Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon rinnat kasvavat e-pillereistä?

Vierailija
30.10.2014 |

Syönyt jo jonkinaikaa ja kasvuun ei näytä tulevan mitään stoppia?? JOudunko ostamaan kaikki rintaliivit uuteen kokoon?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillain kasvaa, monilla ei. Itselläni ei ainakaan. Samoin raskaus/imetys kasvattaa kuulemma rintoja (ainakin siksi aikaa on raskaana/imettää), mutta mulla ei mitään. En tarvinnut edes imetysliivejä.. :( 

Vierailija
22/46 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus syön e-pillereitä, toivottavasti rinnat eivät enää kasva. Ne on jo nyt suhteettoman isot tähän muuhun riukukeppikroppaani. Alkavat jo melkein roikkuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 6 kk sitten syömään Diane Novaa ja rinnat ovat kasvaneet A:sta C:hen :)))) i'm happy!!!

Vierailija
24/46 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:48"]Syönyt jo jonkinaikaa ja kasvuun ei näytä tulevan mitään stoppia?? JOudunko ostamaan kaikki rintaliivit uuteen kokoon?
[/quote]

Mulla kasvoi aa-koosta c-kokoon. Että kyllä ne vaan kasvattaa, onneksi! :D

Vierailija
25/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä käytät

Vierailija
26/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvo lyhyessä ajassa a:sta b:hen :) Ja olin pillerit aloittaessa 18v.

T:N25

Vierailija
27/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:28"]Mulla kasvo lyhyessä ajassa a:sta b:hen :) Ja olin pillerit aloittaessa 18v.

T:N25
[/quote]

Niin ja joku kysyi lihoinko: kyllä, n.5kg. Tosin olin alipainonen, että teki vaan hyvää :)

Vierailija
28/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä ladies.
Kyllä ne häviää kun pillerit lopetatte.
Ette kuitenkaan voi niitä tauotta koko ikäänne popsia :D
:D
Terv. 65D pilleristi.

Vierailija
29/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran, mulla oli ennen 70C-kuppi, joka parhaimmillaan pillereiden ja parin lisäkilon myötä muuttui 70F-kupiksi. Nyt alkuperäisiä mittoja pikkuisen hoikempana rinnat on 70D/DD/E mallista riippuen. Olin yli 20-vuotias pillerit aloittaessa.

Vierailija
30/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:35"]Jonkin verran, mulla oli ennen 70C-kuppi, joka parhaimmillaan pillereiden ja parin lisäkilon myötä muuttui 70F-kupiksi. Nyt alkuperäisiä mittoja pikkuisen hoikempana rinnat on 70D/DD/E mallista riippuen. Olin yli 20-vuotias pillerit aloittaessa.
[/quote]

Ai niin, lopetin pillerit muutama kuukausi sitten, eikä nämä boostin kokeneet rinnat kadonneet. Laihtuminen ainoastaan nipisti rintojen ympärystä muiden ulottuvuuksien kuromisen ohella ja sekin tapahtui pillereiden syömisen aikana vielä. Nyt olen 22-v.

Vierailija
31/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, av:n superskinnyt povipommit taas täällä huutelee..
Asiaan saattaa vaikuttaa myös liivikaupan vaihto henkkamaukasta Changeen imartelevine kokoluokituksineen.

Vierailija
32/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:47"]158cm/67kg ja 75C --> 70F, kun tuossa kohtaa jouduin tosissani myös tarkastamaan kokoni, kun mitkään ei vaikuttanut alkuun istuvan. Rintani kaiketi kasvavat edelleen, vaikka olen syönyt pillereitä kohta kaksi vuotta ja paino on pysynyt tismalleen samana. Aiemmat rintaliivit eivät välttämättä olleet oikean kokoiset, mutta pienempirintaisena sillä koolla ei ole samanlaista väliä, kuin mitä nyt sen sopivuudessa on.
[/quote]

Minulla oli muuten samat lähtömitat kanssasi ja samat tulokset! Ja tuo epävarmuus lähtökoosta on tuttu, sillä tuolloin oli aika lailla yksi ja sama, että minkälaiset liivit olivat. Ei toimi enää. T. tuo pillerit jo lopettanut 22-v

Vierailija
33/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut minulla pillerit painoon eikä tisseihin eikä näytä vaikuttavan tyttärelläkään.

Ainut mikä vaikutti rintoihin oli läski eli olen lihonut hoikasta pullukaksi niin nyt on D-kuppi kun ennen oli B.

Vierailija
34/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:39"]Hoh hoijaa, av:n superskinnyt povipommit taas täällä huutelee..
Asiaan saattaa vaikuttaa myös liivikaupan vaihto henkkamaukasta Changeen imartelevine kokoluokituksineen.

[/quote]

En ole superskinny povipommi. Rinnan alta ympärys on 78cm, mutta 70cm rintaliiviympärys tukee parhaiten, 75cm ympäryksen kanssa olkaimet vain putoilevat koko ajan. Olen ostanut monen merkkisiä rintaliivejä ja yrittänyt myös etsiä sopivia esim. H&M:ltä, josta löytyi ainoastaan yhdet bombshell-rintaliivit, jotka eivät aiheuttaneet neljän rintakumpareen efektiä. En muuten ostanut niitä, sillä en pidä kuin vain kevyesti topatuista liiveistä.

Ei 70E ole silikonibimbon koko, vaikka se on keskivertoa vähän kookkaampi. Oma rintani on erityisesti leveä, ei niinkään ulos rintakehästä sojottava ja tämän takia suuremmat = laajemmat kupit ovat minulle tarpeen.

T. 22-v ex-pillerirohmu

Vierailija
35/46 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kuppikoon kasvoi tai turposi, B->C

Vierailija
36/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt pillereitä vasta reilun kuukauden ja kaksi kuppikokoa kasvaneet ovat :D en olisi uskonut että näin nopeasti alkaa kasvamaan, mutta sehän on jokaisella yksilöllistä.

Vierailija
37/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikämhelvetti tuo breastfast on :D toimii taatusti.

Vierailija
38/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syönyt nyt n. Puoltoista liuskaa ja turpoavat vain. Veikkaisin nesteiden kerääntyvän. Muualla kropassa ei pyöristymisen merkkejä, mut vois jo alkaa loppumaan. Alkuun innostuin mut pahenee vaan

Vierailija
39/46 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ekan kerran käyttämään pillereitä 17-vuotiaana. Rinnat kasvoivat A:sta B:hen. Sitten lopetin pillerit ja olin muutaman vuoden ilman hormonaalista ehkäisyä. Rinnat pysyivät. Sitten aloitin pillerit uudestaan 26-vuotiaana ja sain uuden kasvupyrähdyksen rintoihin. B:stä C:hen.
Ei raskauksia.

Vierailija
40/46 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kanssasi treffeille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi