Iina Kuustonen ei ole kovinkaan hyvä näyttelijä
Siksi varmaan roolihahmotkin vähän sellaisia yksiulotteisia tyrkkyhahmoja usein joissa päätehtävänä Iinan tissivaon esittely tai uuden Syke tv-sarjan tekijöiden mainostemppuna ekaan jaksoon pistämä sivutissin vilautus.
Ei läski niinkuin joku väitti, mutta aavistuksen pyöreähkö keskivartalosta joten joutuu varomaan ettei nämäkin roolit lipsahda jollekin muulle tulevaisuudessa.
Kommentit (22)
No niin, yksi "Iina Kuustonen on tyrkky" -aloitus päivässä pitää av:n provoilijan tiellä!
On se nyt ainakin parempi näyttelijä kuin Malla Malmivaara... Se nyt ei tietysti paljoa oo, eikä paljoa vaadi, mutta kuitenkin.
Iina K. on vasta valmistunut. Harva nuori näyttelijä on heti Oscar-tasoa. Anna nyt hyvä ihminen nuoren näyttelijän kehittää itseään. Sinun kannattaisi myös muistaa, että käsikirjoittaja kirjoittaa roolit. Jos rooli on tyrkky, niin sitten se on. Mitenkä kokenut näyttelijä muuten itse olet? Onko takan reunus jo täynnä Jussi-patsaita? Entä oletko jo hankkinut kannukset myös maailmalla? Ellet, niin miten olisi, jos nokka pysyisi kiinni muutaman kierroksen?
Ihan hyvin näyttelee ottaen huomioon että käsikirjoitus on noin onnetonta tasoa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:43"]
Iina K. on vasta valmistunut. Harva nuori näyttelijä on heti Oscar-tasoa. Anna nyt hyvä ihminen nuoren näyttelijän kehittää itseään. Sinun kannattaisi myös muistaa, että käsikirjoittaja kirjoittaa roolit. Jos rooli on tyrkky, niin sitten se on. Mitenkä kokenut näyttelijä muuten itse olet? Onko takan reunus jo täynnä Jussi-patsaita? Entä oletko jo hankkinut kannukset myös maailmalla? Ellet, niin miten olisi, jos nokka pysyisi kiinni muutaman kierroksen?
[/quote]
Iiina tosin ei ole ihan nuori näyttelijä enää, 30 täyttänyt. Nuoret näyttelijät ovat alle kolemkymppisiä alalle tullessaan. Koko ajan tulee kasvoja, kilpailu on kovaa.
Kaunis??!! Eikä ole.
Hyvä näyttelijä??!! Ei tätäkään.
Teatterikorkeassa on sisälle jo pääsykokeessa parempia näyttelijöitä kuin Iina Kuustonen voi koskaan olla. Mutta jos ei isä ole julkkis, niin vaikeampi saada rooleja. Näinhän se menee, mutta I.K. on kyllä ihan oikeasti surkea. Eilisessä sarjassa oikein pisti silmään muiden rinnalla. Myötähäpeää.
Seksikkyydestä en mene sanomaan, mutta aika pökkelö tuo ainakin Sykkeen ekassa jaksossa oli. Ei ehkä tosin ollut kovin hyvä rooli.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:43"]Iina K. on vasta valmistunut. Harva nuori näyttelijä on heti Oscar-tasoa. Anna nyt hyvä ihminen nuoren näyttelijän kehittää itseään. Sinun kannattaisi myös muistaa, että käsikirjoittaja kirjoittaa roolit. Jos rooli on tyrkky, niin sitten se on. Mitenkä kokenut näyttelijä muuten itse olet? Onko takan reunus jo täynnä Jussi-patsaita? Entä oletko jo hankkinut kannukset myös maailmalla? Ellet, niin miten olisi, jos nokka pysyisi kiinni muutaman kierroksen?
[/quote]
äh, älä ole hoopo. Totta kai näyttelijän taitoja voi arvioida. Eikä tarvitse edes itse olla näyttelijä... vai meinaatko, että et voi kaupassakaan arvioida tuotteiden laatua, jos et itse osaa valmistaa parempia...? ;-)
Ohis
Iina on ihku, mutta eilisessä uutuussarjassa 0,3sek vilahdus "rohkeana seksikohtauksena rinnat paljaana" oli pettymys. Ei tartte enää sitä sarjaa katsoa :)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:43"]
[/quote]
Todella ääliömäistä paskaa sössöttää ettei näyttelijää saisi arvostella jollei itse ole samassa ammatissa. Eikä kirjoittajien kannusten arvuuttelu kuulu ketjuun mitenkään. Myöskin kokemattomuuskorttiin turvautuminen on typerää jos se on yli kolmikymppinen ja on rooleja ollut jo vuodesta 2005 eli lähes kymmenen vuoden takaa.
Mitä jos pitäisit turpasi tukossa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:59"]
Iina on ihku, mutta eilisessä uutuussarjassa 0,3sek vilahdus "rohkeana seksikohtauksena rinnat paljaana" oli pettymys. Ei tartte enää sitä sarjaa katsoa :)
[/quote]
Otitko oikein aikaa?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:53"]
Kaunis??!! Eikä ole.
Hyvä näyttelijä??!! Ei tätäkään.
Teatterikorkeassa on sisälle jo pääsykokeessa parempia näyttelijöitä kuin Iina Kuustonen voi koskaan olla. Mutta jos ei isä ole julkkis, niin vaikeampi saada rooleja. Näinhän se menee, mutta I.K. on kyllä ihan oikeasti surkea. Eilisessä sarjassa oikein pisti silmään muiden rinnalla. Myötähäpeää.
[/quote]
Lopettakaa nyt jo tuo "jos vanhemmat ei ole julkkiksia, ei pääse näyttelijöksi" -höpinä. Se ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Ja epäilen erittäin vahvasti, että olisit istunut Teaatterikorkeakoulun pääsykoeraadissa näkemässä kaikki kyseisen vuoden hakijat. Tai minkään vuoden.
Kaikki Iinan roolit muistuttaa ihan liika toisiaan, koska se on jotenkin niin yksiuloitteinen. Ei voi olla hyvä näyttelijä, jos (mä) katsoja miettii koko ajan, että siinä se Kuustonen taas yrittää kovasti.
Suomen kuumin naisnäyttelijä, mutta ei tosiaan osaa näytellä hevonpaskaakaan. Lukee niin tökerösti paperista että myötähäpeä on taattu aina kun Iina suunsa avaa. Mieleen tulee väkisin, että saa rooleja vain isänsä ja tissiensä varjolla.
Syy on varmaan myös se että täällä elokuvien ja ohjelmien tekemiseen ei ole rahaa käyttää paljonkaan aikaan. Joku vanhemman polven näyttelijä muisteli haikeana miten -80 luvulla oli oikein harjoitukset ennen tv sarjan varsinaista kuvaamista. Ei siis ole aikaa saada parhaita suorituksia irti. Ehkä siitä johtuen aina kun katson suomalaisia ohjelmia ajattelen koostuu ajan vain että "tuossa tuo näyttelijä näyttelee nyt noin", sen sijaan että pystyisin uppoutumaan sarjan tai elokuvan maailmaan kuin vaikka nyt jenkkiläisiä tuotoksia katsellessa.
Hyvä juttu!