Pikainen kysymys (mies tapaa eksänsä)
Eli. Olenko ihan kohtuuttoman joustamaton narttu jos minun mielestäni mies voisi tavata eksänsä (joka vaatii tapaamista, ei kuulemma muuten pääse Ikinä yli tms.) jossain muualla kuin meidän kodissamme. Mies siis asui tässä kodissa eksän kanssa vielä kesällä, joten tuore ero. Olen vähän kipeä enkä jaksaisi lähteä evakkoon tunkeutumaan joillekin kylään tai huuhailemaan kaupungille vain jotta nämä kaksi voisivat olla meillä. Ja siis minun pitäisi vielä vissiin SIIVOTAKIN tätä heidän kahvihetkeä varten. Reilua??
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:36"]voit vaikka tervehtiä asiallisesti ja vetäytyä makkariin potemaan sitä flunssaasi. Jos ei tämä asetelma kelpaa eksälle tai miehelle niin voivathan aina tavata jossain kahvilassa
[/quote]
Kumpikaan ei käy.
a) ne tarvii sitä makkaria
b) jos ne olis jossain kahvilassa keskenään, niin siitä se vasta älämölö täällä syntyisi.
[/quote]
Niin mihin ne sitä makkaria tarvitsee?
Exät ei kuulu makuuhuoneeseen enää eron jälkeen. Jos siellä makkarissa on exän tavaroita joita haluaa matkaansa, ne voi sieltä kerätä valmiiksi vaikka pahvilaatikkoon.
Jos asia ei ole sinulle ok, niin kerro se. Exä saa nyt vaan sumplia eron aivan keskenänsä.