Pikainen kysymys (mies tapaa eksänsä)
Eli. Olenko ihan kohtuuttoman joustamaton narttu jos minun mielestäni mies voisi tavata eksänsä (joka vaatii tapaamista, ei kuulemma muuten pääse Ikinä yli tms.) jossain muualla kuin meidän kodissamme. Mies siis asui tässä kodissa eksän kanssa vielä kesällä, joten tuore ero. Olen vähän kipeä enkä jaksaisi lähteä evakkoon tunkeutumaan joillekin kylään tai huuhailemaan kaupungille vain jotta nämä kaksi voisivat olla meillä. Ja siis minun pitäisi vielä vissiin SIIVOTAKIN tätä heidän kahvihetkeä varten. Reilua??
Kommentit (22)
No ei sun tarvitse minnekään mennä. Meet vaikka eri huoneeseen siksi aikaa kun tapaavat.
Mä oon kyllä ollut sitä mieltä aina, että eksiin ei pidetä mitään yhteyttä, ellei ole yhteisiä lapsia.
Mikä on miehen puolelta tapaamisen motiivi? Pedataanko siinä mahdollista yhteenpaluuta?
Miksi ette voi kahvitella yhdessä. Minä olen ainakin kahvitellut eksäni ja nyksäni kanssa. Hyvin mahduttiin kaikki samaan pöytään ;) Sopu sijaa antaa.
Sun ei tarvitse suostua omassa kodissas mihinkään, mikä tuntuu vähäänkään epäreilulta!
Voithan toki omatkin eksäsi tuoda sinne ja käsket miehen siivota ja luikkia koppiinsa piiloon, siis huoneeseen.
Tuo tapaaminenko sitten auttaa naista pääsemään yli? Ja millä tavalla se auttaa?
Minä en hyväksyisi exän tulemista meille ollenkaan. Mieheni kaveerasi exänsä kanssa kauan aikaa, eikä voinut sanoa exälleen ettei soittelisi enää hänelle. Nooh, minä puutuin asiaan ja sanoin akalle, että älä soita, sinulla on oma mies jolle voit tunteitas purkaa. No ei soittele enää, mutta 2 vuotta siihen meni. Exän kanssa ei kaveerata ellei ole lapsia. Minun mielipide. Kaveriporukka heillä on sama, mikä tarkoittaa ettei miestäni enää oteta porukkaan. se surettaa minua, mutta olivatkohan loppujen lopuksi todellisia ystäviä. Näin OT.
Ajatella, siinä teidän pikku lemmenpesässä saattaa kahden kuukauden kanssa asustella jo joku muu, vaikkapa minä! :)
Ja juu, en ihmettele, ettei ex ole oikein päässyt yli. Mies kuulostaa vähän sellaiselta ettei ole tapana hoitaa eroja kovin tyylikkäästi.
Jos mies on jättänyt eksänsä jotenkin äkkiä ja yllättäen niin on mielestäni jotenkin velkaa sen juttutuokion ja ap empaattisena ihmisenä voisi tukea tätä, kun on noin äkkiä muuttanut toisen entiseen kotiin. Siivota ei kyllä tarvitse eikä lähteä pois, voit vaikka tervehtiä asiallisesti ja vetäytyä makkariin potemaan sitä flunssaasi. Jos ei tämä asetelma kelpaa eksälle tai miehelle niin voivathan aina tavata jossain kahvilassa
Hmm.. Mä meinasin kutsua eksän meidän häihin mutta hänen pyynnöstään en kutsunut. Sanoi että vaikka onkin iloinen mun puolesta että olen löytänyt sen minkä tahdoin niin kirpaisis liikaa nähdä mun menevän naimisiin.
Mutta alkuperäiseen kysymykseen: Ei kai sun nyt omasta kodista tarvi kipeenä poistua. Tulkoon sinne jos haluaa ja jos haluavat tavata kahden niin menköön muualle.
Mitenkäs sitten, kun erosta on jo yli 20 vuotta aikaa ja exä juoksee edelleen ex-miehensä perässä?? Kipeetä? Ollaan puhuttu lähestymiskiellon hankkimisesta, jotta tuo rauhoittuisi, mutta ei mitään omanarvontuntoa löydy. Viikonloppuna jos illalla soi ovikello, siellä on exä hakemassa miestäni ulos leikkimään. Kuvitelkaa siis yli 20 vuotta. Dinkeli donkeli!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:40"]
Mitenkäs sitten, kun erosta on jo yli 20 vuotta aikaa ja exä juoksee edelleen ex-miehensä perässä?? Kipeetä? Ollaan puhuttu lähestymiskiellon hankkimisesta, jotta tuo rauhoittuisi, mutta ei mitään omanarvontuntoa löydy. Viikonloppuna jos illalla soi ovikello, siellä on exä hakemassa miestäni ulos leikkimään. Kuvitelkaa siis yli 20 vuotta. Dinkeli donkeli!
[/quote]
Tuo on niin epätoivoinen, että kuva pitäisi saada jakoon!!! Siltä sais varmaan ilimasta illoo.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:31"]Minä en hyväksyisi exän tulemista meille ollenkaan. Mieheni kaveerasi exänsä kanssa kauan aikaa, eikä voinut sanoa exälleen ettei soittelisi enää hänelle. Nooh, minä puutuin asiaan ja sanoin akalle, että älä soita, sinulla on oma mies jolle voit tunteitas purkaa. No ei soittele enää, mutta 2 vuotta siihen meni. Exän kanssa ei kaveerata ellei ole lapsia. Minun mielipide. Kaveriporukka heillä on sama, mikä tarkoittaa ettei miestäni enää oteta porukkaan. se surettaa minua, mutta olivatkohan loppujen lopuksi todellisia ystäviä. Näin OT.
[/quote]
Idiootti. Jos kerran olet vaatinut ettei miehesi saa olla exänsä kaveri ja kaveripiirit ovat samat, kaverit ovat tietenkin joutuneet valitsemaan kumman kavereita ovat. Olisiko sinusta kurjaa exän puolesta, jos hänet olisi sivuutettu porukoista ja sinun nyxäsi pidetty piireissä?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:36"]voit vaikka tervehtiä asiallisesti ja vetäytyä makkariin potemaan sitä flunssaasi. Jos ei tämä asetelma kelpaa eksälle tai miehelle niin voivathan aina tavata jossain kahvilassa
[/quote]
Kumpikaan ei käy.
a) ne tarvii sitä makkaria
b) jos ne olis jossain kahvilassa keskenään, niin siitä se vasta älämölö täällä syntyisi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:28"]
No ei sun tarvitse minnekään mennä. Meet vaikka eri huoneeseen siksi aikaa kun tapaavat. Mä oon kyllä ollut sitä mieltä aina, että eksiin ei pidetä mitään yhteyttä, ellei ole yhteisiä lapsia.
[/quote]
Pakkohan se on pitää yhteyttä, jos eroprosessi vielä kesken. AP on vaan päätynyt laastariksi, niin nyt harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:44"] Idiootti. Jos kerran olet vaatinut ettei miehesi saa olla exänsä kaveri ja kaveripiirit ovat samat, kaverit ovat tietenkin joutuneet valitsemaan kumman kavereita ovat. Olisiko sinusta kurjaa exän puolesta, jos hänet olisi sivuutettu porukoista ja sinun nyxäsi pidetty piireissä?
[/quote]
Missä *tun piireissä? Piiri pieni pyörii.
No jos se nyt on sinun kotisi niin eihän sinun tarvitse mihinkään lähteä kipeänä eikä siivota :O
Mies siivoaa jos haluaa. Podet flunssaa vaikka makkarissa tai katsot telkkaa olkkarissa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:31"]
Kaveriporukka heillä on sama, mikä tarkoittaa ettei miestäni enää oteta porukkaan. se surettaa minua, mutta olivatkohan loppujen lopuksi todellisia ystäviä. Näin OT.
[/quote]
No jos kiellät yhteydenpidon yhden kaverin kanssa, niin toki siinä saat koko nivaskan vihat niskaasi. Tai siis tässä tapauksessa miehesi. Meillä miehillä on ystäviä ja on kaveripiiri. Ei kaverit ole ystäviä automaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:31"]Minä en hyväksyisi exän tulemista meille ollenkaan. Mieheni kaveerasi exänsä kanssa kauan aikaa, eikä voinut sanoa exälleen ettei soittelisi enää hänelle. Nooh, minä puutuin asiaan ja sanoin akalle, että älä soita, sinulla on oma mies jolle voit tunteitas purkaa. No ei soittele enää, mutta 2 vuotta siihen meni. Exän kanssa ei kaveerata ellei ole lapsia. Minun mielipide. Kaveriporukka heillä on sama, mikä tarkoittaa ettei miestäni enää oteta porukkaan. se surettaa minua, mutta olivatkohan loppujen lopuksi todellisia ystäviä. Näin OT.
[/quote]
Idiootti. Jos kerran olet vaatinut ettei miehesi saa olla exänsä kaveri ja kaveripiirit ovat samat, kaverit ovat tietenkin joutuneet valitsemaan kumman kavereita ovat. Olisiko sinusta kurjaa exän puolesta, jos hänet olisi sivuutettu porukoista ja sinun nyxäsi pidetty piireissä?
[/quote]
Niin, olen vaatinut ettei soittele tämän exän kanssa pitkin viikkoa. Saa kyllä nähdä jos kaveriporukka esim istuu iltaa yhdessä (näin on ollutkin) toiseksi, mieheni ja nämä muut äijät ovat olleet kavereita ylä-aste ikäisistä asti, tämä kurppa on tullut seurustelun myötä kuvioon (siis mieheni kautta) vasta kun mieheni on ollut yli 20. Tämä akka on pannut kaikki miehet läpi tästä porukasta. Että olen kyllä joo idiootti jos en arvosta sitä, että lapsuusajankaverit jättävät jos nykyinen akka ei tule toimeen exän kanssa.
Ei tässä nyt ole mitään laastarijuttuja vaan ovat eronneet jo helmikuussa, mutta nainen oli erittäin vastahakoinen etsimään itselleen asuntoa ja muuttamaan pois tästä miehen omistamasta kämpästä. Ei eksä suostunut ymmärtämään ettei täällä. Nyt haluaa hakea omalla autollansa miehen mukaansa jonnekin kun ei kelvannut mikään ehdotettu tapaamispaikka. Ap
Kesällä se on ollut vielä hänen kotinsa, ja sä olet nyt ominut sen? Hyi olkoon mitä toimintaa. Ole siellä vaan ja tapelkaa kunnolla niinkuin teidän tasoisille kuuluu.