeen. Kiva, tässä on tullut kuljettua yliopistolle täydessä bussissa koko syksy ja istuttua täpötäydessä luentosalissa, tälläkin viikolla :(
[/quote]
Ei kuule taida vaihtareilla olla varaa lennellä edestakaisin. Kyllä niiltä jää hautajaiset väliin jos noin käy.
[/quote]
Luulet ilmeisesti, että kaikki afrikkalaiset opiskelijat ovat köyhistä perheistä. Ainakin minun länsiafrikkalaiset tuttuni käyvät välillä kotimaassaan.
Ei kai tämä tule helsinki-vantaalta ;(
Täälläkin veriyskää! Vai oliko se lapsen vesiväriä tuo punainen..? Ei, kylllä se on VERIYSKÄÄ!
Nyt se potilas on nähty kävelemässä sisälle Meikkuun suojapuvussa! Iik!
Sh Tiina Saarikoski oli haastattelussa sunnuntaina 26.10. Kolmen viikon karanteeni olisipäättynyt vasta tiistaina 28.10 jos muistan oikein.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:07"]
Kuka lähtee Meikun eteen miekkariin?! Että ulkomaalaiset opiskelijat 21 päivän karanteeniin ja syylomat rahana? Oon tosiissani, moon aluunperiin Pohojanmaalta enkä salli tätä!
[/quote]
Syyslomat meni jo.
Tarttuisiko tällä kertaa väkeä pelkoprovoilijan täkyyn?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4294608/ketju/maailmanlopun_kultit_av_palstalla/sivu/2
Ensimmäistä kertaa elämässäni toivon että asuisin pohjois-koreassa, sinne ei kukaan matkustaja tautia tuo :D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:14"]
Liberiasta? Eli joku mamu tai opiskelija? Älkää menkö huomenna kouluun, jos on liberialaisia koulukavereita.
[/quote]
Täälläpäin on vaihtareita epidemia-alueilta kai aika paljon, ja olen miettinyt tänä syksynä aika usein tuota, että mitäs jos niiden läheiset kuolee ebolaan, niin kai ne menee käymään hautajaisissa yms. ja siellä perinteiden mukaan halailevat ruumiita ja tulevat sitten takaisin ja tuovat ebolan mukanaan Suomeen. Kiva, tässä on tullut kuljettua yliopistolle täydessä bussissa koko syksy ja istuttua täpötäydessä luentosalissa, tälläkin viikolla :(
[/quote]
Ei kuule taida vaihtareilla olla varaa lennellä edestakaisin. Kyllä niiltä jää hautajaiset väliin jos noin käy.
[/quote]
Luulet ilmeisesti, että kaikki afrikkalaiset opiskelijat ovat köyhistä perheistä. Ainakin minun länsiafrikkalaiset tuttuni käyvät välillä kotimaassaan.
[/quote]
Aika monet on, lisäksi tuskin ne niiden sukulaiset haluaa niitä sinne taudin keskelle. Varakkaat kun tietää ebolasta ja sen tarttuvuudesta. Eli joko ne on niin köyhiä ettei ne lentele edestakaisin tai sitten suku kieltää niitä tulemasta hautajaisiin saamaan tartuntaa.
Se on siis Yhdysvaltalainen joka on ollut Liberiassa ja tullut suomeen.. ei edes mikään avustustyöntekijä eikä suomalainen
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika monet on, lisäksi tuskin ne niiden sukulaiset haluaa niitä sinne taudin keskelle. Varakkaat kun tietää ebolasta ja sen tarttuvuudesta. Eli joko ne on niin köyhiä ettei ne lentele edestakaisin tai sitten suku kieltää niitä tulemasta hautajaisiin saamaan tartuntaa.
[/quote]
No sittenhän meillä ei ole mitään hätää, kun ne sukulaiset kieltää...
Voi pyhä yksinkertaisuus.
eli ei ole osannut hakeutua heti hoitoon koska ei ole ollut kosketuksissa ebolaa sairastaneisiin. On voinut tartuttaa muita monia jos tuo nyt ebola on
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aidsiinkaan ei ole kuollut kuin köyhiä. Rikkaiden ihmisten suku kieltää niitä olemasta spy:ssä muiden kuin oman puolison kanssa.
Täälläkin veriyskää! Vai oliko se lapsen vesiväriä tuo punainen..? Ei, kylllä se on VERIYSKÄÄ!
[/quote]
Eiköhän tämä silti ole vain kurkunpään tulehdus... T. se toinen veriyskijä
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:20"]
Se on siis Yhdysvaltalainen joka on ollut Liberiassa ja tullut suomeen.. ei edes mikään avustustyöntekijä eikä suomalainen
[/quote]
Arvatenkin musta? Mustien orjien vapaaksi maaksihan tuo Liberia luotiin ja mitä siitä tulikaan.
Kättelisitkö henkilöä, jolla "ehkä" ei ole ebolaa? Saattaisin itse olla kättelemättä, vaikka olisikin epäkohteliasta ja rasistista.
HOXHOX! MISSÄÄN EI SANOTTU EDES ETTÄ TÄMÄ HENKILÖ TULISI SUOMEN ULKOPUOLELTA! Ajatelkaas sitä!!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:07"]Kuka lähtee Meikun eteen miekkariin?! Että ulkomaalaiset opiskelijat 21 päivän karanteeniin ja syylomat rahana? Oon tosiissani, moon aluunperiin Pohojanmaalta enkä salli tätä! [/quote] V--tu että olet typerä. Häpeän olla samaa kansallisuutta kanssasi. Enkä sano näin helposti.
[/quote]
Tarkoitatko että sinäkin olet romaani *nostaa hattua*