Eipä tule montaa vierasta pojan 6v synttäreille. t.ammattivalittaja
Kummit ei tule,lapsen serkut ei tule,sukulaisia ei tule. Saa nähdä tuleeko edes eskarikavereita.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:48"]Kummit ei tule,lapsen serkut ei tule,sukulaisia ei tule. Saa nähdä tuleeko edes eskarikavereita. [/quote] harmillista. Onko aikuisilla joku hyvä syy olla tulematta? Kysyitkö etukäteen koska kummeille sopisi? Itse sovin kummien kanssa päivän, jolloin kaikille sopii. Toivottavasti moni kaveri kuitenkin pääsisi synttäreille.
[/quote]
Jotakin reissuja tuntuu kaikilla olevan eikä ennen joulukuuta oikein heille sovi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:48"]Kummit ei tule,lapsen serkut ei tule,sukulaisia ei tule. Saa nähdä tuleeko edes eskarikavereita.
[/quote]
Minkä lapsen? Olet kertonut olevasi lapseton sinkkuprovoilija
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:48"]Kummit ei tule,lapsen serkut ei tule,sukulaisia ei tule. Saa nähdä tuleeko edes eskarikavereita. [/quote] Minkä lapsen? Olet kertonut olevasi lapseton sinkkuprovoilija
[/quote]
Oman kohta 6v lapseni.
Sun pitäis keksiä uusia valittamisen aiheita. Rupee jo puuduttamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:02"]
Nii. Yhyy
[/quote]
Kyllä se lapseni puolesta harmittaa. ap
Jos on myöntänyt olevansa provo niin ei sitten voi vaan jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :D:D Ei me nyt enää uskota että sulla on lapsi..idiootti
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:05"]
Jos on myöntänyt olevansa provo niin ei sitten voi vaan jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :D:D Ei me nyt enää uskota että sulla on lapsi..idiootti
[/quote]
Kyllä mulla vaan on. ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:48"]Kummit ei tule,lapsen serkut ei tule,sukulaisia ei tule. Saa nähdä tuleeko edes eskarikavereita.
[/quote]
harmillista. Onko aikuisilla joku hyvä syy olla tulematta? Kysyitkö etukäteen koska kummeille sopisi? Itse sovin kummien kanssa päivän, jolloin kaikille sopii. Toivottavasti moni kaveri kuitenkin pääsisi synttäreille.