Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa ei turpoa ruuan jälkeen, jos vatsalihakset ovat kunnossa?

Vierailija
30.10.2014 |

Eli kuinka timmissä kunnossa vatsan tarvitsee olla, jotta syömisen jälkeen ei tule sitä inhottavaa turvonnutta vatsaa (joka minusta joskus näyttää ihan pieneltä raskausmahalta)?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIO!!!!!

Jos kokeilet uutta ruokavaliota (gluteeniton, maidoton, viljan tms) niin NOUDATA SITÄ MONTA KUUKAUTTA tarkasti, koska vasta sitten vaikutuksen huomaa. Muuten et ole edes yrittänyt.

Järjetöntä sanoa "söin eilen juustoaterian ja tänään vihanneksia eli kaikki turvottaa". No totta helvetin sä turvottaa, Luuletko että se ruoka ja sen aiheuttamat muutokset suolistossa katoavat paskalla käymisen jälkeen? Joopa joo. Googleta ärtynyt suoli eli ibs, on erittäin yleinen suomalaisilla. Ja lopeta se vihannesten jatkuva syöminen.

Vierailija
22/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:26"]

Jos turvotuksesta ei ole itselle haittaa, miksi siitä pyrkiä eroonkaan? Minulla siihen liittyy muitakin vatsavaivoja ja turvonneena olo on todella tukala. 

[/quote]

Minä esimerkiksi en pyrikään. Eipä tuo tosiaan kauheasti haittaa, kun voi peittää vaatteilla tai sitten erityistilanteissa (juhlat joissa vartalonmyötäinen asu) joko muotoilevilla alusvaatteilla tai pitämällä vatsalihaksia kireinä niin ettei pömpötä.

t. 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitatkaa ja kertokaa sentit?

Itselleni tulee aina syömisen jälkeen 11 cm lisää ympärysmittaa vatsan kohdalle. Joten en pidä pienestä turvotuksesta ruikuttavista joilla turvotusta tuskin huomaa muut...

Vierailija
24/24 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä oon 12v tyttö. Mulla kans aamusin vatsa ihan litteä, mut mitä tahansa syön, se turpoaa jäätävästi. Kun on kotipäiviä voin syödä ihan kunnolla, mutta jos tiedän meneväni johonkin en syö ennen sitä. Hirveetä kylläkin kärvistellä nälissään, mut en haluu tota jättimahaa näyttää! Outoa on se, että jos jännitän vatsalihakset tulee sixpack, jos taas en vatsa on pallo. Kaipaan apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi