Mihin aikaan te noin 40-50-vuotiaat otatte päiväunet?
Millainen vuorokaudenrytmi teillä noin muuten on ja mihin ajoittuvat päikkärinne?
Kommentit (38)
Olen aina ollut aamuvirkku. Nousen 5.30-7.00. Nukkumaan kympin uutisten jälkeen. Satunnaiset 10 min unet ip viiden kieppeillä, vloppuna never. Myös silloin nousen aikaisin vaikka rohkeasti valvon jope puolille öin.
Olen töissä päivisin, enkä päiväunilla. Viikonloppuisin saatan joskus nukkua iltapäivällä hetken.
N44
Aamulla ylös kuudelta, ei päikkäreitä, illalla unten maille kymmeneltä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:04"]
Olen töissä päivisin, enkä päiväunilla. Viikonloppuisin saatan joskus nukkua iltapäivällä hetken.
N44
[/quote]
Jos ehdit töiltäsi, kerro, mihin aikaan iltapäivällä viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:04"]
N44
[/quote]
Jos ehdit töiltäsi, kerro, mihin aikaan iltapäivällä viikonloppuisin.
Otan päikkärit silloin kun on aamuvuoro töissä.Kotona olen silloin n.klo 15 ja päikkärini ovat n.15-16 joskus 16.30 asti.
Viikolla voin joskus nukkua pienet tirsat siinä neljän/viiden maissa ;)
Joskus viikonloppuisin jos tekee liian hyvää ruokaa ja syö liian paljon niin on pakko mennä hetkeksi ruokalevolle varsinkin jos tulee juotua yhden viinilasi sijasta kaksi.
Ihanaa olla tällainen keski-ikäinen tantta...kissanpäivät :)
Työpäivinä en pysty ottamaan päikkäreitä valitettavasti. Mutta aina kun voin, pidän 1,5-2 h päikkärit siinä klo 16-18 välillä. Muuten olen rytmiltäni erittäin iltapainotteinen, menen nukkumaan joskus 2-3 aikaan myös työpäivinä vaikka täytyy herätä 6:30.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:15"]
Työpäivinä en pysty ottamaan päikkäreitä valitettavasti. Mutta aina kun voin, pidän 1,5-2 h päikkärit siinä klo 16-18 välillä. Muuten olen rytmiltäni erittäin iltapainotteinen, menen nukkumaan joskus 2-3 aikaan myös työpäivinä vaikka täytyy herätä 6:30.
[/quote]
Miten pärjäät noin vähällä unella?
Arkena töiss, ei aikaa päikkäreille. Viikonloppuisin nukun pitkään ja päikkärit klo 14-18 välillä.
Puolen päivän maissa päikkärit. Meen aamul 3.30-4.00 töihin . Vain noin puolen tunnin tirsat.
Jos ei ole töissä liian kiire niin ruuan jälkeen tunnin torkut peiton alla.
Rikkaruohoja nypin aamuisin.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:15"]
[/quote]
Miten pärjäät noin vähällä unella?
[/quote]
Pakko, en pysty nukkumaan aikaisemmin vaikka kuinka menisin sänkyyn makailemaan... Nukun sitten viikonloppuna 12-14 tuntia vuorokaudessa vastapainoksi. Onhan ne arkiaamut järkkyjä mutta kahvia ja energiajuomaa koneeseen niin kyllä sitä pärjää.
En nuku päikkäreitä jos nukkuisin, en saisi yöllä nukuttua ollenkaan.
Herään n. klo. 10, menen nukkumaan n. klo. 3 yöllä. En nuku päikkäreitä.
Pikkukakkosen aikaan ruuan päälle, vartin tirsat. VKl en nuku päivällä, vaaan aamulla pitkään.
2